2009-09-09, 17:01
Medlem
Skulle inte Magnus Samuelsson vara med? Eller var det i något annat program?
Citera
2009-09-09, 17:30
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadUserName
Skulle inte Magnus Samuelsson vara med? Eller var det i något annat program?

Han ska vara med i 3:ans Superstars, kolla min länk på föregående sida.
Citera
2010-01-01, 14:53
Medlem
Snart är det dag igen. Mest spännande blir det sociala spelet mellan Holm och Sjöberg känns det som.
Se om det håller en säsong till också, inte säkert.
Citera
2010-01-01, 15:16
Medlem
Dr_Dollars avatar
Mina pengar ligger helt klart på Stefan Holm. Jag tror han blir livsfarlig...både intelligent och har grym inställning.
Citera
2010-01-08, 21:03
Medlem
cavedivers avatar
Jag tror också Holm vinner detta.
Citera
2010-01-08, 21:17
Moderator
Dr Kings avatar
Lovande trailer där Holm säger "Jag tog i alla fall OS-guld" och Sjöberg svarar "Ja, men det är inget världsrekord". Säkert visserligen lite uppgjort men man ser ändå fram emot lite pikar mellan dessa båda.

Jag tror också Holm ligger mycket bra till för att vinna detta. Han är en enorm tävlingsmänniska och är väl den av deltagarna som har kortast tid sedan han lade ner sin aktiva karriär. Många andra kommer väl dock säkert att se honom som ett hot och det är väl troligt att han kommer att få göra slutduellen ett antal gånger.

Varje gång man ser Tomas Brolin så slås man också av hur otroligt plufsig han har blivit. Sådär har han väl sett ut i 10 år nu och han är nog en av de idrottstjärnor som snabbast blev av med sin atletkropp när han lade av att träna.

http://svt.se/content/1/c8/01/80/82/19/deltagare_485px.jpg
Citera
2010-01-09, 01:16
Medlem
moviemovies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Lovande trailer där Holm säger "Jag tog i alla fall OS-guld" och Sjöberg svarar "Ja, men det är inget världsrekord". Säkert visserligen lite uppgjort men man ser ändå fram emot lite pikar mellan dessa båda.

Jag tror också Holm ligger mycket bra till för att vinna detta. Han är en enorm tävlingsmänniska och är väl den av deltagarna som har kortast tid sedan han lade ner sin aktiva karriär. Många andra kommer väl dock säkert att se honom som ett hot och det är väl troligt att han kommer att få göra slutduellen ett antal gånger.

Varje gång man ser Tomas Brolin så slås man också av hur otroligt plufsig han har blivit. Sådär har han väl sett ut i 10 år nu och han är nog en av de idrottstjärnor som snabbast blev av med sin atletkropp när han lade av att träna.

http://svt.se/content/1/c8/01/80/82/19/deltagare_485px.jpg

Ser fram emot denna underbara serie. Tisdagar 20:00 är en mycket bra tid. Detta var nog en av de bättre svenska produktionerna förra året. I år har de kanske en ännu bättre uppställning. Kommer blir riktigt härligt!

Lite off-topic nu. Kan inte fatta att någon skulle välja ett världsrekord före ett OS-guld. Världsrekord kommer och går. OS-Guld har man alltid med sig. Man vet att man var bäst när det gällde mest och att man slog världseliten. Världsrekord handlar mer om att få till ETT riktigt jävla bra hopp där allt stämmer. Visst, smaken är som baken. Men OS-guld slår högre, speciellt med tanke på att Sjöbergs världsrekord är utraderat.
Citera
2010-01-09, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JAE
Snart är det dag igen. Mest spännande blir det sociala spelet mellan Holm och Sjöberg känns det som.
Se om det håller en säsong till också, inte säkert.
Läste en intervju med Stefan i en veckoblaska. Det som hade överaskat honom mest var att Patrik S var så social, enligt Stefan hade Patrik lett många disskussioner.
Patrik och Stefan hade också talat ut, och var överens på några punkter iallafall. Vidare menade herr Holm att mycket som skrivits i pressen angående de två kombatanterna, var just bara tidningsskiverier.
Citera
2010-01-12, 12:59
Medlem
ZRydens avatar
Ikväll drar det alltså igång. Man är ju lite besviken på att TV3 kanske fick ett starkare startfält i sin grej. Tyvärr med tanke på att man på förhand vet att SVT gör det hundra gånger bättre än TV3. I år saknar jag en hård skidåkare. Thomas Magnusson hade varit grym. Sjöberg kan dock bli en riktig behållning.
Citera
2010-01-12, 13:31
Medlem
Saltets avatar
Kvällens startfält är ett riktigt bottenskrap - tre boxare och en dopad brottare bl a.

Dessa kan inte ens Sjöberg och Holm väga upp.
Citera
2010-01-12, 15:16
Medlem
Var inte så många namn jag kände igen, i årets upplaga.

Men jag är 80-talist också så.
Citera
2010-01-12, 16:21
Medlem
kompjuters avatar
Jag tycker det är ett mycket intressant startfält som 70-talist

Holm vs. Sjöberg blir nog en höjdare, inte så mycket fiender som kvällspressen "vill"?
Några sköna 80-talare, Gustafsson, Johansson.
Ett gammalt fotbollsfetto Brolin som saknar ödmjukhet, bruden Sandell som gillar att få stryk, snygga simmerskan Louise (alltid gillat henne), Boxaren Krajnc blir nog tuff!
Knape känns lite som husmor i stugan tillsammans med Agneta!
Nilsmark får bli en joker, golfare vet man aldrig var man har

Ser fram emot programmet i kväll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in