2017-03-19, 21:03
Medlem
emma80s avatar
Jag köper utan omsvep att Janni avstod elstöten av hänsyn för graviditet och barnet, men att i nästa stund kasta sig över det där bordet och brottas om staven som det gällde liv och död?

På ett sätt gällde det liv och död, hon hade ju kunnat landa illa på bordskanten och fått en fet smäll mot magen. Men nejdå, bara fullt ös framåt.
Citera
2017-03-19, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catforwardpower
Svt avslöjar igen vem som hamnar i nattduellen nästa vecka

Och förhoppningsvis sabbar ingen här för oss genom att starta en sådan spekulation baserad på klippet.
Citera
2017-03-19, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catforwardpower
Svt avslöjar igen vem som hamnar i nattduellen nästa vecka

Förra veckan visade de två tunna armar, nu något annat
Citera
2017-03-19, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Förra veckan visade de två tunna armar, nu något annat

Men kan ni sluta, tack?

F-n, nu kan man ju inte läsa här längre, pga ni som ska sabba genom sånt här.
Citera
2017-03-19, 21:12
Medlem
schlafhunds avatar
“Jag ber om ursäkt, jag ber om ursäkt”

Inte något en mästare säger! Bra val av Janni och väl tävlat i duellen. Adjö Josefin.
Citera
2017-03-19, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Ojojojoj Janni vinner nattduellen vinner på rent hat i nattduellen. Lillhage för mesig där, att Janni hatar så mycket är anmärkningsvärt. Det var inte bara en tävlingsmänniska som kom fram där.

Janni har blivit mobbad av söta blondiner under hela sin uppväxt, inte konstigt att hon kände sig sviken när Josefin slog på hennes spik. Helt normalt att gå hårt när hon slåss på lika vilkor mot hennes plågoandar.
Citera
2017-03-19, 21:31
Medlem
Joe Blows avatar
Martin Lidberg är ju en riktig girlieman. Slår med hammare som en späd liten flicka och ingår pakter så han skall slippa nattduell. Patetiskt.
Citera
2017-03-19, 21:34
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Martin Lidberg är ju en riktig girlieman. Slår med hammare som en späd liten flicka och ingår pakter så han skall slippa nattduell. Patetiskt.
Och tog elstötar sämst av alla. Posa rörde ju knappt en min.
Han lät i och för sig Posa vinna sista spikdueller eftersom han satt säkert.

Tycker man ska ha spikduellen redan på flygplatsen, dålig stämning är mer underhållande än kamratligt mysande.
Citera
2017-03-19, 21:35
Medlem
Janni Larsson är min nya favorit. Vilken hjältinna, bara kastar sig som ett odjur i nattduellen, som en sann krigare
Citera
2017-03-19, 21:35
Medlem
catforwardpowers avatar
Janni plockade fram tävlingsmänniskan men hon verkar vara väldigt lättpåverkad. Hon tog illa vid sig att Josefin slog på hennes spik, ganska löjligt
Citera
2017-03-19, 21:37
Medlem
twoeggss avatar
Fysiskt krävande tävlingar går bra, men inte elstötstävling? hmm
Citera
2017-03-19, 21:47
Medlem
I tävligen med hammaren och spikarna brukar det vara skämt och gliringar men nu var det iskallt och obehagligt. Verkade som om tjejerna hatade varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in