Citat:
Ursprungligen postat av JB9
Vad hade de skrapat ihop för en märklig tävling då? Jag upphör aldrig att förvånas över deras uppfinningsrikedom när det gäller att hitta tävlingar där tjejer kan hävda sig. I regel bygger dessa på att missgynna individer med muskler och viss storlek.
"Kryp igenom det där hålet på 30 cm i diameter. Först igenom vinner."
Hade männen fått tävla själva hade vi sluppit de meningslösa tävlingarna och fått riktiga och intressanta tävlingar istället.
Att jag missade första säsongen av det här programmet är inget jag direkt skäms för.
Måste säga att jag inte alls följer med i ditt resonemang. Först tycker du att kvinnorna inte ska få vara med för att de är för underlägsna, sen hävdar du att tävlingarna är till kvinnornas fördel.. Care to explain?
Ditt argument faller dessutom direkt i och med att första tävlingen inte kan bli mkt tydligare: "den som hänger kvar längst, vinner". För övrigt tycker jag det är riktigt bra tävlingar de kommit på. Har du något exempel på tävlingar som du tycker är "riktiga och intressanta tävlingar" som du tycker hade passat bättre?
Skämmas tycker inte jag heller du ska göra, men att ha lite mera kött på benen innan man släpper ifrån sig meningslösa argument tycker jag man kan kräva.