2010-01-13, 08:53
Medlem
libbens avatar
Eller så är det så enkelt att Holm inte gillar alkohol?

Fan va less jag blir på människor som inte kan acceptera att andra inte dricker kaffe samt alkohol hela tiden till minsta lilla.
Citera
2010-01-13, 09:18
Bannlyst
Synd att de tagit med så många okända brudar i programmet. var inte många man kände igen där inte. vad fan gör golftjejjen där? ingen vet vem hon är så hon borde inte fått vara med dessutom är inte golf en sport. jag saknar Magda, Wiberg och Billan
Citera
2010-01-13, 12:30
Medlem
neguins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghjkiuyt
Synd att de tagit med så många okända brudar i programmet. var inte många man kände igen där inte. vad fan gör golftjejjen där? ingen vet vem hon är så hon borde inte fått vara med dessutom är inte golf en sport. jag saknar Magda, Wiberg och Billan

Bara för att du inte vet vem hon är betyder inte att "ingen vet vem hon är".. När du dessutom säger att du inte känner till Ulrika Knape eller Agneta Andersson påvisar bara ytterliggare att du bör hålla tyst om du inte har ngt vettigt att komma med. Din grammatik tyder dock på att du inte hunnit skaffa särskilt mkt livserfarenhet än, så vi kanske borde ha överseende med dig..
Citera
2010-01-13, 15:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av neguin
Bara för att du inte vet vem hon är betyder inte att "ingen vet vem hon är".. När du dessutom säger att du inte känner till Ulrika Knape eller Agneta Andersson påvisar bara ytterliggare att du bör hålla tyst om du inte har ngt vettigt att komma med. Din grammatik tyder dock på att du inte hunnit skaffa särskilt mkt livserfarenhet än, så vi kanske borde ha överseende med dig..

du kanske ska lära dej att läsa istället lille vän
Citera
2010-01-13, 15:24
Medlem
Att han inte dricker alkohol har jag inga som helst problem med, men Stefan Holm verkar vara en så jävla torr typ. Grym tävlingsmänniska och intelligent men fy fan vad missanpassad han känns i såna här sammanhang. Ingen som helst glimt i ögat i någonting han säger och riktig lågstadiehumor.

Tappa all respekt för honom när han var med i vem kan slå Filip och fredrik och drog till med "kom igen nu, korva inte till det" under korvtävlingen
Citera
2010-01-13, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Att han inte dricker alkohol har jag inga som helst problem med, men Stefan Holm verkar vara en så jävla torr typ. Grym tävlingsmänniska och intelligent men fy fan vad missanpassad han känns i såna här sammanhang. Ingen som helst glimt i ögat i någonting han säger och riktig lågstadiehumor.

Tappa all respekt för honom när han var med i vem kan slå Filip och fredrik och drog till med "kom igen nu, korva inte till det" under korvtävlingen

Han är ju från värmland
Citera
2010-01-13, 16:14
Medlem
Citat:
Tjejerna är bara med som utfyllnad och för att göra det sociala spelet mer intressant. Fattar inte varför de är med i tävlingarna över huvud taget när de är så underlägsna. De borde stå vid sidan om och heja på istället. Sedan kan de laga maten medan killarna byter om.
Citera
2010-01-13, 16:23
Medlem
neguins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghjkiuyt
du kanske ska lära dej att läsa istället lille vän

Hehe..

Vad är det som du tycker att jag missuppfattade av ditt inlägg?

Citat:
Ursprungligen postat av JB9
Tjejerna är bara med som utfyllnad och för att göra det sociala spelet mer intressant. Fattar inte varför de är med i tävlingarna över huvud taget när de är så underlägsna. De borde stå vid sidan om och heja på istället. Sedan kan de laga maten medan killarna byter om.

Hur menar du nu? Agneta Andersson vann första tävlingen.. Alla tävlingar handlar, av ganska naturliga själ, dessutom inte enbart om fysisk styrka. Såg du förra säsongen så hade du vetat detta.

Pajas..
Citera
2010-01-13, 16:42
Medlem
Citat:
Hur menar du nu? Agneta Andersson vann första tävlingen..
Vad hade de skrapat ihop för en märklig tävling då? Jag upphör aldrig att förvånas över deras uppfinningsrikedom när det gäller att hitta tävlingar där tjejer kan hävda sig. I regel bygger dessa på att missgynna individer med muskler och viss storlek.

"Kryp igenom det där hålet på 30 cm i diameter. Först igenom vinner."

Hade männen fått tävla själva hade vi sluppit de meningslösa tävlingarna och fått riktiga och intressanta tävlingar istället.

Citat:
Alla tävlingar handlar, av ganska naturliga själ, dessutom inte enbart om fysisk styrka. Såg du förra säsongen så hade du vetat detta.

Pajas..
Att jag missade första säsongen av det här programmet är inget jag direkt skäms för.
Citera
2010-01-13, 17:00
Medlem
neguins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JB9
Vad hade de skrapat ihop för en märklig tävling då? Jag upphör aldrig att förvånas över deras uppfinningsrikedom när det gäller att hitta tävlingar där tjejer kan hävda sig. I regel bygger dessa på att missgynna individer med muskler och viss storlek.

"Kryp igenom det där hålet på 30 cm i diameter. Först igenom vinner."

Hade männen fått tävla själva hade vi sluppit de meningslösa tävlingarna och fått riktiga och intressanta tävlingar istället.

Att jag missade första säsongen av det här programmet är inget jag direkt skäms för.

Måste säga att jag inte alls följer med i ditt resonemang. Först tycker du att kvinnorna inte ska få vara med för att de är för underlägsna, sen hävdar du att tävlingarna är till kvinnornas fördel.. Care to explain?

Ditt argument faller dessutom direkt i och med att första tävlingen inte kan bli mkt tydligare: "den som hänger kvar längst, vinner". För övrigt tycker jag det är riktigt bra tävlingar de kommit på. Har du något exempel på tävlingar som du tycker är "riktiga och intressanta tävlingar" som du tycker hade passat bättre?

Skämmas tycker inte jag heller du ska göra, men att ha lite mera kött på benen innan man släpper ifrån sig meningslösa argument tycker jag man kan kräva.
Citera
2010-01-13, 17:11
Medlem
dajvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basil Fawlty
Njae, Orvar Bergmark o Nacka Skoglund blev också uttagna - 58

Stämmer. Missade det. Det drar dock inte ner Brolins prestation,som nu inte var helt unik i Svensk fotbollshistoria
Citera
2010-01-13, 17:15
Medlem
Citat:
Måste säga att jag inte alls följer med i ditt resonemang. Först tycker du att kvinnorna inte ska få vara med för att de är för underlägsna, sen hävdar du att tävlingarna är till kvinnornas fördel.. Care to explain?

Ditt argument faller dessutom direkt i och med att första tävlingen inte kan bli mkt tydligare: "den som hänger kvar längst, vinner". För övrigt tycker jag det är riktigt bra tävlingar de kommit på. Har du något exempel på tävlingar som du tycker är "riktiga och intressanta tävlingar" som du tycker hade passat bättre?

Det är inget meningslöst argument. Titta på idrott. Finns inte en idrott som anses intressant där inte killar är avsevärt mycket bättre än tjejer.

"hänga kvar längst" - Vad oväntat. Tävlingen var alltså utformad precis som jag trodde. Dvs på ett sätt som missgynnar de med muskler och viss storlek.

Om tjejerna inte vore underlägsna hade de kunnat haft intressanta tävlingar. Nu måste de hitta på massa ointressanta nonsenstävlingar där tjejer kan hävda sig någorlunda för att de inte ska framstå som allt för värdelösa.

Citat:
Har du något exempel på tävlingar som du tycker är "riktiga och intressanta tävlingar" som du tycker hade passat bättre?
Välj du valfri idrott som har allmänt intresse så har du ett exempel.
Senast redigerad av JB9 2010-01-13 kl. 17:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in