2014-03-23, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Tommy Söderström! En skönare snubbe är svårt att hitta....haha. Helt naturlig framför kameran, säsongens behållning

Han är verkligen grym. Humor och självdistans, vad mer kan man begära? Dessutom väldigt attraktiv.
Citera
2014-03-23, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wermland
Vad gäller Tess önskar jag att de hade gjort en "Big Brother" och satt upp en kamera i duschen

Feministerna har verkligen lyckats med sin hjärntvätt när någon vill titta på en 50-årig tant i duschen.

För övrigt gissar jag att Tommy och Kajsa går vidare.
Citera
2014-03-23, 23:45
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Han är verkligen grym. Humor och självdistans, vad mer kan man begära? Dessutom väldigt attraktiv.

Jag är dessutom väldigt lik honom, har fått höra det otaliga gånger på krogen
Citera
2014-03-24, 00:05
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Essen
Feministerna har verkligen lyckats med sin hjärntvätt när någon vill titta på en 50-årig tant i duschen.

Ålder är bara en siffra, det intressanta är ju hur personen ser ut och hur den beter sig. Tess hade en riktigt fin kropp och ett vackert ansikte, sen spelar åldern ingen roll. Finns ju massor med skitfula 20-åringar - vilket motbevisar din "tes".

När Tommy berättade om sitt liv och hur han får dagarna att gå så kom jag direkt att tänka på Hugh Grants rollkaraktär i filmen "Om en pojke"!
Citera
2014-03-24, 00:39
Moderator
sm910difs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wermland
Söderström är min favorit rent personlighetsmässigt. Han påminner lite om Pekka Lindmark för några säsonger sedan... "Ska vi värma upp? Ja men då sätter jag mig här i skuggan så länge" Men han har ju vunnit ett par grenar också, senast elröret. Han vann ju även när de drog stenarna och det var ganska otippat för mig i alla fall. Sunneborn tappade jag all respekt för idag i och med hans träskallighet. Vad gäller Tess önskar jag att de hade gjort en "Big Brother" och satt upp en kamera i duschen
Säsongen med Pekka var ju klart en av de bästa rent socialt - när Limpar, Pekka och Bräck kör spiktävlingen är feelgood rakt igenom. Hockeyspelarna överlag har känts som riktigt bra castade, Jörgen iofs mer så för sin enorma vinnarskalle och klassiska nattduell.

Söderström är ju svår att inte gilla lite extra som Djurgårdare, men av de enstaka möten man fått äran till i verkligheten tycker jag indikerar att hans sympatiska personlighet inte bara är en medievinkling. Tyvärr blev ju minnet av Söderström färgat av den där jävla lyckträffs-Greger och en Tellqvist på superuppgång. Lika tyvärr tror jag Söderström, även om han imponerat starkt prestationsmässigt hittills, än en gång får se sig utkonkurrerad av yngre förmågor. "Uthållighet" nästa vecka, spännande att se hur hårt SVT pushar förkvinnlig segrare i år.
Citera
2014-03-24, 01:00
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Essen

Jag hade absolut inte haft någonting emot att se Tess naken, I övrigt håller jag med om att Tommy är väldigt jordnära och skön, och jag hoppas han går vidare.

Citera
2014-03-24, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrivbordslampa
Verkligen. Helt ofattbart att det inte sålts till hela världen egentligen, det skulle gå hem överallt.
Har funnits diverse såna här tävlingsprogram förut men de har saknat konceptet med att mysa runt i ett hus och sitta i soffan och kolla på varandras bedrifter.

Asså detta är ju inte ett svensk program, det står ju i slutet, det är ju inköpt som alla andra.
Citera
2014-03-24, 12:11
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
När Tommy berättade om sitt liv och hur han får dagarna att gå så kom jag direkt att tänka på Hugh Grants rollkaraktär i filmen "Om en pojke"!

Helt klart och med lite konstruktiv fantasi så är ju Söderström snarlik Grant.
Citera
2014-03-24, 16:03
Medlem
kostymnisses avatar
Synd att de två som flest människor visste minst om åkt ut nu, men inget att göra åt.

Sjöbergs prestationer har man ju haft koll på innan men jag har inte haft någon som helst koll på personen så det lär man sig nu, Kajsa, Sunneborn och Söderström har man ju vetat mer om genom deras mer tid i media genom åren.
Jag tippar att Kajsa och Sunneborn går vidare även om det vore roligt om Söderström petar Sunneborn bara för att det skulle irritera den sistnämnde mer än vice versa.
Citera
2014-03-25, 00:01
Medlem
trickydicks avatar
Någon som lyssnade på Epstein och Nordegren i P1 idag? Louise Epstein gick fullständigt bananas över el-momentet, och skällde nästan ut projektledaren i direksänd radio idag

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4058&artikel=5818272
Citera
2014-03-25, 00:22
Medlem
ungtkaffes avatar
Har aldrig sett detta program tidigare, verkar som jag har missat något.
Som många redan skrivit så är Tommy är en klar favorit. Skönt att höra en kille som hade som mål att vara med i ett slagsmål på isen!

Theresia vill jag bjuda på middag, vacker och verkar otroligt trevlig.
Citera
2014-03-25, 20:12
Medlem
Calapis avatar
Tommy Söderström är helt klart min favorit. Vilken skön snubbe.
Han retar helt ofrivilligt den dryge Sunneborn till vansinne vilket är skönt att se.
Sunneborn har alltid varit en kaxig typ. Nu verkar han ha ont av att Tommy lever gott och att han själv måste jobba.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in