2011-05-15, 21:21
Medlem
Dantias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leke
Tycker systemet med nattduellen är uruselt. Är man bara bra i det kan man ju vara helt värdelös i allt annat och ändå gå till final. Om det blir någon fler säsong borde de helt klart ändra på det.
Jao, dom borde ha så att den som blir utmanad kan välja mellan ett par grenar, skulle göra det hela mycket mer rättvist.
Citera
2011-05-15, 21:21
Medlem
Mongoluddsills avatar
Vilken låt spelas 26.45? http://svtplay.se/v/2425998/mastarnas_mastare/del_8_av_10
Citera
2011-05-15, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leke
Tycker systemet med nattduellen är uruselt. Är man bara bra i det kan man ju vara helt värdelös i allt annat och ändå gå till final. Om det blir någon fler säsong borde de helt klart ändra på det.
Tomas Johansson...
Citera
2011-05-15, 21:29
Medlem
McNultys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoluddsill
Vilken låt spelas 26.45? http://svtplay.se/v/2425998/mastarnas_mastare/del_8_av_10
The XX - Intro
Citera
2011-05-15, 21:33
Medlem
Silmarillions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grytter
Hoppas grottrollet åker nästa vecka!

Skulle tippa att Shrek hamnar i nattduellen nästa avsnitt också. Tror hon blir sist och då väljer hon att möta Bräck. Om inte han är immun för då blir det Limpar. Oavsett vem hon väljer så lär hon ta sig till final

Kan bara hålla med vad andra sagt tidigare. Nattduellen är inte bättre denna säsongen. Den är fortfarande väldigt orättvis. Det bästa hade varit att de haft ett antal grenar att välja mellan. Den som blivit utmanad skulle få bestämma vilken gren. På så sätt hade man sluppit undan en massa eftersnack.
Citera
2011-05-15, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silmarillion
Skulle tippa att Shrek hamnar i nattduellen nästa avsnitt också. Tror hon blir sist och då väljer hon att möta Bräck. Om inte han är immun för då blir det Limpar. Oavsett vem hon väljer så lär hon ta sig till final

Kan bara hålla med vad andra sagt tidigare. Nattduellen är inte bättre denna säsongen. Den är fortfarande väldigt orättvis. Det bästa hade varit att de haft ett antal grenar att välja mellan. Den som blivit utmanad skulle få bestämma vilken gren. På så sätt hade man sluppit undan en massa eftersnack.
Ja,det hade varit ett bra upplägg.
Då hade man fått ta någon som har ungefär samma fysiska förutsättningar.
Citera
2011-05-15, 22:39
Medlem
Det är bara att titta på vilka grenar det handlar om nästa vecka så kan vi nästan utgå med 100 procent säkerhet att Stenmark vinner åtminstone 1 av dem och på trailern ser det ut som att Brandin skadar sig.

Jag trodde Brandin skulle välja Stenmark till nattduellen.
Citera
2011-05-15, 22:56
Medlem
YNWA2005s avatar
I inför nästa program-klippet såg den vänstra armen solbränd och hårig ut = Stenmark eller Limpar.
Citera
2011-05-15, 22:58
Medlem
Eftersom tävlingarna handlar om uthållighet, teknik, balans, klokhet och snabbhet, borde nattduellen kunna varieras beroende på deltagare. Jag tycker som någon tidigare påpekat att det borde vara fler valmöjligheter i nattduellen.
Citera
2011-05-15, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YNWA2005
I inför nästa program-klippet såg den vänstra armen solbränd och hårig ut = Stenmark eller Limpar.
Kan det vara en man?
Citera
2011-05-16, 00:00
Medlem
Virrevargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grytter
Hoppas grottrollet åker nästa vecka!
Jag gillade det faktum att hon var helt ärlig med att hon valde den hon trodde hon hade bäst chans mot. Sen gillar jag att hon är bra på att fokusera och verkligen bra på att psykkriga. Halva tävlingen är ju vunnen redan innan nattduellen börjar. Skönt vrål! Heja Maria!
Citera
2011-05-16, 00:08
Medlem
Falcãos avatar
Tycker det är tramsigt av tidningarna att yra om "Brandins svek mot Billan". Det är trots allt en tävling och jag kan inte se att det är något fel med att göra ett taktiskt val så som hon gjorde. Dock tycker jag Brandin kunde visa lite mer värdighet och respekt för sin motståndare när hon vinner istället för att skrika som en jävla dåre.
Senast redigerad av Falcão 2011-05-16 kl. 00:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in