2011-05-08, 21:02
Medlem
fan också den underbart sympatiska pekka åker givetsvis, nu blir det inte lika många skratt längre, må du leva länge pekka
Citera
2011-05-08, 21:02
Medlem
pingvinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vegard
Ytterligare ett program med förbannade Brandin måste vara det största stolpskottet som har varit med genom alla säsonger.

För att det ska bli bra tv behövs både yin och yang. Trollet är väl yang antar jag.
Citera
2011-05-08, 21:03
Medlem
natemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Pekka såg ut att vara någon annanstans, kanske han tänkte på Evy Palm i bikini.

Dagens garv!
Citera
2011-05-08, 21:04
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pingvinen
För att det ska bli bra tv behövs både yin och yang. Trollet är väl yang antar jag.
Och limpar är wang-dang.
Citera
2011-05-08, 21:07
Medlem
Dantias avatar
Usch Brandin blir jobbigare och omognare för varje vecka. Börjar starkt ogilla henne.

Hur många program är det kvar förresten, tre? Två personer till som åker ut sen final med de 3 återstående, eller bara 2st i finalen?
Citera
2011-05-08, 21:07
Medlem
Kurt-Egons avatar
Fan att Pekka skulle åka..... Han gör ju halva programmet.
Limpar den jävla åsnan hatar man mer och mer för varje avsnitt...
Citera
2011-05-08, 21:19
Medlem
Trumpeters avatar
Programmet blir helt klart tråkigare utan Pekka
Citera
2011-05-08, 21:30
Medlem
Djäkligt synd att Pekka åkte, han bjöd ju verkligen på sig själv. De andra jagar livet ur varandra i hettan och han inser "Nehej, jag kommer sist oavsett, bättre att inte ta ut mig fullständigt i hettan" och sätter sig på bollen. Det tyckte jag var kul

Limpars hyllning till damfotbollen, var han kär i Hanna eller?

Stenmark är lite för bra form för att vara 55. Därför är det nog bäst för honom att bli immun i kommande 2 program, annars blir det nattduell(som han nog ändå vinner, men ändå)
Citera
2011-05-08, 21:32
Medlem
pingvinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Djäkligt synd att Pekka åkte, han bjöd ju verkligen på sig själv. De andra jagar livet ur varandra i hettan och han inser "Nehej, jag kommer sist oavsett, bättre att inte ta ut mig fullständigt i hettan" och sätter sig på bollen. Det tyckte jag var kul

Stenmark är lite för bra form för att vara 55. Därför är det nog bäst för honom att bli immun i kommande 2 program, annars blir det nattduell(som han nog ändå vinner, men ändå)

Såg du inte i andra eller trejde avsnittet när han slickade Hanna på halsen .
Citera
2011-05-08, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74

Kåt känns som ett bättre ordval

Limpar börjar vinna direkt efter Hanna for. Kan ju inte vara ett sammanträffande. Hans koncentration låg nån helt annanstans när Hanna var där
Citera
2011-05-08, 21:36
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorkelGregow
Stenmark gör en dålig cover på följande:

Two little mice fell in a bucket of cream. The first mouse quickly gave up and drowned. The second mouse wouldn't quit. He struggled so hard that eventually he churned that cream into butter and crawled out!

/Frank Abagnale -> I filmen Catch Me If You Can

Fast skall man vara kinkig så är det en gammal fabel som vanligen brukar handla om två grodor. Här en rimmad version på engelska.
Citera
2011-05-08, 22:07
Medlem
Trist att Pekka skulle åka, hans oneliners får mig alltid att brista ut i skratt. "Nä nu vill jag hem och ta en kall pilsner" under fystävlingen där man skulle hålla en gasballong över huvudet fick mig att le, maken till skön snubbe får man leta efter.

Brandin däremot skulle jag vilja skicka hem, så jävla osportslig attityd har hon. Riktigt jävla surt att behöva sitta och lyssna på hennes fånerier nu när hon får mer tid i rampljuset i och med att det är färre deltagare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in