2011-04-20, 15:02
Medlem
erikbes avatar
Jag vill se Jonas Björkman nästa år
Citera
2011-04-20, 22:22
Moderator
Dr Kings avatar
Här är min önskeuppställning inför nästa år:

Stefan Edberg
Peter Forsberg
Torbjörn Nilsson
JO Waldner
Magnus Wislander
Johan Jonasson

Pernilla Wiberg
Kajsa Bergquist
Pia Sundhage
Maria Akraka
Helen Alfredsson
Citera
2011-04-20, 22:25
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King

Stefan Edberg
Peter Forsberg
Torbjörn Nilsson
JO Waldner
Magnus Wislander
Johan Jonasson

Pernilla Wiberg
Kajsa Bergquist
Pia Sundhage
Maria Akraka
Helen Alfredsson
Men Gunde då?
Citera
2011-04-20, 22:29
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King

Stefan Edberg
Peter Forsberg
Torbjörn Nilsson
JO Waldner
Magnus Wislander
Johan Jonasson

Pernilla Wiberg
Kajsa Bergquist
Pia Sundhage
Maria Akraka
Helen Alfredsson
JO vore kul att se, både sportsligt och som person. Mats Wilander vore också kul att ha med, har ett intryck av att han är som en blandning mellan Kjell Bergkvist och Patrik Sjöberg.

Jag gör också en lista över vilka jag skulle vilja ha med:

Foppa
JO Waldner (Thomas Brolin hade redan varit med)
Björn Borg
Mats Wilander
Gunde Svan
Wille Löfkvist

Kajsa Bergkvist
Carolina Kluft
Maria Akraka
Ulrika Knape
Annika Sörenstam
Magdalena Forsberg

Men av ovanstående tror jag bara Brolin, Svan och Kluft skulle tacka ja till en inbjudan.
Senast redigerad av pyttefnax 2011-04-20 kl. 22:43.
Citera
2011-04-20, 22:40
Medlem
pingvinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
JO vore kul att se, både sportsligt och som person. Mats Wilander vore också kul att ha med, har ett intryck av att han är som en blandning mellan Kjell Bergkvist och Patrik Sjöberg.

Jag gör också en lista över vilka jag skulle vilja ha med:

Foppa
Thomas Brolin
Björn Borg
Mats Wilander
Gunde Svan
Wille Löfkvist

Kajsa Bergkvist
Carolina Kluft
Maria Akraka
Ulrika Knape
Annika Sörenstam
Magdalena Forsberg

Men av ovanstående tror jag bara Brolin, Svan och Kluft skulle tacka ja till en inbjudan.

Har redan varit med. Välj en ny fotbollsspelare. Jag hade tagit ... hmmm ... en Glenn.
Citera
2011-04-20, 22:46
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pingvinen
Har redan varit med. Välj en ny fotbollsspelare. Jag hade tagit ... hmmm ... en Glenn.
Jo men han tål att gå i repris den lilla griskultingen. Men jag editerade in JO istället, han funkar bättre än fotbollsspelare, dessutom har jag redan två tennisgubbar.

Min manliga laguppställning vore kul att se, fem rödnästa festprissar och präktiga Gunde Svan.
Citera
2011-04-20, 23:12
Bannlyst
Citat:
Min manliga laguppställning vore kul att se, fem rödnästa festprissar och präktiga Gunde Svan.
Du glömde Sven Nylander.
Det handlar väl mest om att hitta intressanta personligheter (ex. Sara Wedlund). Forsberg känns rätt ointressant/tråkig, då han redan outat sig i diverse lekprogram.
Senast redigerad av Winning 2011-04-20 kl. 23:15.
Citera
2011-04-20, 23:17
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winning
Du glömde Sven Nylander.
Det handlar väl mest om att hitta intressanta personligheter (ex. Sara Wedlund). Forsberg känns rätt ointressant/tråkig, då han redan outat sig i diverse lekprogram.
I MM kanske han skulle gå loss, typ risifruttifoppa. Men du kanske har rätt, hans tråkiga sida är ju rätt, ehh, tråkig.
Citera
2011-04-20, 23:23
Medlem
YNWA2005s avatar
Miro Zalar
BJ
Benno

Sen hade det ju varit fantastiskt roligt att se Ralf Edström gå runt och sukta efter en kall under tävlingarna.
Citera
2011-04-20, 23:31
Bannlyst
Citat:
I MM kanske han skulle gå loss, typ risifruttifoppa. Men du kanske har rätt, hans tråkiga sida är ju rätt, ehh, tråkig.
Nja, jag menar bara att det troligen är roligare att se nygamla ansikten än personer som det stått om i pressen dag ut och dag in. Visst, Forsberg skulle säkert vara jävulskt bra på tävlingarna men i övrigt har han inte mycket att bidra med. Limpan är ju raka motsatsen - usel tävlingsnerv men har många intressanta utspel/citat.
Citera
2011-04-21, 00:12
Medlem
YNWA2005s avatar
Roberto Vacchi ffs!
Citera
2011-04-21, 02:18
Medlem
Zaxxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dantia
Asså Limpar, jag vill bara ta fram skämskudden så fort han öppnar munnen, minns inte vad han sa i dagens program men dåligt var det iaf.
Det var väl då han hade ett utlägg om att det är rättvist med, typ, 5 3 1 poäng vid ranking av topp 3 vinnare. Man ville bara nicka instämmande åt honom, som man gör åt ett litet barn.
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Hade jag varit Limpar hade jag börjat ångra att jag ställde upp i programmet när jag nu sitter hemma och kollar på det. Redan tidigare har han ju gjort bort sig mer än någon annan svensk i modern tid när han trodde att han var tidsresenär i Blåsningen men just när detta minne kanske börjat blekna lite för många svenskar så är det dags att återigen befästa bilden som rikstomte.
Det hade jag helt glömt. Haha. Ja fy fan.
Senast redigerad av Zaxxon 2011-04-21 kl. 02:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in