2011-04-05, 16:21
Medlem
plagueiss avatar
ta bort
Citera
2011-04-05, 16:22
Medlem
pingvinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foppsi
Någon som vet om man kan se avsnitten från de två förra säsongerna någonstans?

Prova det uppenbara, nämligen Svtplay ...

http://svtplay.se/t/104061/mastarnas_mastare

Edit: Där gick det undan. Såg inte att du skrev "förra säsongen"
Citera
2011-04-05, 23:38
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
Undrar hur det går till när George Scott återkommer i tävlingen. Kanske ett liknande upplägg som i Robinson där de utslagna fick tävla mot varandra om att komma tillbaka?

Ett tecken på hans återkomst är att ingen av kvällstidningarna gjort en grej av den uteblivna filmen.

Eller som i den klassiska scenen när Bobby kom tillbaka i Dallas. Man får se Marianne Berglund vakna upp på morgonen som ur en dröm och sedan gå in för att duscha där George Scott smyger sig upp bakom henne och börjar tvåla in henne.
Citera
2011-04-06, 06:01
Medlem
Månsans avatar
Jobbig tant den där Evy Palm, 70. Rena järnkvinnan.
Förefaller vara i avsevärt bättre form än jag själv.
Citera
2011-04-06, 10:43
Medlem
Varnsens avatar
Micke Leijnegard sa i radion igår att det bara varit flyt att ingen åkt ut före att deras film visats tidigare. Dom har bara kollat vilka som legat risigt till och visat deras filmer enligt honom. Han ville inte heller svara på frågan om Scott kommer tillbaka.

Ca 38 minuter in i klippet: http://www.mixmegapol.se/player?mediaid=90604&cid=1&cattype=2
Senast redigerad av Varnsen 2011-04-06 kl. 10:46.
Citera
2011-04-06, 21:02
Medlem
vinbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnsen
Micke Leijnegard sa i radion igår att det bara varit flyt att ingen åkt ut före att deras film visats tidigare. Dom har bara kollat vilka som legat risigt till och visat deras filmer enligt honom. Han ville inte heller svara på frågan om Scott kommer tillbaka.

Ca 38 minuter in i klippet: http://www.mixmegapol.se/player?mediaid=90604&cid=1&cattype=2

Troligtvis kvalificerat skitsnack av Micke, men det får framtiden utvisa.
Citera
2011-04-07, 00:25
Medlem
Jag tyckte att jag såg i en påannonsering av programmet att Micke L. sa "Ni 3 får packa, så syns vi i nattduellen"..... eller kan jag ha hört så fel?
Citera
2011-04-07, 00:29
Medlem
Funkydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grusgata
Jag tyckte att jag såg i en påannonsering av programmet att Micke L. sa "Ni 3 får packa, så syns vi i nattduellen"..... eller kan jag ha hört så fel?
Säger han inte att två personer får packa och sedan ses de tre i nattduellen. Alltså två tävlande och Micke L.
Citera
2011-04-07, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funkydude
Säger han inte att två personer får packa och sedan ses de tre i nattduellen. Alltså två tävlande och Micke L.
Jo, så kan det nog ha varit.
Citera
2011-04-07, 22:12
Medlem
Vilken jobbig jävel Anders Limpar verkar vara, ska höras hela tiden och ha en åsikt om allt. Larvigt och nästan börja tjura över Scotts kub också.

Hoppas han åker fort för jag orkar inte höra på idioten.
Citera
2011-04-07, 22:35
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokey
Vilken jobbig jävel Anders Limpar verkar vara, ska höras hela tiden och ha en åsikt om allt. Larvigt och nästan börja tjura över Scotts kub också.

Hoppas han åker fort för jag orkar inte höra på idioten.

Limpar verkar snacka en hel del ja, men å andra sidan är det väl säkert så att han klipps lite för att fylla rollen som årets bad boy. Jag skulle annars tro att han tillsammans med Stenis och Hanna Ljungberg är de 3 som kommer att vara i finalen. Dessa 3 verkar vara de med klart bäst fysik i årets säsong.

Pekka och framför allt Robban Prytz verkar ju mer eller mindre alkoholiserade. Hoppas den klassiska tävlingen när de skall rulla stora bollar uppför en backe är med även i år och att Pekka är kvar då. Det skall bli kul att se hur en så rejält otränad person som honom klarar av det.

När det gäller Limpar kan man annars inte undgå att tänka på den klassiska blåsningen när han blev lurad att tro att han hamnat i en tidsmaskin och kom 2 år framåt i tiden. Så kul hela blåsningen och så grundlurad Limpan blev. Man glömmer aldrig slutet när Anders sträckte på sig och rättade till skjortan i tron att han skulle få hälsa på kungen.
Citera
2011-04-07, 22:39
Medlem
vinbras avatar
Jag fick ett intressant svar från SVT:s Tittarservice idag:

Hej,

tack för ditt mail. Georges film kommer i veckans avsnitt.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in