Ja det är bara en massa skit. Fattar inte riktigt vad dom vill ha sagt, först är den en ny livsfarlig drog som liknar cannabis. Sen är det en livsfarlig drog som är cannabis fast inte riktigt. Den är till och med farligare än hash? Vad är det för mening? Det finns massa strains som har högre thc halt än skunk, men skunk är alltså något annat farligare, eller vad?
"Skunk är en starkare form av marijuana. Liksom hasch utvinns den ur cannabisplantan."
"Skunk odlas med särskilda metoder där rätt tillförsel av vatten, näring och syre ges. Vid skörd torkas blomknopparna från honplantorna och mals ner."
Va??? Så all annan cannabis odlas alltså inte med särskilda metoder, eller ja särskilda metorder. Vatten näring och syre är ju verkligen något nytt. Så odlar _ingen_, alla andra slänger bara ner några frön och hoppas på det bästa, eller vad????
"Några missbrukarröster om skunk: ”Effekten är galenskap, man fnittrar vansinnigt”
Och det är farligt, tänk om alla skulle fnittra vansinnigt. Herregud vilken värld vi skulle leva i då.
”Lägger nycklarna i kylskåpet, pengarna i strumpan”
Oj, då förstår jag faran med det. Det får ju verkligen INTE hända.
”Jag tycker det stinker som kattpiss”
Kanon relevant, det måste ju vara farligt om det luktar som kattpiss...
”Man kan höra saker som man får noja av. Man kan få panik och vill därifrån”.
Man kan också sticka en gaffel i ögat, man kan till och med dö. Ohh vi måste nog förbjuda livet.
Alltså det här var den värsta jävla skiten jag läst. Byggd på lögner och idioti. Problemet är att 80% av Sveriges befolkning köper detta. Fy fan, det är så jävla sjukt.