Jag ska nog ta och maila aftonbladet och fråga hur man fixar såna där hasch plantor. Skulle vara soft om det var färdigt hasch när man odla
Bara tänk, sin egen lilla haschträdgård. Men om jag skulle få välja helt själv hade jag haft typ 60/40 cannabis och haschplantor. För då hade jag typ haft haschet om man skulle ut och röka och åka långt typ. Och det gröna för att kunna chilla rulla jointar och blunts. Sitta ute på sommaren, på kvällen när det är sådär perfekt varmt. Sen när det blir precis sådär att man tvekar om att sätta på sig en tröjja. Så går man typ och hämtar tröjjan, tänder en liten brasa, hämtar någon cb spelare och lite öl. Och sen runt 1-2 går man in och äter upp rästerna av chips och godis ifrån när man satt ute. Tar en kall öl, även man fryser lite. Man blir kall i hela kroppen, men av all alkohol och röka så är man ändå varm men kall, känns ganska skönt. Dom som inte ska stanna över natten börjar gå hem. Det blir ganska tomt, kallt och tyst när alla har gått. Men asså nu efter ah kollar 00:59:10 på Fear and loating in las vegas så känner jag mig inte exakt lika säker på att allt hänger ihopp lika bra som i början. Allt känns inte rätt, allt bara funka i början men nu är det bara jobbigt... Eller så är jag bara kissnödig... Ska gå och röka lite, brb.
Fan vad jag är kissnödig nu.. Ska göra det också (han har precis blivit stannad av polisen)Sååå, nu är jag tillbaka, men nu ska jag prata på steam, så hejs sjvs!