2010-08-19, 23:35
Medlem
Lysrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brisingr
Hasch som växer på träd. Inte illa pinkat!
Det heter marijuana och inte cannabisplanta.
Hur tror ni det hade sätt ut om de hade funnit min lilla odling på nästan 25 stycken? De hade pratat om en knarkkartell och haschfabrik!

Ahum.. Marijuhana är den färdiga produkten. På våra breddgrader blir det inga alokider i dom att tala om. Du kan lika gärna röka Pelargoner.Fröna köper Du på Konsum.

Plantan heter Cannabis Triangularis och inget annat..

Vill Du ha en riktig tripp så skall Du odla Djävulstrumpet. Är helt laglig i Sverige. Käka max 5 frön ( Jimsweed) och Du vet inte vem Du är. 10 frön och Du vet inte VAD Du är. Mer än så och Du behöver inte längre bry Dig om vad Du är ..
Senast redigerad av Lysror 2010-08-19 kl. 23:41.
Citera
2010-08-19, 23:42
Medlem
MannyCalaveras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aggrovator
lol

http://ltz.se/nyheter/ostersund/1.2256168-cannabislukt-i-trapphus-ledig-polis-larmade

Dumt att odla i en lägenhet. Ska man odla bör man bo lite avsides. Undrar om hon använde kolfilter? Hur mycket luktar det ifall man använder sådana i sitt odlingsutrymme?
Citera
2010-08-19, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannyCalavera
Dumt att odla i en lägenhet. Ska man odla bör man bo lite avsides. Undrar om hon använde kolfilter? Hur mycket luktar det ifall man använder sådana i sitt odlingsutrymme?

Vart någonstans står det om en odling?

Citat:
En liten mängd narkotika fanns i längenheten.

Kvinnan togs med till polisstationen. Hon är nu misstänkt för narkotikabrott, eget bruk samt innehav.
Citera
2010-08-19, 23:53
Medlem
jagaercp123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nittionio
Herrejävlar, gå och lägg dig. Fyfan va tråkigt du måste ha

ne kände bara att jag ville dela med mig av denna jättenyhet, tyckte det var roligt att läsa.
Citera
2010-08-19, 23:55
Medlem
MannyCalaveras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aggrovator
Vart någonstans står det om en odling?

Oj Läste lite för fort visst. Men jag antog bara att det var en odling då det stank ändå ut i trapphuset.
Citera
2010-08-20, 01:17
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KARLXI
Läste jättemycket fel så "Han tog kontakt med polisen som efter någon timme dök upp och..." blev "Han tog kontakt med polisen som efter någon timme rökt upp.." då var jag tvungen att läsa om

Dagens bästa enligt mig.

Credendo vides...
Citera
2010-08-20, 02:01
Medlem
OdCaBos avatar
Journalisten lyckades givetvis direkt identifiera den som en Hash Plant (http://sensiseeds.com/hashplant/1p2315.html). Riktigt imponerande jobbat.
Citera
2010-08-20, 02:04
Medlem
Katalogens avatar
Rätt gjort! Poliserna sitter säkert o puffar nu!
Citera
2010-08-20, 02:09
Medlem
brisingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysror
Ahum.. Marijuhana är den färdiga produkten. På våra breddgrader blir det inga alokider i dom att tala om. Du kan lika gärna röka Pelargoner.Fröna köper Du på Konsum.

Plantan heter Cannabis Triangularis och inget annat..:
Är du bara allmänt dum? Det går visst att odla utomhus, det har jag själv erfarit. Alla bor inte i norra norrland...
Det finns tre typer av plantor, Cannabis Sativa, Cannabis Indica och Cannabis Ruderalis. Ditt svar är inget annat än nonsens.
Citera
2010-08-20, 03:53
Medlem
SmokingDeLuxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katalogen
Rätt gjort! Poliserna sitter säkert o puffar nu!
Då puffar dom tyvärr förgäves då det är industrihampa.

Vem vare som plantera?
Citera
2010-08-20, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokingDeLuxe
Då puffar dom tyvärr förgäves då det är industrihampa.

Vem vare som plantera?

Bög.

Ont: Jag tycker att det känns som att folk tror att sånt här leder till legalisering. Isf skulle jag vilja säga att det inte lär leda mot en legalisering, utan helt tvärtom...
Citera
2010-08-20, 10:21
Medlem
Tyskland på väg mot legal medicinsk cannabis
http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5921523,00.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in