2009-01-11, 19:38
Medlem
intejenss avatar
Inte för att tjata, men skulle du kunna fixa rubriken?
"Den stora tråden med Cannabisnyheter!"
Citera
2009-01-11, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alternativt.
Fan den gubben ger ju CB dåligt rykte Med tanke på alla vapen som hittades i samband med "HASCHMOLNET".

är ju igentligen lagen emot CB som borde få ett dåligt rykte, men så tänker ju inte dom trångsynta som är emot drogen
Citera
2009-01-11, 20:13
Medlem
Spaz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superkid
Inte direkt jättenytt men den här artikeln behandlar en del bra saker som är värda att lägga märke till i frågan om Cannabis ska legaliseras eller inte. Finns även en länk med att läsa på.

http://panzerwagen.wordpress.com/2009/01/11/cannabis-legaliseras/

FY JÄVLA HELVEGTE VILKEN STÖRD JÄVLA SIDA. JAG satt i 25 minuter och skrev ett välformulerat och korrigerat debattinlägg i kommentarerna och skulle sedan posta. Då får jag följande meddelande:
"Fyll i emailadress blablabla"
och jag backar bakåt och hela min text är försvunnen. fyyyy fan, vad är det för sida som inte sparar temporärt? -.-

jaja, man kan avfärda hela det där blogginlägget med att den sida hon länkar till t.o.m. uttalar sig under "påståendena" om riskerna med cannabis såhär: "Dessa påståenden har inte prövats vetenskapligt. "

och att fördelarna med att legalisera täpper över dem nackdelarna med bruket. simple as that
Citera
2009-01-11, 20:50
Medlem
Larrybonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spaz.
FY JÄVLA HELVEGTE VILKEN STÖRD JÄVLA SIDA. JAG satt i 25 minuter och skrev ett välformulerat och korrigerat debattinlägg i kommentarerna och skulle sedan posta. Då får jag följande meddelande:
och jag backar bakåt och hela min text är försvunnen. fyyyy fan, vad är det för sida som inte sparar temporärt? -.-

jaja, man kan avfärda hela det där blogginlägget med att den sida hon länkar till t.o.m. uttalar sig under "påståendena" om riskerna med cannabis såhär: "Dessa påståenden har inte prövats vetenskapligt. "

och att fördelarna med att legalisera täpper över dem nackdelarna med bruket. simple as that

Förlåt men,

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAH. Jag förstår din frustration, hänt mig några gånger... Det är inte bra för hälsan
Citera
2009-01-11, 21:20
Medlem
Spaz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larrybond
Förlåt men,

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAH. Jag förstår din frustration, hänt mig några gånger... Det är inte bra för hälsan
Skoja inte.

nåväl, nu har jag bidragit med 2 långa inlägg, gör detsamma hörrni!
Varje omvänd person är värd sin vikt i guld för en förändring i den här frågan!
Citera
2009-01-11, 21:26
Medlem
Ganjazs avatar
Citat:
Varje omvänd person är värd sin vikt i guld för en förändring i den här frågan!

Word!
Citera
2009-01-11, 21:27
Medlem
Giorgis avatar
Citat:

Bara ignorera det äckliga trollet, du gör alla på FB en tjänst.
Citera
2009-01-11, 21:32
Medlem
Spaz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giorgi
Bara ignorera det äckliga trollet, du gör alla på FB en tjänst.

Vilket troll? :P

Citat:
januari 11, 2009 vid 8:13 pm

panzerwagen

Oj, vad mycket. Jag måste säga att jag fick lära mig en del av det ni sa och att mina vyer har vidgats efter dessa trevliga kommentarer. Cannabis har alltid varit lindrigare än alkohol, det har jag vetat länge. Det är mest argumentet “bättre med 1 än 2″ som har fått mig att fundera.

verkar som att vi kanske grott ett litet liberaliseringsfrö hos mr/ms Panzerwagen
Citera
2009-01-11, 21:47
Medlem
Sir.Ps avatar
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article4162056.ab
Citera
2009-01-11, 21:51
Medlem
Giorgis avatar
Citat:
Vilket troll? :P

verkar som att vi kanske grott ett litet liberaliseringsfrö hos mr/ms Panzerwagen

Superkid
Citera
2009-01-11, 22:05
Medlem
Spaz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giorgi
Superkid

jaha, nu förstår jag vad du var ute efter. fast jag bryr mig inte om trollet :b om han nu är det, går ju rykten om att det kan vara "battan" under-cover :b

jag var bara arg på den där bloggen som inte sparade mitt inlägg som jag jobbat på i 20-25 min :

Citat:
Ursprungligen postat av Sir.P
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article4162056.ab
Åh fan, vad tragiskt någon som är mycket insatt och vet hur mycket totalt 1200 kilogram bortfall av cannabis påverkar flödet i sverige? var ju en annan artikel med 700kg beslagtaget cb
Senast redigerad av Spaz. 2009-01-11 kl. 22:08.
Citera
2009-01-12, 10:56
Medlem
bästisweedens avatar
aikledning grinar över raplåt

Är det någonting att börja tjaffsa om? Jag tycker Sverige är så jävla insnöat, man vet att mentaliteten är dagismoral, men ändå fortsätter dom överraska med 'new low'... pissprovstagning i direktsändning och nu en raptext.. Go Sweeden!!

http://www.youtube.com/watch?v=Jdvt2daVSJ8
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in