2009-02-02, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaThorulf
Då ber jag om ursäkt jag trodde 17åringen sålde slängar till kidsen och att någon sålde heggen till honom. Klantigt av mig men det var så jag uppfattade artikeln igår, men det var långt efter 4.20 jag läste den

17-åring som säljer hegge på skolan, fan vad dagens kids växer upp fort??

Som jag skrev i en annan tråd(eller var det den här tråden?), 92-94orna i dagens samhälle är helt väcka, jag fruktar helt ärligt om jag kommer bli kidnappad och bortförd inom 10 år för att några fjortisar vill ha min överintellektuella hjärna.

Allvarligt, det går åt helvete för den generationen, och folk inser inte det :/
Citera
2009-02-02, 19:05
Medlem
honken80s avatar
Citat:
Då ber jag om ursäkt jag trodde 17åringen sålde slängar till kidsen och att någon sålde heggen till honom. Klantigt av mig men det var så jag uppfattade artikeln igår, men det var långt efter 4.20 jag läste den

17-åring som säljer hegge på skolan, fan vad dagens kids växer upp fort??

Detta är en av anledningarna till att vi bör legalisera, barn och ungdomar ska inte röka cannabis!

Hehe, det är jag som är lite vimsig... jag menar att det är som du säger här ovan. Men att ungen ska fortarande hålla käft om han köper in heggen och säljer 5or.
Citera
2009-02-02, 19:06
Medlem
tions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mickeovars
Som jag skrev i en annan tråd(eller var det den här tråden?), 92-94orna i dagens samhälle är helt väcka, jag fruktar helt ärligt om jag kommer bli kidnappad och bortförd inom 10 år för att några fjortisar vill ha min överintellektuella hjärna.

Allvarligt, det går åt helvete för den generationen, och folk inser inte det :/

Har även jag märkt av detta, känns som om den genomsnittliga IQ:n har tömts ur likt vatten ur ett badkar hos dessa människor. (Baserat på vad jag hört av polare, sett på stan och själv vart utsatt för på stan). OFFTOPIC's teh shit
Citera
2009-02-02, 19:11
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honken80
Hehe, det är jag som är lite vimsig... jag menar att det är som du säger här ovan. Men att ungen ska fortarande hålla käft om han köper in heggen och säljer 5or.

Javisst ska han inte gola ner sina kunder pojken, men det var en massa saker man borde gjort när man var 17 som man inte fattade. Köper man av eller säljer till en 17 åring så får man räkna med att riskerna stiger minst tiofalt.

Jag har ingen sympati för golare och jag skyr dom som pesten men en 17åring är ingen match för svinsnutarna när de börjar ljuga ihop sig och det ska man veta.

Så slutsatsen blir handla aldrig av någon som inte torskat tidigare och som ni har haft möjlighet att läsa förundersökning på

Jag hittade min nuvarande drömkran när jag läste en god väns förundersökning och det var tre förhör med denna XXX vilka alla sade XXX lämnar inga kommentarer förutom att han hellre dör än gola.
Old-school buset kan man lita på.
Citera
2009-02-02, 19:18
Medlem
honken80s avatar
Citat:
Javisst ska han inte gola ner sina kunder pojken, men det var en massa saker man borde gjort när man var 17 som man inte fattade. Köper man av eller säljer till en 17 åring så får man räkna med att riskerna stiger minst tiofalt.

Jag har ingen sympati för golare och jag skyr dom som pesten men en 17åring är ingen match för svinsnutarna när de börjar ljuga ihop sig och det ska man veta.

Så slutsatsen blir handla aldrig av någon som inte torskat tidigare och som ni har haft möjlighet att läsa förundersökning på

Jag hittade min nuvarande drömkran när jag läste en god väns förundersökning och det var tre förhör med denna XXX vilka alla sade XXX lämnar inga kommentarer förutom att han hellre dör än gola.
Old-school buset kan man lita på.

Kan man knulla vid 15, ska man kunna vara tyst vid 17

Man har inget minne av vad som skett, man har hittat knarket i skogen, man noterar vad bevisen är och tar en strid mot polisens spaningsmissuppfattningar eller erkänner.

Att "leka" kran är inte bra, för någon inblandad. 22-åringen var väl inte så "smart" i riskhantering, men det ursäktar inte 17-åringens beteende.
Citera
2009-02-02, 19:45
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honken80
Kan man knulla vid 15, ska man kunna vara tyst vid 17

Man har inget minne av vad som skett, man har hittat knarket i skogen, man noterar vad bevisen är och tar en strid mot polisens spaningsmissuppfattningar eller erkänner.

Att "leka" kran är inte bra, för någon inblandad. 22-åringen var väl inte så "smart" i riskhantering, men det ursäktar inte 17-åringens beteende.

Du har givetvis rätt, jag kan inte sitta här och försvara golare.

Alla kids som hänger här bör tänka på att det kan gå riktigt illa om man golar på fel personer, det är ingen lek att beckna och det är riktiga kriminella ni beblandar er med!
Citera
2009-02-02, 22:19
Medlem
Lilabanans avatar
Om någon förtjänar en bongkopp är det fan han...!
Citera
2009-02-02, 22:30
Medlem
Giorgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMilton
Be om ursäkt Killen är för helvete typ åttafaldig OSmedaljör, vad i helvete har han att be om ursäkt för att han drar en bong nån gång då och då?
Vilka patetiska jävla as det måste vara som bashar honom utan att ha åstadkommit ett jävla skit i livet.

11-faldig
Citera
2009-02-02, 22:32
Medlem
honken80s avatar
Det är iaf skönt att man inte kommer att stänga av honom.
Citera
2009-02-02, 22:36
Medlem
jiggediis avatar
Haha det där lät precis som jag vid 16 års åldern när morsan hitta mitt röka,

Det enda man egentligen är ledsen över är att man åkte fast :P Tror Phelps lugna ner sig med en spliff efter intervjun :P
Citera
2009-02-02, 22:37
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giorgi
11-faldig

Fel fel fel.

Han har tagit 16 medaljer på OS.

Därav har han tagit 14 guld, där 9 st är individuella.

Han tog alltså 8 st (6 guld) I Aten 2004.
Sedan 8 st guld i Peking 2008.

ON topic:

Ja, låt världens meste atlet röka lite shit. Visst. Kanske inte så bra föredöme för unga; En atlet som såmånga ser upp till bör inte visas upp publikt med varken rattfyllor, bonghits eller en enstaka shot.
Citera
2009-02-02, 23:52
Medlem
jiggediis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Fel fel fel.

Ja, låt världens meste atlet röka lite shit. Visst. Kanske inte så bra föredöme för unga; En atlet som såmånga ser upp till bör inte visas upp publikt med varken rattfyllor, bonghits eller en enstaka shot.

nu tycker jag du är lite orättvis, bara för att han råkar vara en duktig simmare så finns det ingen anledning till att han ska straffas genom att inte få röka när han vill hans kropp, hans beslut, sen är det föräldrarnas uppgift att uppfostra sina barn, INTE NÅGON I TV-RUTAN !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in