Citat:
Jag håller inte med!
Ursprungligen postat av Sev7en
Nu har Jonas Karlberg varit aktiv med sin antidrog propaganda på AB.. fy fan den människan.. Han måste ju vara efter..
I min mening så är Jonas, genom sin otroligt verklighetsfrånvända retorik och fanatiska inställning vad Sahlin var för S.
Fler kioskmongon som är anti, fler pålästa och verklighetsförankrade människor som är för.
En snubbe som avslutar alla sina inlägg med:
"Vakna ur haschkoman och kliv ur haschdimman Sverige!
Vädra ut haschröken Sverige!
Bort med haschtomtarna från Sverige omgående!
Bärs är lagligt gräs är olagligt så har det varit så kommer det också att vara så enkelt är det bara!
Fuck drugs stay sober4 ever!
Nykterist jomenvisst!"
..lär få människor kunna ta på allvar.

Hela hans komiska uppenbarelse är bara i sig självt en ljusglimt i vardagen
Har ni inte gjort det så gå in på hans facebook-profil och titta runt lite, man kan fråga sig vem det är som befinner sig i en "haschpsykos" egentligen. 
Killen kämpar så hårt han kan, ser vi till diskussionen så framstår alla andras inlägg som välskrivna, hans ord snarare som en salig blandning av allehanda känslomässigt dravel. Det är inte ens slugt framfört, bara en massa virriga åsikter från en vilsen själ.
Egentligen borde vi skicka honom en bukett blommor för det fantastiska arbete han uträttar "behind enemy lines".. Jag tror helt seriöst att den där killen är en av Sveriges värsta haschtomtar