2010-08-22, 17:49
Medlem
CoiloCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannyCalavera
Det är kanske början på en ny medelklass-trend? Eget hus, make/maka, bil, cannabisplantor och ett par björnar.
Svenssons röda hus med vita knutar, plantage i källaren och några björnar på gården. Yes, det skulle vart något!
Citera
2010-08-22, 18:14
Medlem
Toppzys avatar
Tanten som inte gjorde något ont (inte i mina ögon iallafall) blir kastad i fängelse.
Björnarna som ingen kommer att mata längre söker sig omgivningens soptunnor istället med
följden att de kommet att skjutas av myndigheterna.
Folk måste leta annorstädes efter grönt, troligen hos småkriminella gangsters innan de hittar
en pålitlig försäljare igen.
Hela historien är egentligen jävligt tragisk!
Citera
2010-08-22, 19:34
Bannlyst
Finns klippet med undertexter? förstod inte ett skit vad kärringen sa
Citera
2010-08-22, 20:49
Medlem
makduis avatar
Finns en tråd här på flashback där några skojjade med en paranoid kille att hans plantage kanske vaktades av björnar i skogen och nu vet jag inte vad jag ska tro.
Citera
2010-08-23, 00:04
Medlem
cc_zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannyCalavera
Det är kanske början på en ny medelklass-trend? Eget hus, make/maka, bil, cannabisplantor och ett par björnar.

Hade jag haft det vid 40 hade jag fan varit hur nöjd som helst med livet.
Citera
2010-08-23, 06:52
Medlem
TedMauls avatar
Hennes dialekt får mina öron att blöda.
Citera
2010-08-23, 07:30
Medlem
Nyckelsmedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toppzy
Tanten som inte gjorde något ont (inte i mina ögon iallafall) blir kastad i fängelse.
Björnarna som ingen kommer att mata längre söker sig omgivningens soptunnor istället med
följden att de kommet att skjutas av myndigheterna.
Folk måste leta annorstädes efter grönt, troligen hos småkriminella gangsters innan de hittar
en pålitlig försäljare igen.
Hela historien är egentligen jävligt tragisk!
+1
Citera
2010-08-23, 13:45
Medlem
Allaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cumgun
Bög.

Ont: Jag tycker att det känns som att folk tror att sånt här leder till legalisering. Isf skulle jag vilja säga att det inte lär leda mot en legalisering, utan helt tvärtom...

Bög.

Ont: Jag tycker att det känns som att folk knappast kommer se det som "terror från haschpundarna", utveckla varför du tror det, jag tror snarare att det hjälper mer än stjälper iaf.
Citera
2010-08-23, 14:11
Medlem
Blev lite besviken, jag trodde det handlade om björnar som självmant vaktade de ädla grödorna. Fick upp bilder av tobakstuggande björnar med automatgevär, taggtråd och grindvakter.
Citera
2010-08-23, 14:34
Medlem
Taskigt, nu måste de antagligen avliva björnarna eftersom de har blivit nästan tama, och kommer vara en risk för människor i området. Man ska inte mata vilda björnar. De verkar ju inte vara så effektiva vakter heller för den delen.
Citera
2010-08-23, 14:38
Medlem
molotowtoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allak
Bög.

Ont: Jag tycker att det känns som att folk knappast kommer se det som "terror från haschpundarna", utveckla varför du tror det, jag tror snarare att det hjälper mer än stjälper iaf.
Problemet är bara att det aldrig kommer att legaliseras i Sverige, så varför inte bara ge upp?
Citera
2010-08-23, 14:53
Medlem
Vadå haschplanta? För en gångs skull har dom gjort rätt och skrivit CANNABISplanta. Kan ni inte läsa eller antog ni bara att det stog så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in