Citat:
Ursprungligen postat av sajbersimon
Men förfan. Om du inte ens kan säga vad som är negativt kan du inte påstå att det finns något negativt. Eller är din låga intelligens bieffekterna?
Jag har sagt. Att jag vet att det finns negativa effekter. Men ni påstår att det kommer sabba mitt liv. Berätta?
vad fan ska ja säga till dig vad dom negativa är för om du inte har några som du säger? sluta förfan , Herregud det är så personligt men ja kan dra upp några. men ingen som inte vill ta emot information och är villig att anse att man har ett problem kommer se det med klara ögon.
Blir irriterad om du inte får i dig holken efter jobbet.
sitter i timmar o väntar på att de ska styras.
skiter i saker pga att det är ju mycket nicare att sitta hemma och röka
snackar mindre med kompisar, man trivs bra hemma eller att sitta o chilla med polarna.
vaknar tar en bong för att bli människa
röker och känner sig bara normal.
detta är lite ja kan nog skriva ned långa långa listor,
gör såhär skit i o röka på en vecka o se hur fan de går.
troligtvis kommer det vara skitjobbigt du kommer vakna på nätterna kallsvettig, vara någe sjukt rastlöst uppgiven på livet, ångest mm.
Men allt är så jävla perssonligt jag orkar inte ens argumentera med dig, för kan man inte inse nått så tar man inte åt sig sån här information.
Jag känner många hachtomtar och dom vet att det är ett problem o vet vad skiten innebär. den dagen kommer nångång, men det kan ta tid.
jag såg inga problem 1a året heller, allt va så jävla bra, jobba socialt liv mm. men nu i efterhand så vet jag att så va de inte, det som är det otäcka med att gå in i den där jävla dimman