Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-03-03, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoq
Mitt intryck är att det i denna tråd är intersubjektivt fastslaget att ett nytt underforum till hårdvara är att föredra, och att det därefter inte finns någon anledning att diskutera vidare.
Intersubjektivt? Jag är öppen för alla åsikter.. Skriv jättegärna vad du tycker.
Citera
2009-03-06, 04:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrilloo
Intersubjektivt? Jag är öppen för alla åsikter.. Skriv jättegärna vad du tycker.

Det är mer eller mindre ett annat ord för konsensus. De flesta verkar tycka att ett underforum är bra. Även jag!
Citera
2009-03-06, 20:40
Medlem
Nate Blacks avatar
Frågan har väl varit upp ungefär tio gånger innan, och ingen har väl presenterat några belägg för att ett underforum skulle på något sätt vara dåligt. Tvärtom.

Just nu har vi istället en oöverskådlig tråd med massa inlägg och hälften av frågorna drunknar. Också en massa trådar som är gränsfall, mer onödigt jobb för SLOB.

Finns det något bra anledning till att inte skapa ett underfora?
Citera
2009-03-08, 17:25
Medlem
SLOBs avatar
Jag ska lyfta frågan in i Outlaw så får vi se.

/SLOB
Citera
2009-03-11, 16:48
Medlem
Vad har det pratas om i Outlaw, har ni kommit fram till något?
Citera
2009-03-11, 19:13
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrilloo
Vad har det pratas om i Outlaw, har ni kommit fram till något?

Diskussionen pågår - vi är ju 70+ moderatorer och admin som inte alltid har tid. De brukar mala ett tag de här kvarnarna.
Citera
2009-04-14, 19:45
Medlem
Tekoppars avatar
Nu jävlar måste ni kommit fram till något, skit forumet cannabis har ju för tusan fått ett subforum. Eller ni kanske rent av glömt bort allting?
Citera
2009-04-14, 20:34
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
Nu jävlar måste ni kommit fram till något, skit forumet cannabis har ju för tusan fått ett subforum. Eller ni kanske rent av glömt bort allting?

Nejdå. Vi håller fortfarande på. Det är lite polsk riksdag över oss, men nu har i varje fall tredje periodens matkrig bedarrat.

Allvarligt, vi jobbar på det.
Citera
2009-05-09, 08:42
Medlem
SLOBs avatar
*host*
Citera
2009-05-09, 10:45
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLOB
*host*
Vi har inte glömt dina önskemål. De bumpas med jämna mellanrum med påminnelser om att det gått rätt lång tid sedan december.
Citera
2009-05-18, 23:49
Medlem
G.Bs avatar
Gunnar såg en tråd med ungefär samma fråga, undrar hur det går på ''köpråd'' biten
Citera
2009-05-19, 08:32
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.B
Gunnar såg en tråd med ungefär samma fråga, undrar hur det går på ''köpråd'' biten

Fortfarande under diskussion.

Tänk även på att det är sol och varmt ute.Många är kanske bortresta eller ligger och har det bra utmed en strand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in