Jag trodde denna tråd var död som vanligt, men blev otroligt extatisk när jag insåg att den har blivit uppmärksammad.
- Angående systemet med Sticky's så tror jag ntresset faller för att hjälpa folk. Man kan omöjligt hålla reda på vilka kommentarer som gäller vilket projekt, samt att gå igenom sida efter sida för att se vad som har skrivits, det är ingen bra idé...
- ..och som det ser ut nu så skiter folk i uppsatta regler om köprådstråden, och ni moderatorer har inte tid (?) att låsa trådar. Kanske behövs det fler moderatorer i Hårdvaru-delen just nu?
- Fortfarande ser jag inte problemet, då Fotografi-forumet fick sitt köprådsforum, när de inte hade lika stora problem som vi har just nu.
Nej, jag fick aldrig något svar av Admin, vet inte om han skippar att kolla inboxen, eller om han bara ignorerade mig. Dock står jag fortfarande fast vid att ett nytt forum behövs.
EDIT: Och som Tekoppar sade, Mohammed-bilderna fick ett forum. Personligen tycker jag att alla åskiker om Mohammed och hans bilder om något skulle kunna samlas i en enda tråd. Det ämnet kändes väldigt subjektivt.