Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-05-19, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Tänk även på att det är sol och varmt ute.Många är kanske bortresta eller ligger och har det bra utmed en strand.

hahah kan ju du tro
Citera
2009-05-25, 19:17
Medlem
Kyrioss avatar
Vad är det som tar tid? Självklart så är det inte bara att skapa nya forum sådär hux-flux, men det har ju faktiskt gått 9 månader sedan denna tråden startades.
Citera
2009-05-25, 19:19
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyrios
Vad är det som tar tid? Självklart så är det inte bara att skapa nya forum sådär hux-flux, men det har ju faktiskt gått 9 månader sedan denna tråden startades.
Admin måtte vara kvinna och blitt gravid med tanke på hur längesedan det vara h*n visade sig öppet...
Citera
2009-06-02, 12:51
Medlem
SLOBs avatar
Hmmm... jag lyfte in frågan i Outlaw i början av mars, om jag minns rätt-jag kan inte kolla.

Hur går det nudårå såhär tre månader senare?
Citera
2009-06-03, 23:47
Medlem
Nate Blacks avatar
Fan, SLOB har du slutat som mod? När hände detta?

Iallafall, fysik/matte/teknologi-forumet, genetik-forumet, rasforskning-forumet och natur/miljö-forumet fick fanimig en förbättring (även om den behövdes) utan att jag sett någrasomhelst påtryckningar från medlemmar. Varför går det bara inte för hårdvara?

Är det för att admin använder Mac och således inte behöver bry sig om hårdvara?

Ska nog skapa en konspirationstråd...
Citera
2009-06-04, 12:46
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nate Black
Fan, SLOB har du slutat som mod? När hände detta?

Japp, och det var nog pass två månader sedan nu.
Citera
2009-06-23, 22:35
Medlem
SLOBs avatar
*host*
Citera
2009-07-04, 03:40
Medlem
Kyrioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyrios
11 månader. . .
Citera
2009-09-02, 20:15
Medlem
Nate Blacks avatar
Men någon jävla måtta får det väl vara!?
Citera
2009-09-11, 22:11
Medlem
Nate Blacks avatar
Jag bumpar denna tråd ännu en gång. Är ni helt oförmögna till att ens meddela ett beslut? Efter att SLOB drog så verkar ingen bry sig längre. Jag hoppas era datorer dör en vacker dag, och ingen på hårdvaruforumet vill hjälpa er.
Citera
2009-09-11, 23:38
Medlem
Twitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nate Black
Jag bumpar denna tråd ännu en gång. Är ni helt oförmögna till att ens meddela ett beslut? Efter att SLOB drog så verkar ingen bry sig längre. Jag hoppas era datorer dör en vacker dag, och ingen på hårdvaruforumet vill hjälpa er.
Tack nate black! Agera säger jag bara, mod lyfter inte ens ett finger.
Citera
2009-09-24, 13:11
Medlem
Nate Blacks avatar
Jag PMade ansvarig mod som sade att diskussioner pågår i Outlaw, men folk har lite semester så det går långtsamt.

Skumt, då alla och deras kusiner är aktiva på FB just nu verkar det som. Gäller även mods och admin.

Det har gått mer än ett jävla år sedan denna tråd skapades, och inaktiviteten är under all kritik.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in