2014-08-07, 09:39
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wobba911
Hade tidigare en bild på en "alien" och bytte till en neger med små runda glasögon. (Juicy J) Har inte ändrats för mig dock, någon som ser den nya?

Ja och med utan några problem -> http://i.imgur.com/H9GrJ6M.png
Citera
2014-08-15, 18:07
Medlem
serotonins avatar
Skulle vilja byta avatar till den här. Är det möjligt på något sätt? När jag sparar bilden på datorn blir den inte rörlig.
Citera
2014-08-15, 18:10
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
Skulle vilja byta avatar till den här. Är det möjligt på något sätt? När jag sparar bilden på datorn blir den inte rörlig.

Problemet med den är att den är för stor, så du måste ändra storleken, och iom att det är en gif så är det inte så enkelt som att öppna den i Paint, ändra storlek och spara.

Testa den här sidan (första jag hittade): http://gifmaker.me/resizer/

Ändra den till rätt storlek, sen spar du den (spelar ingen roll att du inte ser den som animerad när du har den sparad), sen ladda upp den.
Citera
2014-08-15, 18:38
Medlem
serotonins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Problemet med den är att den är för stor, så du måste ändra storleken, och iom att det är en gif så är det inte så enkelt som att öppna den i Paint, ändra storlek och spara.

Testa den här sidan (första jag hittade): http://gifmaker.me/resizer/

Ändra den till rätt storlek, sen spar du den (spelar ingen roll att du inte ser den som animerad när du har den sparad), sen ladda upp den.

Tack, men jag fick det inte att funka. Testade ladda upp avatar på ett annat konto och det blev såhär.

www.flashback.org/u300771
Citera
2014-08-15, 18:42
Medlem
euns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
Tack, men jag fick det inte att funka. Testade ladda upp avatar på ett annat konto och det blev såhär.

www.flashback.org/u300771
då får du testa att sänka kvaliten, eller något annat som går att sänkas.
Citera
2014-08-15, 18:47
Medlem
serotonins avatar
Ok, skjuter upp avatarbytet ett tag. Försöker mecka ihop något nån annan gång. Tack för hjälp iaf.
Citera
2014-08-22, 22:26
Medlem
mytologis avatar
Hade ett troll innan, nu har jag nyligen bytt till MacGowans tänder. Syns den för er?

Edit: När detta inlägg blev publicerat såg jag den.
Citera
2014-10-15, 07:50
Medlem
Kan ej byta avatar :S

Händer inget när jag laddar upp filer från min dator och går ej med länkar,står bara invalid url eller image to big. Högerklickar alltid och kopierar bild web adress sen klistrar in det,har även testat med specifikt 100x100 bilder men funkar fortfarande inte.
Citera
2014-10-15, 07:59
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedFrank
Kan ej byta avatar :S

Händer inget när jag laddar upp filer från min dator och går ej med länkar,står bara invalid url eller image to big. Högerklickar alltid och kopierar bild web adress sen klistrar in det,har även testat med specifikt 100x100 bilder men funkar fortfarande inte.
Hur stor är bilden i kB (max 19,5 kB)?
Citera
2014-10-15, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Hur stor är bilden i kB (max 19,5 kB)?
Ingen aning, men funkade nu iaf. Den ändrades efter ett par minuter
Citera
2014-10-18, 17:35
Bannlyst
Jag har bytt bild på Rihanna, undrar om ni ser Rihanna göra Illuminatitecken?
Citera
2014-10-18, 20:06
Medlem
greenfakkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Jag har bytt bild på Rihanna, undrar om ni ser Rihanna göra Illuminatitecken?
Jo det är rätt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in