Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-06-20, 18:14
Medlem
ozones avatar
Och JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA och JA, jag har sökt bland alla trillioners fiffiljarders trådar om detta, så ni som älskar att hacka om det kan ta er en nubbe istället!

Så till saken, vad ska jag göra? har provat alla alternativ som ska funka. Går in där man byter avatar och lägger upp en bild från min dator (har även testat att länka) när jag gjort detta är min gammla bild fortfarande kvar (Stewie), har provat att logga in och ut, startat om datorn, raderat cookies mm men inget funkar, fortfarande samma bild.
Citera
2008-06-20, 18:15
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozone
Och JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA och JA, jag har sökt bland alla trillioners fiffiljarders trådar om detta, så ni som älskar att hacka om det kan ta er en nubbe istället!

Så till saken, vad ska jag göra? har provat alla alternativ som ska funka. Går in där man byter avatar och lägger upp en bild från min dator (har även testat att länka) när jag gjort detta är min gammla bild fortfarande kvar (Stewie), har provat att logga in och ut, startat om datorn, raderat cookies mm men inget funkar, fortfarande samma bild.
Jag har samma problem. Vill inte ha böglyftsbilden längre känner jag. *böglyftsmiley*
Citera
2008-06-20, 18:26
Medlem
Ad Astras avatar
Har också bekymmer med det här. Det är väldigt uppenbart så att det inte har med cookies eller cache att göra, inte heller webbläsarinställningar då jag testat i både FF och IE.

Fess up, Flashback!
Citera
2008-06-20, 18:31
Medlem
Kenny Kuks avatar
Samma här, det har säkert blivit något fel när FB gick över till SSL.
Citera
2008-06-20, 18:34
Medlem
Psyko Dads avatar
Jag fastnade en natt med en väldigt suspekt avatar jag absolut inte ville ha & det gick inte att byta tillbaks vad jag än gjorde.
Nu vågar jag inte in & leka med sånt längre utan behåller min clown i sickness and in health.
Citera
2008-06-20, 18:41
Medlem
m65gs avatar
Hade oxå problem,men jag tog bort avataren gick ur loggade in tog den nya gick ur loggade in och det funkade sedan om jag hade tur vet jag ej ,men gör ett prov.
Citera
2008-06-20, 18:48
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m65g
Hade oxå problem,men jag tog bort avataren gick ur loggade in tog den nya gick ur loggade in och det funkade sedan om jag hade tur vet jag ej ,men gör ett prov.
Arrrgh funkade tyvärr inte för mig iaf.
Citera
2008-06-20, 18:52
Medlem
m65gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Arrrgh funkade tyvärr inte för mig iaf.
Ska tilllägga att jag gorde det ett par gånger,jag märkte ingen avatar loggade ut.....o ja resten vet ni pröva igen.
Citera
2008-06-20, 18:52
Medlem
PumpkinKings avatar
Samma här. Skönt att det inte bara är jag då.
Citera
2008-06-20, 18:54
Medlem
HC47s avatar
Samma problem här. Skulle byta avatar inatt, men icke!
Citera
2008-06-20, 19:01
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m65g
Ska tilllägga att jag gorde det ett par gånger,jag märkte ingen avatar loggade ut.....o ja resten vet ni pröva igen.
Jag tar bort min avatar och sen rensar jag cookies och då har jag ingen avatar alls, som sig bör. Sedan loggar jag ut och ändrar avatar till den nya och då kommer istället den gamla avataren upp. Humpf!
Citera
2008-06-20, 19:07
Medlem
m65gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Jag tar bort min avatar och sen rensar jag cookies och då har jag ingen avatar alls, som sig bör. Sedan loggar jag ut och ändrar avatar till den nya och då kommer istället den gamla avataren upp. Humpf!
Det var likadant för mej ,men efter ett tag kom den nya upp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in