Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-01-03, 16:16
  #1
Medlem
CraigChrists avatar
Hejsan alla flashbackare. Försöker få tag på spelet Braid till xbox 360. Har sökt med ljus och lykta hos de flesta spelförsäljare utan lycka. Någon som vet vart man kan tänkas hitta detta spel?
Citera
2009-01-03, 16:18
  #2
Medlem
sfdangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CraigChrist
Hejsan alla flashbackare. Försöker få tag på spelet Braid till xbox 360. Har sökt med ljus och lykta hos de flesta spelförsäljare utan lycka. Någon som vet vart man kan tänkas hitta detta spel?
på xbox live marketplace. dvs inte i någon affär.
Citera
2009-01-03, 16:27
  #3
Medlem
CraigChrists avatar
Aj då. Är det ända stället alltså Det var ju mindre roligt.
Citera
2009-01-03, 16:58
  #4
Medlem
TheGoodDoctors avatar
När kommer det till PS3?
Citera
2009-01-03, 19:22
  #5
Medlem
PaiN i Stugan^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGoodDoctor
När kommer det till PS3?

Tror det inte finns något spikat datum ännu, PC kommer det till iaf.
Citera
2009-01-03, 19:24
  #6
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaiN i Stugan^
Tror det inte finns något spikat datum ännu, PC kommer det till iaf.
gört!?

Gött, har hört mycket bra om det och eftersom det var marketplace så kunde ja inte tanka till 360

Vet du när?
Citera
2009-01-03, 21:13
  #7
Medlem
Kerubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
gört!?

Gött, har hört mycket bra om det och eftersom det var marketplace så kunde ja inte tanka till 360

Vet du när?

Första kvartalet nästa år! PS3 har jag inte sett något officiellt om men det släpps väl förr eller senare.

http://braid-game.com/
Citera
2009-01-03, 21:25
  #8
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kerub
Första kvartalet nästa år! PS3 har jag inte sett något officiellt om men det släpps väl förr eller senare.

http://braid-game.com/

Nästa år?

Jag tänker anta att du tänkte fel och att det inte tar över ett år att porta ett spel
Citera
2009-01-04, 09:55
  #9
Medlem
CraigChrists avatar
Funkade fint att köpa spelet på marketplacet även då jag har firmware i min xbox. Jävligt kul och klurigt spel. Ganska kort dock. Spelade igenom det på ca 3-4 timmar.
Citera
2009-01-04, 10:54
  #10
Medlem
Biffens avatar
Svinbra spel verkligen...Hujj va jag fastnade på vissa banor, men riktigt snyggt och smart spel...
Portal still alive kan jag rekomendera om ni inte lirat det/tycker om braid...
Citera
2009-04-12, 20:06
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CraigChrist
Funkade fint att köpa spelet på marketplacet även då jag har firmware i min xbox. Jävligt kul och klurigt spel. Ganska kort dock. Spelade igenom det på ca 3-4 timmar.

Kan inte tänka mig att du klarade alla banor 100% på 3-4 timmar. Försök inte!
Citera
2009-04-12, 22:04
  #12
Medlem
SkinnyFistss avatar
JÄVLAR vad lycklig jag blir nu när jag upptäckte att det finns ute på PC. Braid var fram tills nu typ halva anledningen till att jag vill äga en 360.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback