Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-24, 19:22
  #61
Medlem
Jag fantiserar nästan alltid när jag runkar om att min flickvän blir påsatt bakifrån av någon annan med stor kuk som knullar henne hårt
Citera
2011-11-24, 20:25
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SåNyfiken
Har nu varit tillsammans med min tjej i 2 år snart, och hade stora problem med att hon varit med andra innan mig, tyckte det var vidrig att folk knullat henne.

Men nu vill jag se henne bli knullad samtidigt som jag tittar på, skulle så gärna vilja se henne ligga där som en liten hora. Sedan vill jag även slicka henne efteråt gärna också att det är en sats där.

Någon som gjort det här, eller fantiserar om det?





Nope
Citera
2015-12-31, 13:25
  #63
Medlem
Greons avatar
Dubbel post..
__________________
Senast redigerad av Greon 2015-12-31 kl. 14:06.
Citera
2015-12-31, 13:36
  #64
Medlem
Greons avatar
Tanken har slagit mig..att sätta på någons fru...medans mannen runkar och njuter!
__________________
Senast redigerad av Greon 2015-12-31 kl. 14:09.
Citera
2015-12-31, 18:41
  #65
Medlem
Cuckold...

Så hon är en hotwife and du en cuckboy...

Sök via altavista på det - du kommer att bli nöjd...
För en snygg tjej, tja män åker 50 mil för detta..
Citera
2016-01-12, 13:21
  #66
Medlem
Jag har ungefär samma fantasi. Finns alltid med i huvudet när jag runkar. Vill se en annan man knulla med henne. Och vill se henne runka o suga en annan man. Det är min häftigaste sexfantasi.
Men tyvärr har jag inte ens berättat det för min fru...
Det finns lite bi-fantasier med i bilden också. Skulle vara häftigt att få känna på hans kuk..
Citera
2016-01-13, 21:55
  #67
Medlem
Sett och upplevt det du skriver om! Bara härligt!
Citera
2016-01-14, 09:38
  #68
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greon
Tanken har slagit mig..att sätta på någons fru...medans mannen runkar och njuter!

Tror det är vanligare än man tror. Har själv satt på en fru medans killen såg på & senare deltog. Han njöt av att se sin kvinna njuta dubbelt upp så att säga talade han om för mig
Citera
2016-01-14, 17:50
  #69
Medlem
Finns ju även en otrolig njutning i att veta att dom ses o sexar på två. Få sms,han kom nyss,vi är i soffan. Jag särade på bena,han ser att jag är troslös,nu slickar han min rakade fitta......gud så skönt! Nu ska vi till sängen o knulla! Helt underbart!
Citera
2016-02-18, 22:57
  #70
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalaman
Finns ju även en otrolig njutning i att veta att dom ses o sexar på två. Få sms,han kom nyss,vi är i soffan. Jag särade på bena,han ser att jag är troslös,nu slickar han min rakade fitta......gud så skönt! Nu ska vi till sängen o knulla! Helt underbart!
Underbart!
Min fru har skaffat en flört nu. Han messade henne häromdagen och hon tillbaka. Han skrev att hon fick hans kuk att bulta då de sågs på krogen och hon föreslog att de skulle göra något åt det... Det lutar åt att de kommer knulla.
Hon har vart med en tidigare men jag skulle velat vara med mer som du beskriver det, få sms med vad som händer. Gärna sms innan de ses där de eggar upp varandra. Hon skall ringa upp mig när hon knullar någon har hon sagt, så jag är med och hör dem...👍
Citera
2016-02-19, 08:31
  #71
Medlem
OM hon vill det så gör det ! Det är riktigt upphetsande.

Tjejen blev knullad av flera okända män på en porrbio under våran nyårsresa. Vi började med att ha sex inför en publik på 7 män. Därefter knullade dom henne.

Om hon vill testa så kanske det är bäst att börja med ett mindre antal men fråga henne vet ja. Annars får du ju inte veta
__________________
Senast redigerad av Richie26 2016-02-19 kl. 08:34.
Citera
2016-03-30, 20:59
  #72
Medlem
Castecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SåNyfiken
Har nu varit tillsammans med min tjej i 2 år snart, och hade stora problem med att hon varit med andra innan mig, tyckte det var vidrig att folk knullat henne.

Men nu vill jag se henne bli knullad samtidigt som jag tittar på, skulle så gärna vilja se henne ligga där som en liten hora. Sedan vill jag även slicka henne efteråt gärna också att det är en sats där.

Någon som gjort det här, eller fantiserar om det?
Jag har aldrig varit åskådare när min tjej haft sex. men jag vet att hon ofta brukar vara med killar. Däremot har hon åtskilliga gånger hånglat med killar mitt framför mina ögon. Det framkallar väldigt starka känslor hos mig. Både häftig svartsjuka, och på samma gång häftiga kärlekskänslor.

Med en kille som hon hade ett långvarigt förhållande med hånglade hon med flera gånger hemma hos mig. Alltså, jag kunde inte slita ögonen från dem. Det häftigaste av allt var i alla fall när hon tvingade mig att köra omkring på grusvägar medan hon grovhånglade med honom i baksätet på min bil.

Jag såg i backspegeln hur hon satt på honom och kysste och slickade honom över hela ansiktet, medan jag satt där framme och grät och var så kärlekskrank att jag kunde spricka. När hon fick orgasm, så fick jag också det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback