Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-01-02, 13:03
  #1
Medlem
SåNyfikens avatar
Har nu varit tillsammans med min tjej i 2 år snart, och hade stora problem med att hon varit med andra innan mig, tyckte det var vidrig att folk knullat henne.

Men nu vill jag se henne bli knullad samtidigt som jag tittar på, skulle så gärna vilja se henne ligga där som en liten hora. Sedan vill jag även slicka henne efteråt gärna också att det är en sats där.

Någon som gjort det här, eller fantiserar om det?
Citera
2009-01-02, 13:04
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SåNyfiken
Har nu varit tillsammans med min tjej i 2 år snart, och hade stora problem med att hon varit med andra innan mig, tyckte det var vidrig att folk knullat henne.

Men nu vill jag se henne bli knullad samtidigt som jag tittar på, skulle så gärna vilja se henne ligga där som en liten hora. Sedan vill jag även slicka henne efteråt gärna också att det är en sats där.

Någon som gjort det här, eller fantiserar om det?


Har varken gjort det eller fantiserat omdet.

I mina ögon har du klara homosexuella drag.
Citera
2009-01-02, 13:06
  #3
Medlem
SåNyfikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Har varken gjort det eller fantiserat omdet.

I mina ögon har du klara homosexuella drag.

Homo är jag då inte, men Bi kanske
Citera
2009-01-02, 13:09
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SåNyfiken
Homo är jag då inte, men Bi kanske


Ja troligen är du BIsexuell, lycka till
Citera
2009-01-02, 13:14
  #5
Avstängd
Schnitzel Fritzs avatar
Känner din flickvän till detta?
Citera
2009-01-02, 13:15
  #6
Moderator
evilhoneys avatar
Håll topic, snack om TS läggning är tämligen ointressant i sammanhanget.
//mod
Citera
2009-01-02, 13:15
  #7
Avstängd
Schnitzel Fritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Har varken gjort det eller fantiserat omdet.

I mina ögon har du klara homosexuella drag.

Mja, jag vet inte, jag tycker mer att det drar sig åt självplågeri/förnedringssex
Citera
2009-01-02, 13:35
  #8
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SåNyfiken

Någon som gjort det här, eller fantiserar om det?

Från början så hade jag skrivit en jättelång och detaljerad utläggning, alltså en med siffror, mängder med förskönande omskrivningar och en del imponerande procentberäkningar där jag redogjorde för hur det var ställt, men eftersom det hann bli tal om OT innan jag postade inlägget så får det istället bli det ordkarga men kärnfulla: Nej och... nej.
__________________
Senast redigerad av Truxa 2009-01-02 kl. 13:54.
Citera
2009-01-02, 13:39
  #9
Medlem
SåNyfikens avatar
Nej

Citat:
Ursprungligen postat av Schnitzel Fritz
Känner din flickvän till detta?


Nej
Citera
2009-01-02, 13:57
  #10
Medlem
SexyBeasts avatar
Cuckold är namnet på din böjelse.. Det är inte hel ovanligt att fantisera om att se sin respektive bli påsatt men andelen som faktiskt gör slag i saken och låter henne knullas lär vara desto mindre.
Citera
2009-01-11, 00:12
  #11
Medlem
Elparadisos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SåNyfiken
Har nu varit tillsammans med min tjej i 2 år snart, och hade stora problem med att hon varit med andra innan mig, tyckte det var vidrig att folk knullat henne.

Men nu vill jag se henne bli knullad samtidigt som jag tittar på, skulle så gärna vilja se henne ligga där som en liten hora. Sedan vill jag även slicka henne efteråt gärna också att det är en sats där.

Någon som gjort det här, eller fantiserar om det?

Ja, ett par gånger Helt fantastiskt när man tänder på detta. Skulle dock ALDRIG låta någon komma i eller på henne... Det är gummi på som gäller för andra, lite smart får man vara trots sina böjelser
Citera
2009-02-18, 15:55
  #12
Medlem
Jag och min tjej, eller fru som hon är nu har gjort det många gånger.
Vi är båda 25 år och har varit tillsammans i åtta så vi känner oss hyfsat säkra på varandra
Kan naturligtvis inte svara för någon annan, men för oss funkar det jättebra och ger en extra touch. Naturligtvis funkar det på båda hållen vilket gett mig tillfälle för trekant med min fru och en tjej till ett par gånger.

Går igång väldigt mycket på att hon kommer hem alldeles uppknullad efter en hård natt.... Lovely
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback