2008-12-30, 00:05
Medlem
fnuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soda_Popinski
1 snart 10 år och med olika flickvänner har jag haft Gry Forsell som frikort.
Det tänker jag fortsätta med.

Och nej, jag har inte lyckats utnyttja mitt frikort än, men skam den som ger sig

Tycker inte detta frikort borde vara så svårt att uppnå från vad man hört om den skabbhaggan.

Buksvåger med Kristian Luuk blir man också.
Citera
2008-12-30, 00:13
Medlem
Minusmirakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martin3
Det där var snabbt svarat!

Snabbare än de snabba.
Citera
2008-12-30, 00:16
Medlem
Cyborgss avatar
Frikort är fånigt, man borde go with the flow och ligga med vem man vill tycker jag, har aldrig förstått mig på det här med att äga varandras kroppar, men det är en annan diskussion.

On topic, kändisvarianten av frikort, en tjejbekant till mig har utnyttjat sitt, en svensk manlig b-kändis som hon var förtjust i och av någon skum anledning hamnade i säng med. Men hon vågar inte berätta det för sin pojkvän, fastän de hade frikort hehe. Dels tror hon inte att han skulle tro på henne att hon lägrat mannen och om han gjorde det skulle han nog bli sur ändå.
Citera
2008-12-30, 00:20
Medlem
Minusmirakels avatar
Mot min vilja känner jag dock att jag blir lite nyfiken på TS utnyttjade frikort....
Citera
2008-12-30, 00:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborgs
Frikort är fånigt, man borde go with the flow och ligga med vem man vill tycker jag, har aldrig förstått mig på det här med att äga varandras kroppar, men det är en annan diskussion.

On topic, kändisvarianten av frikort, en tjejbekant till mig har utnyttjat sitt, en svensk manlig b-kändis som hon var förtjust i och av någon skum anledning hamnade i säng med. Men hon vågar inte berätta det för sin pojkvän, fastän de hade frikort hehe. Dels tror hon inte att han skulle tro på henne att hon lägrat mannen och om han gjorde det skulle han nog bli sur ändå.

Ha, ha! Klart som fan att man skulle bli lite butter. Ett frikort är ju ändå någon din partner åtrår. Och tack för att du är den första som hittils varit on topic!
Citera
2008-12-30, 00:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Minusmirakel
Mot min vilja känner jag dock att jag blir lite nyfiken på TS utnyttjade frikort....

Jag tänker inte avslöja namnet förrän jag fått in fler historier. Detta skall inte vara min personliga tråd! Men jag kan säga att hon är en känd bloggerska. OBS: Ej BlondinBella!!
Citera
2008-12-30, 00:52
Medlem
Minusmirakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sartorial
Jag tänker inte avslöja namnet förrän jag fått in fler historier. Detta skall inte vara min personliga tråd! Men jag kan säga att hon är en känd bloggerska. OBS: Ej BlondinBella!!

Kissie?
Citera
2008-12-30, 01:06
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Kissie?

Hahahaha!
Citera
2008-12-30, 01:16
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnuske
Tycker inte detta frikort borde vara så svårt att uppnå från vad man hört om den skabbhaggan.

Buksvåger med Kristian Luuk blir man också.

So you're telling me there is a chance?
Ja men då ska jag väl för fan fixa det.
Citera
2008-12-30, 01:48
Medlem
Gevärs avatar
Ska fråga tjejen om det är lugnt att jag knullar med en sjukt snygg brud på utbildningen, är ju nästan omöjligt. Jag menar, är det ett frikort så är det ju lungt?
Citera
2008-12-30, 01:49
Medlem
Gevärs avatar
Citat:
Kissie?
Kenza..
Citera
2008-12-30, 04:23
Medlem
piparkakkus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memphis
ex:

Du tillåter din brud att ligga med Micke P om hon får chansen, detta utan att erat förhållande skulle äventyras..

Detta med frikort är något som media hetsat till någon form av "svenssongrej", helt ärligt tror jag knappt att det existerar.

Haha aldrig hört, o vafan de var väl de löjligaste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in