Jag (kille) och 3 andra kvinnor pratade om frikort en gång för några år sen , vilka vi ville ha
Jag sa att Jessica Andersson (artisten) var mitt , min särbo sa Micke Nykvist och en annan tjej sa Dregen, fick inget svar från den 3e tjejen, men om Jessica Andersson skulle korsa min väg nån gång så har jag fritt fram så att säga.. Gäller "bara" att locka Jessica till mig också haha, nog så svårt ,
men OM ! så skulle det vara lugnt för särbon
Tycker för övrigt att Jessica är så underbart läcker , Sveriges sexigaste ben tillsammans med Anna
Brolin (tv4) Åhh så ljuvligt att få dessa ben slagna runt midjan medans vi älskar...Mmm vilken kvinna