2008-12-30, 09:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Minusmirakel
Kissie?

Vem är det?
Citera
2008-12-30, 09:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gevär
Ska fråga tjejen om det är lugnt att jag knullar med en sjukt snygg brud på utbildningen, är ju nästan omöjligt. Jag menar, är det ett frikort så är det ju lungt?

Njae, det måste vara en offentlig person. Tror jag?
Citera
2008-12-30, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sartorial
Njae, det måste vara en offentlig person. Tror jag?
Nej.. Behöver inte vara en offentlig person.
Kan vara att om någon åker på läger/jobbresa eller vad som helst, om han/hon får ligga då eller inte.

Har ni inte sett på American Pie? '

Dessutom är frikort enligt mig något helt löjligt och jag förstår inte varför man ens skulle vilja ha/ge ett sådant "frikort".

Jag skulle aldrig säga till min flickvän att det är okej när hon åker iväg att hon knullar vart hon än är..
Och jag skulle heller inte vilja ha ett frikort av henne. Visar ju bara hur mycket hon värderar sex, och hur intimt hon tycker det är

Eller?
Citera
2008-12-30, 09:52
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vfabbeh
Nej.. Behöver inte vara en offentlig person.
Kan vara att om någon åker på läger/jobbresa eller vad som helst, om han/hon får ligga då eller inte.

Har ni inte sett på American Pie? '

Dessutom är frikort enligt mig något helt löjligt och jag förstår inte varför man ens skulle vilja ha/ge ett sådant "frikort".

Jag skulle aldrig säga till min flickvän att det är okej när hon åker iväg att hon knullar vart hon än är..
Och jag skulle heller inte vilja ha ett frikort av henne. Visar ju bara hur mycket hon värderar sex, och hur intimt hon tycker det är

Eller?

Jag instämmer nog i din slutkläm för egen del.
Citera
2008-12-30, 10:15
Medlem
Det finns väl ett helt avsnitt av vänner där Ross sätter ihop en lista på kända kvinnor han "får" ha sex med. Japp, här är det: http://www.imdb.com/title/tt0583520/plotsummary

Ross har Isabella Rosselini som etta, och lyckas naturligtvis träffa henne i avsnittet, men fegar ur.

Så det är ju inget okänt fenomen anser jag.

Har dock inte själv något skoj att berätta, förutom att Salma Hayek har varit mitt "frikort" ett tag
Citera
2008-12-30, 10:53
Medlem
Fargoths avatar
Aldrig i livet att jag eller min flickvän skulle ha frikort
Citera
2008-12-30, 11:12
Medlem
Minusmirakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sartorial
Vem är det?

http://letmegooglethatforyou.com/?q=kissie
Citera
2008-12-30, 11:23
Medlem
Dreamstates avatar
Har aldrig heller fattat på det här.

Jag hade dumpat en tjej direkt om hon hade tyckt frikort var något annat än dumhet.
Om jag är i ett förhållande med en tjej, och hon vill knulla med någon annan, då är förhållandet slut, vare sig det är en kändis eller inte.
Jag har alltid hoppats kunna hitta en tjej som kan hålla benen stängda för alla utom den hon 'älskar', fast även kärlek verkar vara ett förlorat koncept i dagens samhälle.
Och som det är sagt innan, jag lever hellre resten av mitt liv celibat än med någon annan som inte värderar sex och intimitet likadant som jag.
Citera
2008-12-30, 15:35
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Äh, fan vad ni är mesiga och känsliga.

Så jävla farligt kan det väl inte vara att knulla med sitt frikort.
Vi får ju skilja på äpplen och päron.

Knulla och kärlek. BEHÖVER inte höra ihop.

Eller är ni allihop så fina människor och vill spara er vackra "blomma" till er stooora fina sanna kärlek.

Mesar.
Citera
2008-12-30, 16:58
Medlem
Dreamstates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soda_Popinski

Det är bara en åsikt, alla tycker inte likadant.
Det kanske är lite gammaldags men jag tycker fysisk intimitet borde sparas till någon man älskar.
Ifall någon vill kunna ha sex med andra, så är det okej, men i ett förhållande så tycker jag att man borde värdera sex och intimitet likadant, så det är ju helt upp till hur individen värderar sex.

Vissa ser sex som en meningslös fysisk aktivitet med orgasm som huvudpunkt, men andra ser det som mycket mer än bara det.
Citera
2008-12-30, 17:19
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamstate
Det är bara en åsikt, alla tycker inte likadant.
Det kanske är lite gammaldags men jag tycker fysisk intimitet borde sparas till någon man älskar.
Ifall någon vill kunna ha sex med andra, så är det okej, men i ett förhållande så tycker jag att man borde värdera sex och intimitet likadant, så det är ju helt upp till hur individen värderar sex.

Vissa ser sex som en meningslös fysisk aktivitet med orgasm som huvudpunkt, men andra ser det som mycket mer än bara det.

Jag tar emot din utsträckta hand och skakar den kamratligt
Alla är vi olika.

Gott nytt år min vän
Citera
2008-12-30, 18:20
Medlem
Apelsinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soda_Popinski
Äh, fan vad ni är mesiga och känsliga.

Så jävla farligt kan det väl inte vara att knulla med sitt frikort.
Vi får ju skilja på äpplen och päron.

Eller är ni allihop så fina människor och vill spara er vackra "blomma" till er stooora fina sanna kärlek.

Mesar.

Detta har inte någonting med topic att göra, vill heller inte verka som en besserwisser. Jag tänker väldigt ofta på att folk skriver vissa ord med stora bokstäver, för att förhöja betydelsen av ordet i sammanhanget. Väldigt ofta avviker det ordet jag skulle valt i meningen och det ord som faktiskt är skrivet stort här på fb. I ditt fall med, "BEHÖVER inte höra ihop" borde det inte istället vara "Behöver INTE höra ihop"?

Är det jag som tänker fel, eller gör många andra ofta det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in