2008-12-29, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Minusmirakel
Men det är ju ändå skitdumt.

Tja, nä, en rolig grej enligt mitt tycke.
Citera
2008-12-29, 23:21
Medlem
Minusmirakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sartorial
Tja, nä, en rolig grej enligt mitt tycke.

Meeeen! Det fyller ju ingen mening! Risken att man skulle få tillfälle att ligga med Micke P, som exempel, är ju i stort sätt obefintlig.
Citera
2008-12-29, 23:24
Bannlyst
Citat:
Meeeen! Det fyller ju ingen mening! Risken att man skulle få tillfälle att ligga med Micke P, som exempel, är ju i stort sätt obefintlig.

Exakt. Och eftersom att chansen är så fruktansvärt liten vore det kul om någon verkligen hade fått ligga med sitt frikort! Jag spar min berättelse.

Dessutom är väl exempelvis Eminem svårare att som svensk få ligga med än Micke P? Han känns av någon lustig anledning som ett ganska lätt byte för en kvinna som vet hur man gör. Eller?
Citera
2008-12-29, 23:29
Medlem
Minusmirakels avatar
Citat:
Exakt. Och eftersom att chansen är så fruktansvärt liten vore det kul om någon verkligen hade fått ligga med sitt frikort! Jag spar min berättelse.

Dessutom är väl exempelvis Eminem svårare att som svensk få ligga med än Micke P? Han känns av någon lustig anledning som ett ganska lätt byte för en kvinna som vet hur man gör. Eller?

Men så meningslöst.

Jag har inte minsta intresse för att ligga med Micke P. Han är äcklig. Den enda jag skulle kunna tänka mig att frikorta på är Anthony Hopkins och det känns inte som om han skulle orka.
Citera
2008-12-29, 23:32
Bannlyst
Citat:
Men så meningslöst.

Jag har inte minsta intresse för att ligga med Micke P. Han är äcklig. Den enda jag skulle kunna tänka mig att frikorta på är Anthony Hopkins och det känns inte som om han skulle orka.

Kör på!
Citera
2008-12-29, 23:32
Medlem
Minusmirakels avatar
Citat:
Kör på!

Jag kommer ju ha ihjäl gubben.
Citera
2008-12-29, 23:33
Medlem
Citat:
Men så meningslöst.

ävafan. Det finns piller för allt möjligt nuförtiden. Annars kan du ju rida...

Skulle nog kunna tänka mej som frikort keyboardisten i sonata arctica...
Citera
2008-12-29, 23:35
Medlem
Soda_Popinskis avatar
1 snart 10 år och med olika flickvänner har jag haft Gry Forsell som frikort.
Det tänker jag fortsätta med.

Och nej, jag har inte lyckats utnyttja mitt frikort än, men skam den som ger sig
Citera
2008-12-29, 23:39
Medlem
Minusmirakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrulyEden
ävafan. Det finns piller för allt möjligt nuförtiden. Annars kan du ju rida...

Skulle nog kunna tänka mej som frikort keyboardisten i sonata arctica...

Tror du han pallar det? Han är väll ändå närmare åttio än sjuttio vid det här laget?
Citera
2008-12-30, 00:01
Medlem
Alltså, så här då ungefär:

Jag: "Eh, är det OK om jag får ett frikort?"

Tjejen: "Ett vad?"

Jag: "Ja, alltså, om jag skulle träffa Julia Roberts ute, skulle det vara OK om jag låg med henne?"

Tjejen: Hahahahahahaha... (faller handlöst till golvet, asgarvande och är helt omöjlig att kommunicera med den närmaste kvarten)

Och sedan får jag aldrig reda på om hon tokskrattade för att jag inbillade mig att jag:

1 Överhuvudtaget någonsin skulle befinna mig i samma lokal som Julia Roberts,
2 om jag nu hamnade i samma lokal som henne, skulle lyckas få henne att ligga med mig, eller
3 om jag nu lyckades få henne att ligga med mig, att det skulle vara ett tillräckligt bra skäl för att vara otrogen!
Citera
2008-12-30, 00:02
Medlem
Minusmirakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martin3
Alltså, så här då ungefär:

Jag: "Eh, är det OK om jag får ett frikort?"

Tjejen: "Ett vad?"

Jag: "Ja, alltså, om jag skulle träffa Julia Roberts ute, skulle det vara OK om jag låg med henne?"

Tjejen: Hahahahahahaha... (faller handlöst till golvet, asgarvande och är helt omöjlig att kommunicera med den närmaste kvarten)

Och sedan får jag aldrig reda på om hon tokskrattade för att jag inbillade mig att jag:

1 Överhuvudtaget någonsin skulle befinna mig i samma lokal som Julia Roberts,
2 om jag nu hamnade i samma lokal som henne, skulle lyckas få henne att ligga med mig, eller
3 om jag nu lyckades få henne att ligga med mig, att det skulle vara ett tillräckligt bra skäl för att vara otrogen!

Du tog orden ur munnen från mig.
Citera
2008-12-30, 00:04
Medlem
Citat:
Du tog orden ur munnen från mig.

Det där var snabbt svarat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto