Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-12, 17:15
  #193
Medlem
äsch
__________________
Senast redigerad av dubbeltommy 2011-06-12 kl. 17:53.
Citera
2011-06-12, 20:41
  #194
Avstängd
Buzz-Aldrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IkaGlen
Och vad har crime inc med Luleå att göra? Här finns bara dieselsmugglare, tjack/haschpundare, rattfyllerister och skattesmitare.

Samt skoterbönder!
Citera
2011-06-12, 21:43
  #195
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Samt skoterbönder!

Och Tjocka Lasse som passar i alla kategorierna.
Citera
2011-06-26, 01:37
  #196
Medlem
julepumlans avatar
Hört lite om den hära karln, 17 bast går under smeknamnet Tjack.. Han brukar hänga med 3 andra typer vet inte desto mer ang det där "crewet".
Citera
2011-09-19, 11:04
  #197
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebigbadwolf
Jan Saarela
Bumpar den här mannens namn även om han är bodensare då avståndet är minimalt och i kriminella sammanhang kan orterna räknas som sammanhängande. Har senaste året fått viss indikation på att han eller i vart fall folk som han brukar umgås med har haft samröre med någon bandidostrogen grupp.

Det finns även en Johan Axelsson boende i Luleå ursprungligen från Boden som vad jag vet mest är en pundare men även han och en del folk runt honom verkar ha fraterniserat med bandidostrogna.

Är det någon som har något att fylla på i sak vad gäller detta eller är det bara nys?
Citera
2012-06-15, 19:30
  #198
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebigbadwolf
Jan Saarela
Citat:
Ursprungligen postat av BD-nights
Bumpar den här mannens namn även om han är bodensare då avståndet är minimalt och i kriminella sammanhang kan orterna räknas som sammanhängande. Har senaste året fått viss indikation på att han eller i vart fall folk som han brukar umgås med har haft samröre med någon bandidostrogen grupp.
Bumpar mig själv.

Är fortfarande intresserad av att veta om Saarela har närmat sig någon gruppering. Har under våren fått indikationer från bekanta att nämnde Saarela gör affärer med en person som arbetar på en myndighet i staden. Är det någon som sitter på någon info om detta eller Saarelas förhavanden i allmänhet så är jag ytterst intresserad. PMa om det inte passar sig för postning i tråden.
Citera
2012-09-25, 13:49
  #199
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
En anan juvel i luleå är väl Andree Roslund, som torskade först en gång, sen en gång til med farsan, för momssvindel? av traktorer, lyftkranar och div saker.
Han fick väl några år för det.

Desutom är Norrbottenpolisen nligt statestiken dom som hållerläget under kontroll ordentligt vilka som gör vad, har en polare som sedan tidiga -70talet köpte och sålde tjack därupp och torskade jämt. namnet är svarte P! finns en drås till. vit som snö i pajala! Gick aldrig in i dom afärerna däruppe, däremot så körde polarna diesel från findland tidigt, först nu dom komit på folk för det spred sig, samma med anabola ner till ryska gränsen då och handla sen sålde ner till södrasverige, samma gammalt tilbaka tog man alla hemvärdsförråd och där fannsalltslutsycken, amunition och pistoler i mängder, det var inte så noga då, sålde till södra sverige som slipade bort nr serien. preskiberat nu!
ett lite axplock vad som man gjorde och polare gjorde! man plockade inte lingon precis! ursäkta att det kladda ihop sig bokstäverna!
André satt för ett mord innan momshärvan, vad gör han idag?
Citera
2014-06-01, 09:10
  #200
Medlem
cruzing i luleå inatt. thai jocke och några andra raw snubbar åkte runt i en van och enbart sökte bråk. trodde dom var kungar över stan med så kallade "SAP handskar" på sig. riktiga drägg.
Citera
2014-09-08, 21:32
  #201
Medlem
Vilka är det som bryter sig in i bilar runt LTU?
Citera
2015-10-25, 21:40
  #202
Medlem
Har varit dött i tråden ett bra tag ser jag. Men jag har en fråga och jag skulle bli glad om någon kunde svara. Jag är inte från Norrbotten själv, men jag träffade en snubbe från Luleå för flera år sedan, M.L (kallades skinkan). Ganska vild av sig, och även lite labil. Vet någon vad som har blivit av honom?
Citera
2015-10-27, 08:36
  #203
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiomyran
Har varit dött i tråden ett bra tag ser jag. Men jag har en fråga och jag skulle bli glad om någon kunde svara. Jag är inte från Norrbotten själv, men jag träffade en snubbe från Luleå för flera år sedan, M.L (kallades skinkan). Ganska vild av sig, och även lite labil. Vet någon vad som har blivit av honom?

Nu har jag ingen jättekoll, men senast jag hörde något så var han söderut.
Citera
2015-10-27, 19:57
  #204
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Nu har jag ingen jättekoll, men senast jag hörde något så var han söderut.

Ok. Tack. Men jag fick nyss annan information, nämligen att han ska ha avlidit för en dryg månad sedan. Kan det stämma?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback