Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-12-24, 23:57
  #1
Medlem
Vad försegår i dagsläget i Luleå? Finns det någon gruppering eller enskilda individer med tungt kriminell belastning?
Citera
2008-12-25, 11:40
  #2
Medlem
Slumlords avatar
Jag känner en tjej som kommer från Luleå och enligt henne så är det ryssar som håller i tåtarna däruppe. Ta det dock med en nypa salt för jag tror inte hon har järnkoll utan det är nog mer den allmänna uppfattningen ute på stan.
Citera
2008-12-25, 14:58
  #3
Medlem
redaxegoldzs avatar
HA finns i luleå men dom har knappast ngt att säga till om
Citera
2008-12-25, 17:24
  #4
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redaxegoldz
HA finns i luleå men dom har knappast ngt att säga till om
Sedan när finns HA i Luleå ?
Citera
2008-12-25, 17:27
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Jag känner en tjej som kommer från Luleå och enligt henne så är det ryssar som håller i tåtarna däruppe. Ta det dock med en nypa salt för jag tror inte hon har järnkoll utan det är nog mer den allmänna uppfattningen ute på stan.
Tjejen du känner har ingen koll på Luleås undre värld, finns inga ryssar som håller på i Luleå. Du har juggar däremot som fifflar runt och motorcykelgängen ser till att det finns droger i omlopp. Snubben som äger house of pain (eller vadfan det heter) har jag hört ska vara en riktig pundare som håller på med en del olagliga grejer.
__________________
Senast redigerad av Shtoops 2008-12-25 kl. 17:32.
Citera
2008-12-25, 18:31
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtoops
Tjejen du känner har ingen koll på Luleås undre värld, finns inga ryssar som håller på i Luleå. Du har juggar däremot som fifflar runt och motorcykelgängen ser till att det finns droger i omlopp. Snubben som äger house of pain (eller vadfan det heter) har jag hört ska vara en riktig pundare som håller på med en del olagliga grejer.

Hehe!. Gillar när det ibland har stått stängt pga semester på HOP i Luleå. Semestertiden brukar vara 1-4 månader...som en volta..hehe.
Citera
2008-12-25, 19:30
  #7
Medlem
tzar666s avatar
Läbbig finns ju där uppe, anknutna till änglarna, P kom ju där ifrån innan han blev med nere i STHLM
Citera
2008-12-25, 22:42
  #8
Medlem
redaxegoldzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Sedan när finns HA i Luleå ?
dom har en del folk där uppe..
Citera
2008-12-25, 23:15
  #9
Medlem
Svensk fenomen.. gängen dras till småhålor där de skrämmer lokal befolkningen som livnär sig på komjölkning och boskapsuppfödning..

"It was a big thing..no days its just a small town thing"
Citera
2008-12-25, 23:19
  #10
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiceSoop
Svensk fenomen.. gängen dras till småhålor där de skrämmer lokal befolkningen som livnär sig på komjölkning och boskapsuppfödning..

"It was a big thing..no days its just a small town thing"
Sen när vart Lule en liten håla..
Citera
2008-12-25, 23:23
  #11
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-62
Sen när vart Lule en liten håla..

Sedan 1621 när staden grundades
Citera
2008-12-25, 23:45
  #12
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Sedan 1621 när staden grundades
ja allt är ju relativt, och mår ni bra av att kalla Lule för liten håla så får ni väl göra det..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback