2010-08-29, 21:19
Medlem
Har då aldrig sett dom eller hört talas om dom kring Luleå iallafall så det blir ju kul att se vilka som kommer knata omkring med deras märken.
Citera
2010-08-29, 23:33
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nwodasd
Har då aldrig sett dom eller hört talas om dom kring Luleå iallafall så det blir ju kul att se vilka som kommer knata omkring med deras märken.

Ja dom har ju häftiga "support tröjor" att köpa så en del vilsna snorisar lär du nog se. Bilden för övrigt är tagen på "EN" med deras väst vid Gullmarsplan...

Men någon har ju"hört" eller "jag tror" en massa tidigare så ta det inte på för stort allvar. Som jag sa en och annan support tröja lär man väl se både här och där.
Senast redigerad av b-o 2010-08-29 kl. 23:55.
Citera
2010-11-06, 20:03
Medlem
fittas avatar
Crime inc kan vara bland det löjligaste som hänt gängkriminaliteten i Sverige...
Citera
2010-11-07, 14:35
Medlem
IkaGlens avatar
Och vad har crime inc med Luleå att göra? Här finns bara dieselsmugglare, tjack/haschpundare, rattfyllerister och skattesmitare.
Citera
2010-11-11, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P4iN
Eastside MC finns i en industrilokal i Gammelstad. Dom hette Red Devils MC tidigare och härstammar från Överkalix (Då hette de Outsiders). De ska snart vara en fullvärdig HA-avdelning enl. hur ryktet går? [/url]

Outsiders MC startades av två kalixbor och en från Ökx, sedan trillade det in nya medlemmar från båda byarna. Dom höll till i Månsbyn strax utanför Kalix. Resten är historia.

BTW, är det någon som råkar sitta med dokumentären om Kalix från 90-talet?
Citera
2010-11-14, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThatsMeFFS
Outsiders MC startades av två kalixbor och en från Ökx, sedan trillade det in nya medlemmar från båda byarna. Dom höll till i Månsbyn strax utanför Kalix. Resten är historia.

Du hade nästan helt rätt! Bara att det från dag ett endast var ökx-bor!
Citera
2010-11-16, 18:25
Medlem
IkaGlens avatar
Vad är det för riksmuppar som vart i jämtön och stulit vapen och misshandlat. Vilket genidrag att först åka dit och klappa på nån, åka därifrån för att sedan komma på den briljanta iden att -fan dom hade ju ett vapenskåp, vi drar dit och stjäl vapnen också. Ingen lär ju fatta att det var vi!
Citera
2010-11-20, 11:09
Medlem
Tjurskallens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThatsMeFFS

Är också lite intresserad av den där dokumentären. Vad heter den?
Citera
2010-12-22, 12:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Jag känner en tjej som kommer från Luleå och enligt henne så är det ryssar som håller i tåtarna däruppe. Ta det dock med en nypa salt för jag tror inte hon har järnkoll utan det är nog mer den allmänna uppfattningen ute på stan.

I Luleå finns det en eller ett par medlemmar ur kriminella gänget CIS - Crime Inc Sweden.
Sen andra grupperingar där uppe kan det stämma om Juggar men CIS är jag 110% säker på från en källa
Citera
2010-12-22, 21:09
Medlem
Tjurskallens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Street-Elite
I Luleå finns det en eller ett par medlemmar ur kriminella gänget CIS - Crime Inc Sweden.
Sen andra grupperingar där uppe kan det stämma om Juggar men CIS är jag 110% säker på från en källa
CIS det lät intressant.eller bara nå kids som springer runt med support tröjor??.. juggar finns väl i alla hålor..
Citera
2011-06-09, 11:55
Medlem
Päronsodas avatar
Slänger in ett inlägg här...

Har en vän som har börjat plugga i Luleå och som har börjat umgås lite med en kille som vi tycker verkar lite suspekt. Han heter J*ri L*mijärvi och ska vara strax över 30 år. Finns det någon som kan tala om något för mig? Behöver vi vara oroliga?

Om man googlar hans namn så kommer det upp en artikel från NSD där det står han han tidigare bl.a. har misshandlat sitt ex men man vet ju aldrig, vissa kan väl förbättra sig...
Citera
2011-06-11, 13:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Päronsoda
Slänger in ett inlägg här...

Har en vän som har börjat plugga i Luleå och som har börjat umgås lite med en kille som vi tycker verkar lite suspekt. Han heter J*ri L*mijärvi och ska vara strax över 30 år. Finns det någon som kan tala om något för mig? Behöver vi vara oroliga?

Om man googlar hans namn så kommer det upp en artikel från NSD där det står han han tidigare bl.a. har misshandlat sitt ex men man vet ju aldrig, vissa kan väl förbättra sig...

Som sagt flerfaldig mästare i kvinnobankning. Allmänt en luffare och retard.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in