2008-12-22, 23:03
Medlem
Kikade in i Johansson79´s sida på FL. Hennes man ser obehaglig ut och är minst 10år äldre än Sandra.
2008-12-22, 23:06
Medlem
andyboys avatar
29 årig Damp-brud med finsk zigenargubbe:

http://www.familjeliv.se/hem/johansson79/galleri.php
2008-12-22, 23:10
Awaiting Email Confirmation
Ok,för er som inte kan läsa den här totalt vidriga mammans profiltext så citerar jag den här:
Citat:
Roll: Sambo/gift

Status:

Tjej 29 år med diagnosen ADHD och asberger, jag är gift med Anders och har 6 barn varav 2 av dom har funktionshinder min 9 åring har ADHD diagnos samt beteende störning.
Min 6 ( snart 7år )åring har en utvecklingsstörning samt ADHD/Asberger problematik. han ligger nu på en nivå som en 3 åring

Fakta om funktionshindren finns på min blogg!

Vi bor i en 7 rok lägenhet i Åtvidaberg.

Jag söker här vänner med samma problematik som jag själv har eftersom det inte alls fungerar me dom som inte har det de fattar ju inte va man yrar om hehe,
hör gärna av dig till mig om du kan tänkas bli min vän

johansson.79@live.se

Haha!! Finns den här kvinnan på riktigt??

Den här nioåringen lider alltså både av ADHD samt beteendestörningar Låter som en väldigt trovärdig unge..
Hur kan en sån här kvinna inte vara steriliserad av staten? Alla människor med lite vett i skallen förstår ju att hennes gener är helt defekta.
2008-12-22, 23:14
Medlem
Okrypterads avatar
Turbo75

Fuck you im famous skrev 2008-12-22 23:06:30 följande:

Ärligt, vad vinner ni på att kränka TS och hennes barn? Hur lågt får ni sjunka???Skärp till er för fan!!!

Hon startar en tråd där ämnet som det handlar om bla varit med i tidningen. Vad trodde hon? Att alla skulle hålla med henne och börja skicka julkort till henne oxå?

2008-12-22, 23:14
Medlem
Morticians avatar
Citat:
Nyligen försökte pojkens mormor att polisanmäla spelbutikens insamling men polisen i Åtvidaberg ville inte ta emot anmälan.
– De sa att de hade diskuterat det här i fikarummet och att de inte tänkte ta emot anmälan. De stod på damens sida. Vi fick vända oss till polisen i Stockholm för att göra en anmälan, säger mamman.
Anmälan avser ärekränkning men polisen kan komma att ändra brottsrubriceringen beroende på vad som kommer fram under utredningens gång.

Ingen som reagerar på det att polisen vägrar ta emot anmälan? Jag trodde de var skyldiga att ta emot en anmälan. Sen är det ju också märkligt att surkärringen har varit trakasserad i flera år enligt henne själv men familjen har bara bott där i 6 månader.
2008-12-22, 23:15
Medlem
nollans avatar
Alltså, det är ju trist att hon och hennes familj har en jävla massa extra bokstäver i initialerna men satan vilken skillnad det är på FB och det där avskrädet till forum. Hädanefter skall jag aldrig yppa något negativt om FB!

turbo75; bra att du visar vem som bestämmer även om det är en no contest mot kretinerna på Familjeliv.
2008-12-22, 23:18
Medlem
Okrypterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mortician
Ingen som reagerar på det att polisen vägrar ta emot anmälan? Jag trodde de var skyldiga att ta emot en anmälan. Sen är det ju också märkligt att surkärringen har varit trakasserad i flera år enligt henne själv men familjen har bara bott där i 6 månader.

Ja, men det gör ju ingen skillnad till att pojken råkade befinna sig i hennes port när körsbären ramlade in i brevlådan.
Om hon polisanmält tidigare eller inte framgår inte av storyn.
2008-12-22, 23:20
Medlem
Red Machines avatar
Citat:

Polisen kan väl inte ta mot en anmälan mot ett ickebrott. Det är väl fritt att ha en insamling i sin egen butik. Antar att han inte hade en skylt med en bild på ungen där han hade skrivit horunge under.
2008-12-22, 23:21
Medlem
lycklig_mans avatar
Det verkar som att subban vill ha julkort, hon ska få ett med bajs på av mig.
2008-12-22, 23:21
Medlem
Morticians avatar
Ja Flashback är ett märkligt ställe. Det är OK att rumpa upp ungar med käpp men det är inte OK att knulla samma ungar enligt Flashback.
2008-12-22, 23:23
Medlem
Morticians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red Machine
Polisen kan väl inte ta mot en anmälan mot ett ickebrott. Det är väl fritt att ha en insamling i sin egen butik. Antar att han inte hade en skylt med en bild på ungen där han hade skrivit horunge under.
Polisen är alltid skyldig att ta emot din anmälan även om du gör den per telefon.

Med din anmälan som underlag beslutar polisen eller åklagaren om förundersökning ska inledas.
2008-12-22, 23:24
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ja Flashback är ett märkligt ställe. Det är OK att rumpa upp ungar med käpp men det är inte OK att knulla samma ungar enligt Flashback.
Dammhjärna, du ser ingen skillnad på de två sakerna alltså?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in