Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Hade heller aldrig hört om Trassel. Sen tycker jag varken klippet om Blixten McQueen eller Trassel var särskilt bra.
Jag tycker det är tråkigt att Disney väljer att datoranimera sina filmer, det känns liksom inte genuint. Man får känslan av att det inte är samma ansträngning att göra filmerna; det känns massproducerat.
Citat:
Stötte för några dagar sedan på en skrift skriven av en amerikan som tyckte det var konstigt att vi i Sverige alltid så på Kalle Anka samma tid varje jul. Någon kommenterade också att denna företeelsen säkert kommer försvinna. Dagens barn är ju inte alls intresserade av detta. Någon mer än jag som tycker det är lite småsorgligt? Man kollar ju alltid på Kalle Anka, ALLTID.
Jag har alltid kollat på Kalle på julafton, alla de gånger jag har haft möjlighet, och mina kommande barn ska inte fira jul utan djungelns lustigkurre, Ferdinand och Askungen. Så länge Kalle sänds vid tre på julafton så kommer jag att sitta bänkad.
Citat:
Ursprungligen postat av karakoima
För mina halvgamla ungar är JulKalle ett obligatorium trots att vi har disney channel. Julkalle överlever nog ett bra tag till.
Vi får hoppas att det håller i sig även för kommande generationer.