2011-10-24, 21:44
Bannlyst
Klart jag är med här ,den bästa ,skönaste givande benson som funnits ,säger funnits för Rohypnol 542 från roche var annourlunda sen att det e ett mg flunitrazepam i dem båda tvivlar jag ej på.

Men När Rohypnolen fanns var livet ljuvligt ,dom slog mycket hårdare o den sköna känslan kom starkt ,inte sakta smygande under en timma. ,här var det 20 min och Verbal ,snäll ,påhittig ,bra retotik o uppförande samtidigt som jag befann nog i eufori ,kan inte bli bättre, bästa benson för mig alla kategorier
Citera
2011-12-08, 18:44
Medlem
Lamoras avatar
humm provade detta piller för förta gången igår, är måttligt imponerad. Tog dock bara en tablett a 0,5mg. Sov ganska dåligt och hade en massa "vaken" drömmar. Kände inte av så mycket mer.
Citera
2011-12-08, 22:53
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lamora
humm provade detta piller för förta gången igår, är måttligt imponerad. Tog dock bara en tablett a 0,5mg. Sov ganska dåligt och hade en massa "vaken" drömmar. Kände inte av så mycket mer.

konstigt...0.5mg
Citera
2011-12-09, 12:41
Medlem
Lamoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
konstigt...0.5mg

heheh kanske var i klenaste laget men den beskrivs ju som den tyyyngsta benzon. Första gången jag provade en imovane 7,5 vart man lugn och nöjd och sov som en gris. Tänkte att den rekommenderade dosen av den tyngsta benzon borde räcka vid första försöket.
Citera
2011-12-09, 16:03
Medlem
singularitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Klart jag är med här ,den bästa ,skönaste givande benson som funnits ,säger funnits för Rohypnol 542 från roche var annourlunda sen att det e ett mg flunitrazepam i dem båda tvivlar jag ej på.

Men När Rohypnolen fanns var livet ljuvligt ,dom slog mycket hårdare o den sköna känslan kom starkt ,inte sakta smygande under en timma. ,här var det 20 min och Verbal ,snäll ,påhittig ,bra retotik o uppförande samtidigt som jag befann nog i eufori ,kan inte bli bättre, bästa benson för mig alla kategorier

Kan det vara för att du blivit äldre? När jag var fjortis så åt jag ibland flunitrazepam och fick eufori och ett överlägset bättre rus än vad jag får nu. Numera får jag flunitrazepam till natten vid behov och ibland så händer det att jag tullar på veckodosen, men det känns bara meningslöst. Ingen eufori, bara dåsighet och trötthet plus att mina smaklökar vill bli stimulerade även om jag inte är hungrig.
Citera
2011-12-09, 21:19
Medlem
keyzexs avatar
Uppenbarligen så finns inte Flunitrazepam kvar längre, men kan någon hjälpa mig reda ut följande.

På mitt apotek finns det ett stort lagersaldo på burk med 100st, min läkare vägrade skriva ut nytt recept eftersom det inte finns kvar.

Om jag får loss ett recept, kan jag hämta ut då tills lagret är tömt?

Jag hade ett recept på 0.5 från en annan läkare och det stoppades av Apoteket eftersom Fluscan inte finns som ersättare.

Han skrev ut Nitrazepam 5.mg och menar att det är mycket bättre, nu är det snart panik jag har sovit på dessa i över tio år.

Vad är Nitrazepam för skit ?
Citera
2011-12-09, 21:45
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyzex
Uppenbarligen så finns inte Flunitrazepam kvar längre, men kan någon hjälpa mig reda ut följande.

På mitt apotek finns det ett stort lagersaldo på burk med 100st, min läkare vägrade skriva ut nytt recept eftersom det inte finns kvar.

Om jag får loss ett recept, kan jag hämta ut då tills lagret är tömt?

Jag hade ett recept på 0.5 från en annan läkare och det stoppades av Apoteket eftersom Fluscan inte finns som ersättare.

Han skrev ut Nitrazepam 5.mg och menar att det är mycket bättre, nu är det snart panik jag har sovit på dessa i över tio år.

Vad är Nitrazepam för skit ?

Gammal sömnbenso som är betydligt svagare än flunitrazepam. Fråga om du kan få 15mg Imovane av din läkare i stället.
Citera
2011-12-09, 22:01
Medlem
keyzexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Gammal sömnbenso som är betydligt svagare än flunitrazepam. Fråga om du kan få 15mg Imovane av din läkare i stället.
Vad är det bästa / närmaste man kommer Flunitrazepam i benso ?
Citera
2011-12-10, 18:29
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyzex
Vad är det bästa / närmaste man kommer Flunitrazepam i benso ?
Nitrazepam, skillnaden ligger i en flour-molekyl som gör att flunisar passerar blodbarriären i hjärnan snabbare, vilket ger hårdare påslag och effekt. Har båda och tycker de är typ identiska i effekt, flunisarna slår på 30 min kanske och nitrazepam på en timme eller lite mer.
Citera
2011-12-10, 18:33
Bannlyst
Klart flunitrazepam finns kvar? Jag plockade ut en 100-burk för någon vecka sedan?
Citera
2011-12-10, 19:22
Medlem
Goatshags avatar
Flunitrazepam er min største favoritt! Inget benzo kommer i nærheten etter min mening. Vanskelig å få tak i for tiden. Jeg er ikke i miljøet og har ingen kran. Jeg blir like glad hver gang jeg kommer over noen.
Citera
2011-12-10, 23:26
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Nitrazepam, skillnaden ligger i en flour-molekyl som gör att flunisar passerar blodbarriären i hjärnan snabbare, vilket ger hårdare påslag och effekt. Har båda och tycker de är typ identiska i effekt, flunisarna slår på 30 min kanske och nitrazepam på en timme eller lite mer.

Ja, Nitrazepam är den mest närbesläktade benson. Men den är betydligt svagare och ger inte kickeffekten som många uppskattar hos flunitrazepam. Halcion (triazolam) är den mest potenta sömnbenson men med tanke på dess extremt korta halveringstid så tycker jag att den är rätt dålig. Jag står fast vid att 15mg zopiklon är den bästa dosen på det bästa sömnmedlet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in