2011-05-14, 00:53
Medlem
vad är detta för skit? Jag köper 20 styck fm1or ska testa dem för första gången på riktigt tänkte jag, slutade med att jag åt upp alla 20 under kvällen och kände verkligen ingenting, av 20 "riktiga" ska jag knappt kunna stå upp eller hur?

Grejen är att dem såg verkligen inte kopierade ut och väldigt hårt tryckta (dvs inte porösa alls) och idioten jag köpte dem av påstår att dem skulle komma direkt från en apoteks burk.

Frågan är ska jag banka skiten ur idioten som sålde dem tills jag får mina pengar tillbaka+ränta eller kan det faktiskt vara sanning han säger?

tycker ändå att 20mg på en kväll borde räcka gott o väl trots att jag ätit min del av bensokakan dem senaste åren
Citera
2011-05-14, 12:31
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
vad är detta för skit? Jag köper 20 styck fm1or ska testa dem för första gången på riktigt tänkte jag, slutade med att jag åt upp alla 20 under kvällen och kände verkligen ingenting, av 20 "riktiga" ska jag knappt kunna stå upp eller hur?

Grejen är att dem såg verkligen inte kopierade ut och väldigt hårt tryckta (dvs inte porösa alls) och idioten jag köpte dem av påstår att dem skulle komma direkt från en apoteks burk.

Frågan är ska jag banka skiten ur idioten som sålde dem tills jag får mina pengar tillbaka+ränta eller kan det faktiskt vara sanning han säger?

tycker ändå att 20mg på en kväll borde räcka gott o väl trots att jag ätit min del av bensokakan dem senaste åren

Har ud hög bensotolerans?
Citera
2011-05-14, 17:51
Medlem
Xamples avatar
Citat:

Satsar en slant på att du blev lurad, men å andra sidan så har inte fm1or något magiskt rus som alla verkar tro. Man blir lugn och fin, lite slapp kanske. Så Det finns ju ändå en möjlighet att du kan käka 20mg och vara relativt klart i huvudet. Väldigt liten dock.
Citera
2011-05-14, 19:13
Medlem
Johan_08s avatar
Citat:

Jag ramlade i backen efter 2mg vad jag minns, endast testat en gång.
Citera
2011-05-15, 01:39
Medlem
Jag har ingen direkt bensotolerans, är allmänt tolerant mot benso för att jag ätit en hel del piller under dem senaste åren pga mycket ångest osv osv, har aldrig gått på det regelbundet mer än 2-3 veckor max

Är lite si sådär om jag blev blåst eller inte, mest pga andra säger sig känna av dem i doser som 2-4mg och att dem var väldigt välgjorda om dem var fake. Å andra sidan så borde jag åtminstone kunna somna samma kväll som jag tagit 20styck utan att behöva dubbla min dos stilnoct
Citera
2011-05-18, 17:53
Medlem
Intevetarns avatar
Väldigt besviken på denna enligt ryktesvägar "gudsgåva". Ingen stor bensotolerans endast ätit några kartor sobril och små mängder iktrovl. Tryckte i mig 2mg + 4 nödraketer men blev bara seg och inte flöddrad överhuvudtaget, om det är nån hjälp så är jag 1.90, 92kg
Citera
2011-05-18, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Intevetarn
Väldigt besviken på denna enligt ryktesvägar "gudsgåva". Ingen stor bensotolerans endast ätit några kartor sobril och små mängder iktrovl. Tryckte i mig 2mg + 4 nödraketer men blev bara seg och inte flöddrad överhuvudtaget, om det är nån hjälp så är jag 1.90, 92kg

Du kanske fick tag på något skit märke? Eller var det Svenska från apoteket då skulle du kännt av de. Annars är det bara att ta mer.
Citera
2011-05-18, 22:09
Medlem
Intevetarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regeneration1
Du kanske fick tag på något skit märke? Eller var det Svenska från apoteket då skulle du kännt av de. Annars är det bara att ta mer.

Dom var av märket Roche från svenskt apotek. Kanske slänga i sig 4mg och några öl?
Citera
2011-05-19, 08:49
Bannlyst
Citat:
Dom var av märket Roche från svenskt apotek. Kanske slänga i sig 4mg och några öl?

Ja prova med det men flunitrazepam med alkohol får du nog ta det försiktigt med isåfall.
Citera
2011-05-19, 16:55
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:

Rohypnol som tillverkas av Roche slutade att säljas på svenska apotek för rätt många år sedan nu. Hur såg tabletterna ut?
Citera
2011-05-20, 16:44
Medlem
singularitets avatar
Låt mig berätta om flunitrazepam:

Jag drabbades av en period av insomnia nu under våren och det ville sig inte värre än att jag missade några föreläsningar. Så min gode doktor föreslog flunitrazepam 1 mg till natten.

Jag har ju läst en del om flunitrazepam efter det att jag fick dem utskrivet och även tagit dem för rekreationellt bruk under min tidiga ungdom. Så jag vet på ett ungefär vad det är för några tabletter. Enligt läkarna ska det vara en ytterst potent medicin som är mycket farlig vid överdosering och sällsynt effektiv vid insomnia. Inom vissa missbrukarled ska den vara ytterst populär och skön att bruka rekreationellt. Så pass skön att den kan kosta upp till 80 spänn tabletten.

Mitt omdömme:

Den fungerar mycket dåligt att sova på. 1 tablett gör inte att jag somnar trots att jag verkligen ligger stilla i sängen ett par timmar. 2 tabletter blir jag lite små lullig av, men fortfarande somnar jag inte. 3 tabletter somnar jag inte heller på, märk väl dock att jag fortfarande knappt blir lullig på 3 tabletter. 4 tabletter somnar jag på efter en timme efter att pillret börjar verka, Men då har jag bara 3 tabletter kvar av veckodosen.

Jag har testat stilnoct innan flunitrazepam. Men den slutade fungera efter en vecka. Märk väl att när stilnoct fungerade så gav 1 tablett till skillnad från flunitrazepam en trevlig berusande effekt innan jag snart somnade.

Slutsats:

Flunitrazepam är inte särskilt bra. Jag kan för min värld inte begripa varför någon "på gatan" vill betala upp till 80 spänn/mg för denna tablett.
Citera
2011-05-20, 17:26
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av singularitet
Flunitrazepam är inte särskilt bra. Jag kan för min värld inte begripa varför någon "på gatan" vill betala upp till 80 spänn/mg för denna tablett.
Därför att inte alla droger har samma effekt på alla människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in