2014-11-10, 04:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peppargas
Finns själva tabletten Rohypnol längre? I Sverige nej, men i ngt annat land? Hörde att i USA är Flunitrazepam förbjudet, så ha sådana med sig på en resa dit är inte att rekommendera.

Vet att dom finns i camroon ,dom gamla roche gröna orginal
Citera
2014-11-10, 18:47
Medlem
En snabb fråga...det ungefärliga gatupriset på fm1.. Någon?
Blev erbjuden 10 st för 1000 spänn(!!) Låter som ett aprilskämt i mina öron ,men sen är det visserligen många år sen jag sysslade med benso så antingen har jag missat nåt eller har killen stort sinne för humor bara?
Senast redigerad av Eyeball3 2014-11-10 kl. 19:04.
Citera
2014-11-10, 21:29
Medlem
peppargass avatar
Ska du handla, så handla svenska saker, dvs sådant som lämnats ut på ett Svenskt apotek. Då vet du att substansen är densamma i varje tablett. Ett rimligt pris torde väl vara typ 250 kr för 10 st. Men jag är ingen hejare på prisbilden på just tabletter.
Citera
2014-11-11, 00:10
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peppargas
Ska du handla, så handla svenska saker, dvs sådant som lämnats ut på ett Svenskt apotek. Då vet du att substansen är densamma i varje tablett. Ett rimligt pris torde väl vara typ 250 kr för 10 st. Men jag är ingen hejare på prisbilden på just tabletter.

Inte för att jag handlar med droger men jag rekommenderar den som vill missbruka att verkligen satsa på grejer från svenskt Apotek. Annars kan ni få precis vad som helst och det kan gå riktigt illa.
Citera
2014-11-13, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Inte för att jag handlar med droger men jag rekommenderar den som vill missbruka att verkligen satsa på grejer från svenskt Apotek. Annars kan ni få precis vad som helst och det kan gå riktigt illa.
Njeaaea alltså så länge tabletterna kommer i blister från känd utländsk tillverkare så är det ingen större fara

Edit: hur många roppar tror ni det är okej att ta samtidigt, har ätit ca 200 ksalol alprozam tidigare men det var över 6 månader sedan sist, dock vill jag ha ett starkt rus första gången
Senast redigerad av centerban 2014-11-13 kl. 19:34.
Citera
2014-11-13, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UZIdoesIT
Jag har klämmt en 100 burk flun på 2 dagar så det är inga problem.
Man dör ej.
Skulle detta även vara möjligt på en person med noll tolerans?
Citera
2014-11-14, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av centerban

Det går inte att svara på då en rad olika faktorer spelar in.
Citera
2014-11-16, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ginfaxi
Det går inte att svara på då en rad olika faktorer spelar in.
Ja men jag tänkte många av dessa faktorer spelade ju också roll på ksalol så om jag fick det borde jag ju inte ha några problem med flun?
Citera
2014-11-19, 10:31
Medlem
när FS fanns och på de sidor de finns kostar de cirka 50:- st om man köper fåtalet.. Men som sagt, tillgång-eftefrågan, det handlar ju om det.. vansinniga priser är det oavsett.
Citera
2014-11-19, 12:27
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UZIdoesIT
Jag har klämmt en 100 burk flun på 2 dagar så det är inga problem.
Man dör ej.
Citat:
Ursprungligen postat av centerban

Ta med i betänkligheterna att UZIdoesIT dog av några "svarta roppar från Köpenhamn"

D vs lyssna inte på folk som rekommenderar monsterdoser.

Jag har förvisso själv smetat i mig samma mängder,men då hade jag rejäl tolerans.
Citera
2014-11-19, 12:33
Medlem
Krickerts avatar
Om man gillar att röka FM1 på folie så kan jag rekommendera att man kör med halvorna.
Du får nästan lika mycket effekt som ettorna.

More bang for your buck.
Citera
2014-11-21, 18:45
Medlem
Vissa säger att Flunitrazepam (FM1) är det nya namnet på dom gamla Rohypnol som fanns tidigare. Tagit 1st FM1 till natten o känner ingenting, Tagit 2st FM1r till natt nr.2 och känner inget. Tagit 3st FM1r till natt nr3 men känner mig inte tröttare för det. Man har ju läst att personer har fått Rohypnol i drink/öl och sedan varit helt borta. Min undran är hur många dom kan ha fått eller är Rohypnol starkare mot FM1r. Har ju tagit 3st som max/dygn. Vill inte bli helt väck, så hur många tål man? 180cm/90kg Någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in