2009-03-08, 03:18
Medlem
On fires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rib0t
falska. är dom kryssade? brytskåran.

Kryssade med fungeramde brytskåra. Visst kämmer jah mpgot mem detta är frsta gången på ropppar, visst käämmer kaj något. Kan knappt stavanyr
Citera
2009-03-09, 03:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av On fire
Kryssade med fungeramde brytskåra. Visst kämmer jah mpgot mem detta är frsta gången på ropppar, visst käämmer kaj något. Kan knappt stavanyr
det är ikto. ledsen o säga att du blivit blåst :/
Men ikto funkar ju med
Citera
2009-03-09, 04:13
Bannlyst
Känns som om flunizar e ett utrotningshotat piller nuförtiden. Fan,för florerade det ju på fester å skit. Räckte ju med ett sexpack folkisar å 2-3 flunizar så var man ju i högform.
Körde mycket på det när jag va ute å turnerade för ca 10 år sen, just för att slippa bakfyllan + spara levern...
Läkare skriver väl fan bara ut det t gamlingar...å på gatan e d ju omöjligt att hitta. Likaså allla hushkontakter man haft under åren -aldrig en fluniz....
Finns ju ingen benz som kan konkurrera med dom anser jag iaf.
Citera
2009-03-09, 04:29
Medlem
Fordies avatar
Nä, här går jag emot alla hyllningar faktist. Jag tycker personligen flunizar är den sämsta av alla bensos jag provat. Visst, dom funkar säkert, men man blir ju öhm, dum i huvudet. Räcker med 5mg för mig så sitter jag helt knäpptyst, tokirriterad och förbannad på allt och alla och _mår dåligt_.

Helt sjukt, måste va nåt fel på min kropp, samma med klonazepam som alla hyllar så otroligt, har inte mycket ångestdämpande effekt på mig och samma där, irriterad på precis allting när jag tar det.

Syskonpillret nitrazepam gillar jag betydligt mer, enda negativa är att man är så enormt tokflöddrad även dagen efter.

Aldrig provat 542or dock, endast fluscand och fm1or men nä, usch.

Rolig fakta: dagens "542or" är ju oxascand.
Från starkast benso till svagast beno, undra varför?

Btw, såg några inlägg ovanför.
Det är ju vanligt (iallafall vad jag märkt) att folk tror att "roche 2or", dvs iktorivil/rivotril är rohypnol, förstår inte var dom fått det ifrån.

/Fordie
Senast redigerad av Fordie 2009-03-09 kl. 04:31.
Citera
2009-03-09, 06:05
Medlem
On fires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxxen
det är ikto. ledsen o säga att du blivit blåst :/
Men ikto funkar ju med

Farliga jävlar tappade balsen helt och ramlade in i elementet precis.
Är 15kr för 2mg ett lämpligt pris?
Senast redigerad av On fire 2009-03-09 kl. 06:30.
Citera
2009-03-09, 06:29
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Farliga jävlar i alla all tappade balsen helt och ramlade in i elementet precis.
Vad betalar man för 2 g ikto 2då?

Två GRAM klonazepam? Säg att en på två mg kostar 20 kronor, då kostar en hundraburk á 200 mg totalt 2000 kronor, för ett gram behöver du sålunda fem stycken hundraburkar och det blir 10000 kronor för ett gram. Sen gör du om samma sak igen, och då är det 10000 + 10000 = 20000 kronor. Så tjugo lakan ungefär, men jag antar att man får en rejäl mängdrabatt vid ett sådant köp.

Räknar jag fel nu?

Citat:
Ursprungligen postat av rib0t
glöden. alltså ruset du får av flunisar dom första gångerna försvinner direkt efter några gånger käkade 50mg en kväll :/ svenska apoteks grejer.

Mmm, jag menar det... Känns som att man måste vänta typ tre-fyra månader mellan intagen för att man ska få den "äkta" flunitrazepamkänslan.

Nu för tiden använder jag bara flunitrazepam som booster till alkohol eller opiater/opioider. Eller ibland, när man vill lyxa till det, så trycker man in 10-15 stycken i munnen och suger på alla samtidigt för den där ljuvliga smaken. Sen slår man på en dålig TV-serie och bara sitter och dreglar som ett jävla mongo.

(Jag har flunitrazepam på recept, verkar vara väldigt ovanligt som jag har läst här på Flashback så jag är väl lyckligt lottad som fick dessa )
Senast redigerad av knoxah 2009-03-09 kl. 06:34.
Citera
2009-03-09, 06:32
Medlem
On fires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Två GRAM klonazepam? Säg att en på två mg kostar 20 kronor, då kostar en hundraburk á 200 mg totalt 2000 kronor, för ett gram behöver du sålunda fem stycken hundraburkar och det blir 10000 kronor för ett gram. Sen gör du om samma sak igen, och då är det 10000 + 10000 = 20000 kronor. Så tjugo lakan ungefär, men jag antar att man får en rejäl mängdrabatt vid ett sådant köp.

Räknar jag fel nu?

Skrivfel, jag är fortfarande totalt väck
Citera
2009-03-09, 06:32
Medlem
Fordies avatar
Citat:

Räknar jag fel nu?

Jag tror on fire tänkte fel, dvs att hans 2st hundraburkar = 2g..

/Fordie
Citera
2009-03-09, 06:36
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fordie
Jag tror on fire tänkte fel, dvs att hans 2st hundraburkar = 2g..

/Fordie

Haha, jag vet att han skrev fel, jag ville bara *busa* lite med honom.

Ditt ändrade inlägg:
Citat:
Farliga jävlar tappade balsen helt och ramlade in i elementet precis.
Är 15kr för 2mg ett lämpligt pris?

De används ju även som läkemedel mot epilepsi och har sålunda en kraftig muskelrelaxerande effekt som många finner väldigt bekväm. Om du är beredd att betala 15 kronor för Ikto så är det ju en tolkningsfråga, personligen skulle jag köpa dessa piller för 15 kronor utan att blinka då de vanligtvis går för 25 här i trakten (bor långt upp i Sverige).

Citat:
Skrivfel, jag är fortfarande totalt väck

Givetvis, halveringstiden sägs ju vara på allt från 18 upp till 50 timmar, så lååååånga minnesluckor och mosighet dagen efter kan man nog kallt räkna med om man är novis på dessa.

Kan tillägga att jag visst själv har provat Ikto och jag tycker att de defenitivt är på top3-listan över bensodiazepiner med Xanor och de ärofyllda 542orna.
Senast redigerad av knoxah 2009-03-09 kl. 06:41.
Citera
2009-03-09, 08:22
Medlem
On fires avatar
Citat:
Haha, jag vet att han skrev fel, jag ville bara *busa* lite med honom.

Ditt ändrade inlägg:

De används ju även som läkemedel mot epilepsi och har sålunda en kraftig muskelrelaxerande effekt som många finner väldigt bekväm. Om du är beredd att betala 15 kronor för Ikto så är det ju en tolkningsfråga, personligen skulle jag köpa dessa piller för 15 kronor utan att blinka då de vanligtvis går för 25 här i trakten (bor långt upp i Sverige).

Givetvis, halveringstiden sägs ju vara på allt från 18 upp till 50 timmar, så lååååånga minnesluckor och mosighet dagen efter kan man nog kallt räkna med om man är novis på dessa.

Kan tillägga att jag visst själv har provat Ikto och jag tycker att de defenitivt är på top3-listan över bensodiazepiner med Xanor och de ärofyllda 542orna.

Mosighet har fan ingen balans utan stapplar runt som ett fyllo och ramlar in i saker lite d¨och då. kämer mig smått eterbliven med andra ord.
HUr fan kan det kommsa sig att jag fött en förseglad glasbruk som det står rohypnol på men skiten innehåler i verkligenh iktrovil..
Senast redigerad av On fire 2009-03-09 kl. 08:31.
Citera
2009-03-09, 09:36
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Mosighet har fan ingen balans utan stapplar runt som ett fyllo och ramlar in i saker lite d¨och då. kämer mig smått eterbliven med andra ord.
HUr fan kan det kommsa sig att jag fött en förseglad glasbruk som det står rohypnol på men skiten innehåler i verkligenh iktrovil..

Langarna är väl skickliga på att återförsluta eller någonting sådant.
Citera
2009-03-09, 10:03
Medlem
king hippos avatar
FY FAN vad jag gillade dom pixen! ALLA käkade såna där jag bor i slutet av 90 början av 2000. priserna varierade ju en hel del beroende på tillgång hahaha sjuka prisväxlingar på kanske 500kr burken på bara några dagar hehe vilda västern. jag går med i denna fanclub!det var tider det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in