Citat:
Ursprungligen postat av On fire
Farliga jävlar i alla all tappade balsen helt och ramlade in i elementet precis.
Vad betalar man för 2 g ikto 2då?
Två GRAM klonazepam? Säg att en på två mg kostar 20 kronor, då kostar en hundraburk á 200 mg totalt 2000 kronor, för ett gram behöver du sålunda fem stycken hundraburkar och det blir 10000 kronor för ett gram. Sen gör du om samma sak igen, och då är det 10000 + 10000 = 20000 kronor. Så tjugo lakan ungefär, men jag antar att man får en rejäl mängdrabatt vid ett sådant köp.
Räknar jag fel nu?
Citat:
Ursprungligen postat av rib0t
glöden. alltså ruset du får av flunisar dom första gångerna försvinner direkt efter några gånger käkade 50mg en kväll :/ svenska apoteks grejer.
Mmm, jag menar det... Känns som att man måste vänta typ tre-fyra månader mellan intagen för att man ska få den "äkta" flunitrazepamkänslan.
Nu för tiden använder jag bara flunitrazepam som booster till alkohol eller opiater/opioider. Eller ibland, när man vill lyxa till det, så trycker man in 10-15 stycken i munnen och suger på alla samtidigt för den där ljuvliga smaken. Sen slår man på en dålig TV-serie och bara sitter och dreglar som ett jävla mongo.
(Jag har flunitrazepam på recept, verkar vara väldigt ovanligt som jag har läst här på Flashback så jag är väl lyckligt lottad som fick dessa

)