2011-02-04, 08:02
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanskithelvete
Bra info, är ganska lättirriterad av naturen så jag bör undvika att ta på dagtid. Tack för responsen

Det där är överdrivet mediatrams, ballar du inte ur på xanor så gör du det inte på flunisar heller.
Citera
2011-02-04, 08:38
Medlem
narkis avatar
Flu är nog den mest överskattade/överhypade benson jag har testat med.
Inte nog med det, priset för dom är oftast ganska högt, man får fan 2-5mg xanor för vad man brukar få ge för 1mg Flu.

Visst flu i lite högre doser, 4mg å uppåt ÄR soft, men absolut inte värt priset som dom brukar kosta i dagens läge.

Hade det funnits svenska 2mgare till bättre pris hade jag nog gillat dom mer.

Dock kan jag säga att det är absolut den ända benson som gör mig argare om jag redan är arg när jag tar dom, får inte så på xanor ikto temesta osv. (så i våldbrott osv så skulle dom funka bra för mig)
Citera
2011-02-07, 18:07
Medlem
fanskithelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Det där är överdrivet mediatrams, ballar du inte ur på xanor så gör du det inte på flunisar heller.

Du har så rätt. Blev bara skönt avslappnad på ett sätt som jag inte tidigare upplevt på benzo, men inte den minsta tendens att balla ur. Större tendens utan fluniz i kroppen skulle jag säga
Citera
2011-02-07, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fanskithelvete
Du har så rätt. Blev bara skönt avslappnad på ett sätt som jag inte tidigare upplevt på benzo, men inte den minsta tendens att balla ur. Större tendens utan fluniz i kroppen skulle jag säga

Haha, jag Wordar lite på dehär jag med! Mental avslappning är det man får, större chans att balla ur utan fluniz i kroppen ja! haha.

Skulle inte vilja blanda med alkohol nån gång heller ialf inte sömnbensos för jag vet hur de brukar gå.. Skön benso men väljer nog hellre något annat om ja vill flumma, fick inte sån bra ångestdämp heller.
Citera
2011-02-12, 01:28
Medlem
Tar idag mellan 10-20mg Diaz + 1-3mg alpra för sömnensskull i väntan på recept och har fått tag på de berykade fluscand 1mg,
Läste i denna tråden att 1st känns av hela dagen så därför kändes de lite onödigt att ta denna på kvällskvisten.

Hur länge känner man effektivt av effeterna av flunizar? Är van vid hallucinationer av Zolpidem och ikväll tog jag smängd diaz och alpra tillsammans med ca 1L 5.9% bira.

Funderade på att inleda den kommande kvällen med 1st 1mg fluni tillsammans med en starkök eller grogg, men vill verkligen inte få en blackout.

Har tillgång till fler men vill bara få den första "aha" upplevelsen av flunizar, om en starköl hjälper så gör inte det något.
Citera
2011-02-12, 12:03
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testingtesting
Tar idag mellan 10-20mg Diaz + 1-3mg alpra för sömnensskull i väntan på recept och har fått tag på de berykade fluscand 1mg,
Läste i denna tråden att 1st känns av hela dagen så därför kändes de lite onödigt att ta denna på kvällskvisten.

Hur länge känner man effektivt av effeterna av flunizar? Är van vid hallucinationer av Zolpidem och ikväll tog jag smängd diaz och alpra tillsammans med ca 1L 5.9% bira.

Funderade på att inleda den kommande kvällen med 1st 1mg fluni tillsammans med en starkök eller grogg, men vill verkligen inte få en blackout.

Har tillgång till fler men vill bara få den första "aha" upplevelsen av flunizar, om en starköl hjälper så gör inte det något.

Är du någorlunda van vid benzo så blir du inte särskilt påverkad av 1 mg, om det är första gången du testar flu så skippa alkoholen så du verkligen känner den sköna flu känslan, enligt mig så är det nog den benzo'n man mår bäst av (i rus-syfte då).
Citera
2011-02-12, 18:39
Medlem
Håller med Jungle, Ta typ tre stycken och sen fyll pån efter behag
Citera
2011-02-14, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Är du någorlunda van vid benzo så blir du inte särskilt påverkad av 1 mg, om det är första gången du testar flu så skippa alkoholen så du verkligen känner den sköna flu känslan, enligt mig så är det nog den benzo'n man mår bäst av (i rus-syfte då).

Tråkigt! Trodde 1mg av denna Flu var som 10mg alpra hehe
Skippar alkoholen.
Har inte hunnit med då jag verkligen sparar mig njutningen ; )

Vad ska jag som någorlunda van benzo användare ta för att få uppleva känslan utan att däcka av?
3mg?
Hur länge känner jag mig påverkad och kan upplevas påverkad av andra? (Så jag kan njuta fullt ut)
Jag är väl inte helt flöddrad i 8-12 timmar på 3mg flu? (hela dagen?)
Citera
2011-02-14, 10:35
Medlem
Jedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testingtesting
Tråkigt! Trodde 1mg av denna Flu var som 10mg alpra hehe
Skippar alkoholen.
Har inte hunnit med då jag verkligen sparar mig njutningen ; )

Vad ska jag som någorlunda van benzo användare ta för att få uppleva känslan utan att däcka av?
3mg?
Hur länge känner jag mig påverkad och kan upplevas påverkad av andra? (Så jag kan njuta fullt ut)
Jag är väl inte helt flöddrad i 8-12 timmar på 3mg flu? (hela dagen?)

Nej det är du inte. Tar du 3mg på morgon/förmiddag kommer du som mest känna dig rejält seg framåt sen eftermiddag. Något rus som sitter i uppåt 12 timmar kan du glömma knappt 8 timmar heller för den delen.
Men det är hur jag funkar och sådant brukar som bekant vara individuellt så du kan ju alltid hoppas.

/Jedi.
Citera
2011-02-19, 15:06
Bannlyst
Jag har testat det mesta med flunitrazepam är en av dom jag inte har testat. Tog 2mg igår men blev bara svin trött. Så hur många mg behöver man för att må bra ¨på dom?
Citera
2011-02-19, 15:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Jag har testat det mesta med flunitrazepam är en av dom jag inte har testat. Tog 2mg igår men blev bara svin trött. Så hur många mg behöver man för att må bra ¨på dom?

Som jag skrev på facebook, det kan vi inte säga bro. Beror på din tolerans, vilket jag tror är väldigt hög med tanke på dina skyhöga dagsdoser av benso. Sen vill du flöddra eller bara må bra och bli skön?

Må väl, och du vet att jag finns där för dig alltid bro.

Citera
2011-02-19, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Tack viking

Ingen fara, men ta det lugnt med nya trådstarter, moderatorerna kan bli lite irreterade ifall du startat nya trådar om saker istället för att söka. Bara ett vänligt tips

Må väl bro
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in