Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-12-19, 17:14
  #1
Avstängd
Efter att ha fått inte bara en utan två trådar låsta utan nån som helst orsak(båda handlade om hunden gibson i guinness världsrekordbok) så är denna fråga 100% motiverad att ställa
2008-12-19, 17:15
  #2
Medlem
b0gfettos avatar
Självklart är det så, det stod i FAQ tidigare men raderades diskret när trådarna kom upp.
2008-12-19, 17:19
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Självklart är det så, det stod i FAQ tidigare men raderades diskret när trådarna kom upp.

Förvånar mej inte ett dugg om det vore så
2008-12-19, 17:21
  #4
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xismxist
Efter att ha fått inte bara en utan två trådar låsta utan nån som helst orsak(båda handlade om hunden gibson i guinness världsrekordbok) så är denna fråga 100% motiverad att ställa

Jag är nog böjd att hålla med dig i den här frågan. GWR omsätter fruktansvärda mängder pengar, så att revidera ett rekord vore inte bara snöpligt sett till den fasad av trovärdighet GWR så länge uppvisat, utan även ett ekonomiskt dråpslag. Det har funnits liknande diskussioner på FB om rekord som verkat minst sagt orimliga vars äkthet i stort sett krossats av debattörer som i likhet med dig verkar drivas av jakten på vad som är rätt och riktigt. ÄVEN DESSA diskussioner har kvästs utan någon som helst rimlig förklaring. Jag vill minnas att det handlade om kamelspindlar och jätte-ekorrar i storleksklassen 7kg+. Att gå så långt som att påstå att det är någon världsomvälvande konspiration skulle jag inte vilja påstå, men någonting är helt klart fel.
2008-12-19, 17:35
  #5
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xismxist
Efter att ha fått inte bara en utan två trådar låsta utan nån som helst orsak(båda handlade om hunden gibson i guinness världsrekordbok) så är denna fråga 100% motiverad att ställa

Ska inte du ta och skaffa ett liv istället för att jaga en hundstackare för hans mankhöjd?
2008-12-19, 17:36
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KoettFaers
Ska inte du ta och skaffa ett liv istället för att jaga en hundstackare för hans mankhöjd?

Eller om åsiktspoliserna skaffar sej ett liv?
2008-12-19, 17:39
  #7
Medlem
Megalomanias avatar
Vilket dumt jävla påstående. Att det är GIBSON själv som håller i trådarna kan ju för fan vem som helst räkna ut. Guinness är naturligtvis bara marionetter precis som Flashbacks administration.
2008-12-19, 17:41
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Megalomania
Vilket dumt jävla påstående. Att det är GIBSON själv som håller i trådarna kan ju för fan vem som helst räkna ut. Guinness är naturligtvis bara marionetter precis som Flashbacks aministration.

På vilket sätt är det dumt? att dessa trådar helt utan orsak gång på gång stängs måste ju bero på nåt
2008-12-19, 17:45
  #9
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xismxist
På vilket sätt är det dumt? att dessa trådar helt utan orsak gång på gång stängs måste ju bero på nåt
Kan du inte läsa? Det beror ju på GIBSON säger jag ju! Tillför något till ämnet eller stick!
2008-12-19, 17:46
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Megalomania
Kan du inte läsa? Det beror ju på GIBSON säger jag ju! Tillför något till ämnet eller stick!

Nu handlar det inte om gibson i sej utan om hur flashback ger vika för guinness påtryckningar!!
2008-12-19, 17:49
  #11
Medlem
tältpinnes avatar
Då Megalomania framförde en smått makalös teori så kände jag mig nödgad att forska vidare i detta och vad jag fann är minst sagt häpnadsväckande.

Gibson har tydligen en kollaboratör som från dag ett fungerat som en s.k shadow director, lite som en hundvärldens Karl Rove om man så vill. Efter mycket om och men fann jag en bild på honom, tyvärr vet jag inte mycket mer än så, någon får gärna jobba vidare utifrån bilden.

http://img514.imageshack.us/img514/7707/mainmt3.jpg
2008-12-19, 18:01
  #12
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xismxist
Nu handlar det inte om gibson i sej utan om hur flashback ger vika för guinness påtryckningar!!
Enligt den här bilden kan du tydligt se vem som ger efter för vems påtryckningar baserat på omkretsen av deras kranium. Denna uträkning har jag gjort efter att ha fått deras skallar beskrivna för mig av folk som SETT de här personerna i VERKLIGHETEN!! Inte mycket att tvivla över, eller hur?

http://s5.tinypic.com/2ekrv3n.jpg
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback