2009-11-01, 11:15
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Ska bli ett sant nöje att få se äcklet Bojan gå av planen gråtandes som en liten flicka, IFK kommer en gång för alla att täppa till hans stora käft.

Det är såååå sjukt mycket poliser ute nu, ni flickor i Gnaget kommer få det tufft idag

Det finns bara ett lag och det är IFK Göteborg, idag tar vi hem guldet till Göteborg.
Citera
2009-11-01, 11:47
Medlem
.-.-.s avatar
Blir intressant detta.

M Hansson dömer IFK-AIK, trodde jag såg i syne, hur kan den sämsta domaren få döma en så pass viktig match, han lär säkert ge oss några lustiga domslut.
Citera
2009-11-01, 11:48
Medlem
belaruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Ska bli ett sant nöje att få se äcklet Bojan gå av planen gråtandes som en liten flicka, IFK kommer en gång för alla att täppa till hans stora käft.

Det är såååå sjukt mycket poliser ute nu, ni flickor i Gnaget kommer få det tufft idag

Det finns bara ett lag och det är IFK Göteborg, idag tar vi hem guldet till Göteborg.
Intressant retorik. Influerad från 1:47 i följande klippp?
http://www.youtube.com/watch?v=YiWMwm_yOsw

Citat:
Ursprungligen postat av kimmelimm
någon sida man kan streama ifk - aik från?
Canal+ sänder för 109 spänn. Sjukt värt för årgundradets match om du fråga mig.
Citera
2009-11-01, 11:49
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
ICA borde satt in honom istället för "Jerry" när de skulle köra sina praktiktanten filmer
Ha ha! Fast det finns isf bättre kandidater enligt min åsikt. Ett helt lag t.o.m.

Idag är dagen då vi ska skilja bort männen från göteborgarna. Jag tippar på en skön kämpaseger, IFK Jerry - AIK 0-3!
Citera
2009-11-01, 12:12
Moderator
vfs avatar
Inget snack om streams i denna tråden. Brott mot det kan
rendera varnign/avstängning/Mod
Citera
2009-11-01, 12:50
Medlem
SweTechs avatar
Tydligen är det några som har svårt att förstå.
Vill man chatta och kommentera matchen så är det tråden i matchprat som gäller.
I denna tråden räknas det som OT och kommer att raderas samt eventuellt ge er tillsägelser.
Skärpning!
//Moderator
Citera
2009-11-01, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
ICA borde satt in honom istället för "Jerry" när de skulle köra sina praktiktanten filmer

lite synd att dom fick panikslänga in jerry efter att wernbloom flyttade precis före inspelningen
Citera
2009-11-01, 13:56
Medlem
SweTechs avatar
FooFighters kan tydligen inte läsa och belönas härmed med en tillsägelse för OT.
//Moderator
Citera
2009-11-01, 14:01
Medlem
jag har en fråga fall ifk vinner(vilket de även kommer göra ) blir det guldfest nu på kvällen vid götaplatsen och avenyn då? med spelarbuss som åker genom och likande ( som vid 2007 sm guld ) ?
Citera
2009-11-01, 14:31
Medlem
Frågan är om det ska in här, eller matchtråden eller under kriminalitet, AIKs fans slänger flaskor på Hysén Senior. Och kommentarerna på tidningssidorna är för det mesta proaik, dvs anser att det är helt rätt.
Citera
2009-11-01, 14:33
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Frågan är om det ska in här, eller matchtråden eller under kriminalitet, AIKs fans slänger flaskor på Hysén Senior. Och kommentarerna på tidningssidorna är för det mesta proaik, dvs anser att det är helt rätt.
Inte för att jag på något sätt försvarar sådant beteende, men provocerade han de inte genom att gå och applådera mot klacken?
Citera
2009-11-01, 14:48
Medlem
Relays avatar
Jag blir så nedstämd när jag såg bilden i DN där AIK fans går längst en gata i Göteborg med en stor banderoll där det står HATA HATA HATA GÖTEBORG
Jag är rädd att detta kommer att urarta till rena upploppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in