2009-09-28, 21:38
Medlem
Blaha2k2s avatar
Pinsamt att det finns lag som Hammarby och Djurgården i allsvenskan.
Fan vad kassa ni är.
Citera
2009-09-28, 21:49
Medlem
simonvps avatar
trodde norra skulle förnedra södra mer än man gjorde, man hade trots allt utsålt,serieledning och rivalerna i rejäl jävla brygga, men nu blev det inte mer än en vanlig derbystämning egentligen. tycker alltid att gnaget får till sjukt tryck i publiken när man möter bajen, vet faktiskt inte varför det blir så
Citera
2009-09-28, 21:49
Medlem
Sebbebebbes avatar
SÅ JÄVLA HÄRLIGT

Åh gud vad jag är glad, nu är hela veckan gjord.
Citera
2009-09-28, 21:52
Medlem
Vuxenkos avatar
Nu har vi ju ett litet försprång. tror dock fortfarande på elfsborg.
Citera
2009-09-28, 22:12
Medlem
Skönt med vinst med oj vad dif är usla. Värre då med P Karlssons sträckning?,Mr 100% verkade också ha känning och Bojan avstängd mot ellos.

Ellos seger kan bli avgörande tyvärr, frågan är om vi kan fixa ett X på plastskitet? Har hela tiden trott på Ellos el AIK. Blåvitt och KFF har tappat för mycket spelare under resans gång.
Citera
2009-09-28, 22:17
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr stein
Ta av sig tröjan.

Han hade ju en annan tröja under, väl?
Citera
2009-09-28, 22:20
Medlem
Krayziebones avatar
efter Tauers möte med mutumba kunde man tro Tauer köpte korv på månen, han hade inte en chans. Sen låtsades han vara skadan när han blev utbytt haha
Citera
2009-09-28, 22:20
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalglish7
Skönt med vinst med oj vad dif är usla. Värre då med P Karlssons sträckning?,Mr 100% verkade också ha känning och Bojan avstängd mot ellos.

Ellos seger kan bli avgörande tyvärr, frågan är om vi kan fixa ett X på plastskitet? Har hela tiden trott på Ellos el AIK. Blåvitt och KFF har tappat för mycket spelare under resans gång.
Är det bekräftat att Perta är borta nästa match? Kan ju gå över under veckan om det inte är allvarligt
Citera
2009-09-28, 22:21
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Måste säga att jag var grymt imponerad av gais idag. Spong var kung på mitten och framåt ställde Lindström och Per Ericsson till det för Örebro precis hela tiden. Grymt bra spelat.

Fast måste ju erkänna att jag är mindre imponerad av Wanderson. Kan förstå om han vinner skytteligan för man kan ju lugnt säga att han sparar krafterna tills det vankas målchans..
Citera
2009-09-28, 22:24
Medlem
Brullas avatar
Fan vad vi är bra i år. Det var klasskillnad från första till sista minuten. Helt otroligt att djugrårdens styrelse inte har gjort nåt åt skiten innan.
Citera
Medlem
karlsbergs avatar
Det där gick ju jävligt bra! Derby?.. Fan, frågan är ju vilka som är sämst, gnaget som bara lyckas göra två mål eller DIF som inte kan skjuta två skott innanför ramen (skott = snabbare än 5 Km/h)?

Jag frågade förra säsongen var Ölvestad var, nu ropar jag även på Hardy!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
trodde norra skulle förnedra södra mer än man gjorde, man hade trots allt utsålt,serieledning och rivalerna i rejäl jävla brygga, men nu blev det inte mer än en vanlig derbystämning egentligen. tycker alltid att gnaget får till sjukt tryck i publiken när man möter bajen, vet faktiskt inte varför det blir så

Bajen bjuder iaf upp till dans.

VI LEDER SERIEN, LILLEBROR ÅKER UR!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in