2009-09-27, 10:43
Medlem
Otto Flicks avatar
Utvisad för filmning, det hör inte till vanligheterna direkt. Så grattis Sebastian Eriksson, nu har du lämnat ditt avtryck i allsvenskan 2009. Fuskarjävel!

Undrar hur mycket Bajen torskar med i dag.
Citera
2009-09-27, 10:48
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick

Bajen har ett värdelöst anfall..men dom förlorar sällan med stora siffror, dom har inte dif:s försvarsspel direkt. Bajen förlorar denna matchen med något av följande resultat: 1-0, 2-0, 3-0 där dom två första är mest troliga
Citera
2009-09-27, 10:50
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Utvisad för filmning, det hör inte till vanligheterna direkt. Så grattis Sebastian Eriksson, nu har du lämnat ditt avtryck i allsvenskan 2009. Fuskarjävel!

Gult kort för filmning, något som bojan oxå lyckats med
Senast redigerad av funeral 2009-09-27 kl. 10:56.
Citera
2009-09-27, 10:57
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Ljug inte....det var gult kort för filmning!

Han filmade - fick sitt andra gula kort - blev utvisad = Utvisad för filmning. Hur som helst är han en jävla fuskarjävel. Han protesterade inte i alla fall, cred för det då han måste insett själv hur uppenbart hans fusk var.
Citera
2009-09-27, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Det är fan mycket värre att flytta stolparna.

Inte enligt den diskussion som var här, då var fusk = fusk. Så, var är ropen om poängavdrag?
Citera
2009-09-27, 11:17
Medlem
RuterKungs avatar
Hade varit kul att höra vad arne tyckte om Daudas "spark", en "kul grej" kanske? Nu har jag bara sett situationen på en liten dator skärm, så jag kan inte utala mig. Men efterspelet är ju defenetivt intressant.
Citera
2009-09-27, 11:24
Medlem
klybans avatar
Otroligt att man ens orkar länka en matchsituation i en snabb läge, med att traska runt stolpen och flytta på den, som en liknande händelse.

En löjlig och bitter kommentar, sen kan man vara sur som faan att domaren missa det, för det ska man vara.
Citera
2009-09-27, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Otroligt att man ens orkar länka en matchsituation i en snabb läge, med att traska runt stolpen och flytta på den, som en liknande händelse.

En löjlig och bitter kommentar, sen kan man vara sur som faan att domaren missa det, för det ska man vara.

Fusk som fusk, var det inte så? Det var ju en väldigt tydlig spark men domaren verkade ju mest vara intresserad av att se aik som vinnare.
Citera
2009-09-27, 12:31
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunseng2
Vad var det egentligen som hände då? Jag har för mig att det blev massa fotbollsfilosofiskt snack om vad som egentligen är en klubbs agerande och vad som är en enskild persons agerande (självklart ska handlingarna som ledarna i klubben gör i klubbens namn ses som klubbens handlingar, annars kan ju klubben inte göra några handlingar och reglerna är fullständigt omöjliga att applicera på någon situation)

Det faktum att IFK enligt domstolarna är att räkna som ett brottsoffer borde väl visa på att det inte skedde med föreningens vetskap?
Citera
2009-09-27, 12:43
Medlem
Alexander Liass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Fusk som fusk, var det inte så? Det var ju en väldigt tydlig spark men domaren verkade ju mest vara intresserad av att se aik som vinnare.

Fusk=fusk, absolut. Men ni jämför äpplen med apelsiner för tillfället. En ful grej här en ful spark där. En filmning. Visst är det fusk och ska straffas därefter. Med avstängningar i efterhand om bildbevis finns. Helt överens.

En fuskande bastard till sillstryparjävel som medvetet flyttar stolparna för att göra sitt mål mindre och dessutom erkänner att han gjort det förut ska stängas av omgående. Vi snackar sex månaders avstängning OCH poängavdrag för klubben han spelar i. I min värld.

Tyvärr lever vi inte i den. Hoppas innerligt att mitt Malmö gör allt för att stoppa ifks guldchanser den 18/10.
Citera
2009-09-27, 12:49
Medlem
Det jag är mest chockad ja jag sa det chockad över är att IFK-supportrar har mage att klaga över att de avsiktligt får skit när de är förbundets största gullegris i världen.

En tveksam situation och direkt är allt fusk överallt.

Se detta som lite karma istället.
Citera
2009-09-27, 12:53
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Det jag är mest chockad ja jag sa det chockad över är att IFK-supportrar har mage att klaga över att de avsiktligt får skit när de är förbundets största gullegris i världen.

En tveksam situation och direkt är allt fusk överallt.

Se detta som lite karma istället.
Precis äntligen får IFK lite skit.
Hade inte stolpgrejen kommit upp i tidningar och sånt hade svff inte ens brytt sig, men nu måste dom det pga att alla klagat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in