2009-09-21, 19:20
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One-Love
Varför inte? :P Det har väl bevisats många gånger att folk här på forumet inte alltid är på matcherna
Haha det är sant, men dom har väl lärt sig att bara endast läsa och inte skriva när matchen spelas ^^
Känns trist för guldstriden och IFE åker på torsk idag, då IFK kommer ha det svårt de kommande matcherna utan Hysén.
Citera
2009-09-21, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Haha det är sant, men dom har väl lärt sig att bara endast läsa och inte skriva när matchen spelas ^^
Känns trist för guldstriden och IFE åker på torsk idag, då IFK kommer ha det svårt de kommande matcherna utan Hysén.
Ja, guldet känns väldigt nära Solna nu Man undrar ju nästan vad AIK gjort för att förtjäna en sån här tur
Citera
2009-09-21, 19:50
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Ja, guldet känns väldigt nära Solna nu Man undrar ju nästan vad AIK gjort för att förtjäna en sån här tur
Elfsborg kommer ju hamna 7 poäng bakom AIK om resultaten står sig (Aik kommer väl vinna medans 3-0 för MFF känns tungt att hämta) Dvs. IFE är ej så hotande i guldstriden längre. Ska bli spännande att se vad Stefan Rehn kan hitta på nu istället för Hysén, då IFK är det ända hotet mot AIK i dagsläget.

Men känner man AIK rätt lyckas dom väl alltid tramsa bort det sista omgången :P
Citera
2009-09-21, 19:52
Medlem
gunseng2s avatar
hahah, jävla bajare asså:

http://www.bajenfans.se/web/index.php?option=com_content&task=view&id=1602&Ite mid=57

Vem fan bajsar på en bussits?
Citera
2009-09-21, 19:53
Medlem
Fotzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunseng2

http://www.bajenfans.se/web/index.php?option=com_content&task=view&id=1602&Ite mid=57

Hahaha, har hänt innan kan jag lova.
Citera
2009-09-21, 19:55
Medlem
One-Loves avatar
Citat:

En bajsare?
Citera
2009-09-21, 20:03
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:

Nöden har ingen djungel, som Roffe Z sa en gång

Ska man behöva sitta och heja på IFK Gbg nu också? Ja tydligen är det så..resten har aik ryckt ifrån för gott
Citera
2009-09-21, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Elfsborg kommer ju hamna 7 poäng bakom AIK om resultaten står sig (Aik kommer väl vinna medans 3-0 för MFF känns tungt att hämta) Dvs. IFE är ej så hotande i guldstriden längre. Ska bli spännande att se vad Stefan Rehn kan hitta på nu istället för Hysén, då IFK är det ända hotet mot AIK i dagsläget.

Men känner man AIK rätt lyckas dom väl alltid tramsa bort det sista omgången :P
Rehn har ju visat sig vara väldigt duktig på att fylla luckor när spelare försvinner blir skadade. Men jag tror inte de kommer gå den här gången. Bärkroth är en fantastisk talng men Blåvitt har två bortamatcher kvar, och utan Tobbe tror jag de blir högst tre poäng i de matcherna.

Vad som en händer har Blåvitt gjort enbra säsong
Citera
2009-09-21, 20:24
Medlem
One-Loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Rehn har ju visat sig vara väldigt duktig på att fylla luckor när spelare försvinner blir skadade. Men jag tror inte de kommer gå den här gången. Bärkroth är en fantastisk talng men Blåvitt har två bortamatcher kvar, och utan Tobbe tror jag de blir högst tre poäng i de matcherna.

Vad som en händer har Blåvitt gjort enbra säsong

Tror nog Bärkroth kan vara en helt ok ersättare till Tobbe. Men problemet är då att man inte har någon att byta in. Om man räknar 4 offensiva spelare så finns det inte en enda man kan sätta in. Eventuellt T.O kan hoppa in istället för Stiller, men dom andra tre får helt enkelt spela 90 min i varenda match
Citera
2009-09-21, 20:26
Medlem
csts avatar
öis såg ju hyggliga ut första, vad fan hände i andra? Jag vill verkligen inte se solnatattarna vinna i år.
Citera
2009-09-21, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One-Love
Tror nog Bärkroth kan vara en helt ok ersättare till Tobbe. Men problemet är då att man inte har någon att byta in. Om man räknar 4 offensiva spelare så finns det inte en enda man kan sätta in. Eventuellt T.O kan hoppa in istället för Stiller, men dom andra tre får helt enkelt spela 90 min i varenda match
JJ, skulle väl kunna spela i Stiller rollen, och nu när laget inte är helt ur form sku´lle han kanske kunna prestera lite mer
Citera
2009-09-21, 20:27
Moderator
vfs avatar
Hm, https://www.flashback.org/showthread.php?t=1006896 /Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in