2009-09-20, 14:36
Medlem
gunseng2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Men vi vann med 4-1
De flesta lag gör mål på misstag från andra laget och de misstagen kommer ifrån att man spelar så pass mycket bättre så laget blir tvugna att göra "misstagen".

Ta inte denna segern ifrån oss :P

Nä, det är väl i sin ordning att bara säga grattis den här gången!

Vem gissar på att alla medgångaräckliga experter kommer ändra sina tips efter den här enda matchen?
Citera
2009-09-20, 14:42
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunseng2
Nä, det är väl i sin ordning att bara säga grattis den här gången!

Vem gissar på att alla medgångaräckliga experter kommer ändra sina tips efter den här enda matchen?
Tack så mycket, känns bra när det kommer ifrån en gnagare.
Och jag lovar, vinner ni guldet ska du få ett grattis av mig också.
Nu sitter jag spännt och väntar på IFK-Hammarby. Det är trist att man bor i Lund nu, så man inte kan gå ut och fira lite med sina gamla Djurgårdspolare Fast det finns väl en och annan Stockholmare här nere också.
Nåja, kanske blir bottenträskets dag idag, vad tror ni Hammarby har för chanser mot IFK? ( )haha
Citera
2009-09-20, 14:43
Medlem
Kupsans avatar
Henriksson BP: "DIF gjorde en okej match, vi gjorde en skitmatch. Bollen studsar fel för oss men det är vanligt att det blir så för bottenlag". eh? Mötte ni inte laget som låg sist? Börjar skylla på "bottenlagsoturen"...
Citera
2009-09-20, 14:48
Medlem
gunseng2s avatar
Citat:
Nåja, kanske blir bottenträskets dag idag, vad tror ni Hammarby har för chanser mot IFK? ( )haha

Jag hoppas faktiskt på kryss där, vilket är första gången iår jag hoppas att något av HIF-DIF tar poäng (kunde ni inte tagit en pinne borta mot Elfsborg 2006? Var det så svårt?).

Men deras faktiska chanser.. Ja, inte särskilt stora, det är ju en av de absolut svåraste matcherna, IFK borta. Men göteborg har ju å andra sidan massa skador och har sålt spelare sedan tidigare och man väntar bara på att dom ska sjunka i tabellen. Så tappet kanske börjar nu, får dom ett rött efter en kvart så är det match i alla fall. Gör IFK mål så är det ridå.
Citera
2009-09-20, 14:54
Medlem
csts avatar
Drömmen lever! Vi vann! Hipp hipp hurra!

Fy fan så skönt. Nu är det ju inte helt omöjligt att det blir kvalspel. Bara ifk slår bajen!
Citera
2009-09-20, 15:04
Medlem
Jag är helt säker på att Blåvitt torskar idag
Citera
2009-09-20, 15:08
Medlem
Ridgebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Drömmen lever! Vi vann! Hipp hipp hurra!

Fy fan så skönt. Nu är det ju inte helt omöjligt att det blir kvalspel. Bara ifk slår bajen!

Ja, det var underbart!
Heja Glenn nu och så kryssar Sorkarna imorgon
Citera
2009-09-20, 15:10
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Men vi vann med 4-1
De flesta lag gör mål på misstag från andra laget och de misstagen kommer ifrån att man spelar så pass mycket bättre så laget blir tvugna att göra "misstagen".

Ta inte denna segern ifrån oss :P

Absolut, ni förtjänade vinsten, menade bara att det kan bli svårt att få två självmål per match i fortsättningen. Men att ni spelade bättre finns det som sagt ingen tvekan om.
Citera
2009-09-20, 15:17
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Absolut, ni förtjänade vinsten, menade bara att det kan bli svårt att få två självmål per match i fortsättningen. Men att ni spelade bättre finns det som sagt ingen tvekan om.
Fick vi två självmål idag?
Citera
2009-09-20, 15:30
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Bollen gick via en BP spelare som bara stod i vägen för en fullträff, räknas knappast som ett självmål.
1-0 till IFK nu, åhh jag ryser
Citera
2009-09-20, 15:34
Medlem
csts avatar
Citat:
Bollen gick via en BP spelare som bara stod i vägen för en fullträff, räknas knappast som ett självmål.
1-0 till IFK nu, åhh jag ryser
Där är klart att det var ett självmål för Turgården....

Ja, hoppas ifk slaktar bajen idag. Vår målskillnad är ju tyvärr ingen rolig läsning.
Citera
2009-09-20, 15:43
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Där är klart att det var ett självmål för Turgården....

Ja, hoppas ifk slaktar bajen idag. Vår målskillnad är ju tyvärr ingen rolig läsning.
Ja, jag beställde denna match på ppv eftersom jag "sparade" så pass mycket på att inte åka upp till Stockholm i helgen. Så en Brajen slakt hade varit i sin ordning.

Ja, det är helt sjukt Djurgården har haft flytet med dig hela J*vla säsongen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in