2009-09-15, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Nu tror jag inte det är de stora skälet, rent meritmässigt är det väl knappast gbg som är lillebror (och för att någon inte ska missförstå mig menar jag när de kommer till fotboll). Jag vet att DN skrev en artikel om det här i våras, då interjuvade de Stefan Rehn och Tobias Hysen. Du kan ju leta reda på dn och läsa vad de tyckte

Tror inte han mena fotbolls mässigt direkt, Tror han mena eftersom Göteborg är en väldigt stor stad i sig men kommer alltid ligga i bakgrunden eftersom stockholm är vår huvudstad så föds det hat mot Stockholm i gbg och där med så ser ni gärna att gbg är bäst i sverige inom fotboll så sthlm inte får allt.

Tror han menade på det sättet iaf.
Citera
2009-09-15, 21:06
Medlem
Jag har fan fortfarande svårt att ta in att vi leder serien och djurgården är på väg ur och bajen börjar närma sig samma öde.

Har jag missat nått eller är det julafton redan? Måste gå och köpa ett par trisslotter.

Derbyt mot djurgården får man ju bara inte missa på plats nu.....
Citera
2009-09-15, 21:13
Medlem
Krayziebones avatar
Fan allt känns ju nästan för bra för att vara sant! AIK i champions league når kvartfinal nästa år! Kom ihåg ja var först å säga det
Citera
2009-09-15, 21:17
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Jag har fan fortfarande svårt att ta in att vi leder serien och djurgården är på väg ur och bajen börjar närma sig samma öde.

Har jag missat nått eller är det julafton redan? Måste gå och köpa ett par trisslotter.

Derbyt mot djurgården får man ju bara inte missa på plats nu.....
Även om det är högst otroligt.. Så; OJ va skön det hade varit om Djurgårn knipit segern och det skulle sedan lett gjort att DIF precis hänger kvar och AIK missar guldet..
Så ropa inte hej!
Citera
2009-09-15, 21:28
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Även om det är högst otroligt.. Så; OJ va skön det hade varit om Djurgårn knipit segern och det skulle sedan lett gjort att DIF precis hänger kvar och AIK missar guldet..
Så ropa inte hej!

Alltså det är seriöst den tanken jag lever på just nu Ja, inte att dif hänger kvar förstås, men att bajen gör det
Citera
2009-09-15, 21:44
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Precis tillbaka från ÖIS-HBK. Fortsätter ÖIS spela som dom gjorde i andra halvlek så är det fler än Djurgården som får se upp med dom. Riktigt stabilt och bra tryck framåt emellanåt. Kul att se Mellqvist dominera totalt över hela planen efter att han hade tryckt dit segermålet, hade dom dopingtestat honom så hade han haft adrenalin så han blivit avstängd i ett par hundra år.

Fint att dom fick upp honom lite högre i plan i andra halvlek också, det ger lite extra tyngd åt anfallen.
Citera
2009-09-15, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Precis tillbaka från ÖIS-HBK. Fortsätter ÖIS spela som dom gjorde i andra halvlek så är det fler än Djurgården som får se upp med dom. Riktigt stabilt och bra tryck framåt emellanåt. Kul att se Mellqvist dominera totalt över hela planen efter att han hade tryckt dit segermålet, hade dom dopingtestat honom så hade han haft adrenalin så han blivit avstängd i ett par hundra år.

Fint att dom fick upp honom lite högre i plan i andra halvlek också, det ger lite extra tyngd åt anfallen.

Men säg inte så. Vi möter ju dom i nästa omgång.
Citera
2009-09-15, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Men säg inte så. Vi möter ju dom i nästa omgång.
AIK vinner 1-0, på straff. Kom ihåg vart ni läste det först
Citera
2009-09-15, 21:58
Medlem
Cruachans avatar
AIK förlorar med 0-3. Kom ihåg var ni läste det först.

Din tur.
Citera
2009-09-15, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
AIK förlorar med 0-3. Kom ihåg var ni läste det först.

Din tur.

AIK vinner, 1-0 eller 2-0.
Citera
2009-09-15, 22:11
Medlem
ReloadMasters avatar
Spelar ingen roll om man torskar mot Örgryte nästa omgång nu :')
Citera
2009-09-15, 22:13
Medlem
Nu kan Örgryte hota på riktigt. Bajen och Djurgården åker ur!

Heja ÖIS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in