2009-09-14, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paperkorg
Nu har du ju säkert fått för dig att jag bor i 08..

Så enligt mig, ja

Ja, det hade jag. Ja har nämligen hört att sthlm tillhör djurgården och därmed att alla som bor utanför, d.v.s i Solna, Järfälla, Sollentuna, Uppsala, Eskilstuna och Polen inte har där att göra.
Citera
2009-09-14, 21:59
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Ja, det hade jag. Ja har nämligen hört att sthlm tillhör djurgården och därmed att alla som bor utanför, d.v.s i Solna, Järfälla, Sollentuna, Uppsala, Eskilstuna och Polen inte har där att göra.

Jaså det har du?

Men kul kvällshumor iallafall, tack easy_dan, slyna, klevis och mackie för en underhållande kväll..

Folk som skryter att de är fulla låter ju onekligen väldigt intelligenta. Vad var det idag? En cider?
Senast redigerad av Paperkorg 2009-09-14 kl. 22:03.
Citera
2009-09-14, 22:15
Medlem
Citat:
Jaså det har du?

Ja, jag tror det var en kampanj från djurgårdssupportrar i samband med ett derby 2007. Var du där då?

Citat:
Men kul kvällshumor iallafall, tack easy_dan, slyna, klevis och mackie för en underhållande kväll..

Alltid glad att man kan underhålla.

Citat:
Folk som skryter att de är fulla låter ju onekligen väldigt intelligenta. Vad var det idag? En cider?

Syftade mer på min stavning när jag skrev det vilket borde synas i just det inlägget. Den är nämligen katastrofal.
Citera
2009-09-14, 22:16
Medlem
Citat:
Jaså det har du?

Haha, du blir bara mer patetisk för varje dag som går. Kvällsunderhållningen bestod av AIKs kassaskåpssäkra seger och att dif skämde ut sig igen. Får man fråga var du bor någonstans då, din lilla bondegårdare?

Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Sjukt tråkigt spel från AIK-håll i dag får man säga. Stabila defensivt men helt värdelösa offensivt. Att ändå lyckas peta in två mål är så klart en styrka men jävlar vad det såg ut som att det var Häcken som var ett klassiskt topplag och AIK var ett gnetarlag nyupppflyttat från de lägre divisionerna...

Ja, hur var det nu igen? Tråkigt att man inte kan vara objektiv i sitt debatterande?

AIK kontrollerade matchen från minut 1 till minut 90, hur fan kan du få det till att AIK såg nyuppflyttat ut? Finns det någon anledning att chansa framåt när man har 2-0 på bortaplan?

Citat:
Hansson var inte nådigt dålig heller. Tror han och linjedomaren rånade Häcken på en straff och en frispark i jätteläge i andra halvlek. Utöver massa annat. T ex precis samma sak som hände vid indirekta frisparkssituationen i IFK-Elfsborg, att man inte gör något åt att spelarna rusar innan bollen är petad.

/feldgrau

avd. nej jag är inte bitter.
Citera
2009-09-14, 22:20
Medlem
Citat:
Sjukt tråkigt spel från AIK-håll i dag får man säga. Stabila defensivt men helt värdelösa offensivt. Att ändå lyckas peta in två mål är så klart en styrka men jävlar vad det såg ut som att det var Häcken som var ett klassiskt topplag och AIK var ett gnetarlag nyupppflyttat från de lägre divisionerna...

Hansson var inte nådigt dålig heller. Tror han och linjedomaren rånade Häcken på en straff och en frispark i jätteläge i andra halvlek. Utöver massa annat. T ex precis samma sak som hände vid indirekta frisparkssituationen i IFK-Elfsborg, att man inte gör något åt att spelarna rusar innan bollen är petad.

/feldgrau

AIK berör.

Bra jobbat boys!!!

Just det,av dom 4 i topp ger jag blåvitt 10% chans. AIK,konstgräs och kanske KFF är dom det kommer stå mellan. Stiller....kom igen.
Citera
2009-09-14, 22:21
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
Ja, hur var det nu igen? Tråkigt att man inte kan vara objektiv i sitt debatterande?

AIK kontrollerade matchen från minut 1 till minut 90, hur fan kan du få det till att AIK såg nyuppflyttat ut? Finns det någon anledning att chansa framåt när man har 2-0 på bortaplan?

avd. nej jag är inte bitter.

Eh. Jag håller på Blåvitt. Visst, jag hade hoppats på en Häckenvinst i dag men jag satt knappast och skrek över domslut. Med andra ord är jag typ oändligt mycket mer objektiv än vad du någonsin kan vara. Att påstå att AIK "kontrollerade" matchen i 90 minuter är ju ett skrattretande påstående när Häcken hade ett halvdussin riktigt jävla farliga chanser.

Jag är ledsen Mackie men du är fan den mest världsfrånvända supportern här på forumet.

/feldgrau
Citera
2009-09-14, 22:21
Medlem
Jag kanske ska tillägga att visst, det kanske ser tråkigt ut när man bevakar sin 2-0 ledning på bortaplan, men jag tycker inte att det är tråkigt att:

1. Vinna borta med 2-0
2. LEDA SERIEN

Citera
2009-09-14, 22:22
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalglish7
AIK berör.

Jag kommenterar matcher jag ser. I dag råkade det vara AIK. Tro inte för mycket om er.

/feldgrau
Citera
Bannlyst
Citat:

/feldgrau

Hansson?
AIK berör visst.
Tråkigt spel? Somna om!
Märks som om avundsjukan mot Sveriges STÖRSTA OCH MÄKTIGASTE klubb börjar eskalera allt mer.
Citera
Medlem
ReloadMasters avatar
Citat:
/feldgrau

Kom igen, kan man inte stå på benen efter en kompisklapp så missade man något under sina första år i livet.
Citera
2009-09-14, 22:23
Medlem
Citat:
Eh. Jag håller på Blåvitt. Visst, jag hade hoppats på en Häckenvinst i dag men jag satt knappast och skrek över domslut. Med andra ord är jag typ oändligt mycket mer objektiv än vad du någonsin kan vara. Att påstå att AIK "kontrollerade" matchen i 90 minuter är ju ett skrattretande påstående när Häcken hade ett halvdussin riktigt jävla farliga chanser.

Jag är ledsen Mackie men du är fan den mest världsfrånvända supportern här på forumet.

/feldgrau

Nej, var påstod jag det? Jag vet att du håller på ifk.

Du hoppades som sagt på häckenseger vilket knappast gör dig mindre objektiv än mig.

"[..]ett halvdussin riktigt jävla farliga chanser"? Är du på riktigt?

Tack för komplimangen, vi ses på avenyn i November.
Citera
2009-09-14, 22:25
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Hansson?
AIK berör visst.
Tråkigt spel? Somna om!
Märks som om avundsjukan mot Sveriges STÖRSTA OCH MÄKTIGASTE klubb börjar eskalera allt mer.

Jaja, Eriksson. Usel som usel.

Tråkigt spel, ja.

Avundsjuk, nej.

/feldgrau
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här