2009-09-09, 14:33
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken

Fan va du är fräck alltså

Passa dig Crooken, annars kanske Gurkan, Palle Pilsner och Gunners från BA Örebro får tag i dig.

edit: Missade såklart länken! http://img139.imageshack.us/img139/4081/aik2tb3sw8.jpg
Må vara gammal, men ack så sann!
Citera
2009-09-09, 14:38
Medlem
Little Feats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Passa dig Crooken, annars kanske Gurkan, Palle Pilsner och Gunners från BA Örebro får tag i dig.

edit: Missade såklart länken! http://img139.imageshack.us/img139/4081/aik2tb3sw8.jpg
Må vara gammal, men ack så sann!

Yes, vi kommer närvara på matchen så beware!

Slut på OT från mig nu!
Citera
2009-09-09, 15:02
Medlem
Madchilds avatar
fel
Citera
2009-09-09, 15:02
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
...Chansen finns ju att ni gör det denna gången också så ni kanske ska kliva ner från den höga ponnyn?...

Så vi ska alltså inte förbereda oss och be om så många platser som möjligt?
Utan göra det först inför sista omgången?

Genom jobbet har jag lärt mig att göteborgare är dummare än oss andra och det blir bara mer sant för varje gång.
Citera
2009-09-09, 15:09
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold

Genom jobbet har jag lärt mig att göteborgare är dummare än oss andra och det blir bara mer sant för varje gång.

Mer än ni har rätt till får ni aldrig. Ska det vara så svårt att förstå?
Citera
2009-09-09, 15:11
Medlem
Crookens avatar
Citat:

Ni har fått era 10 % och ni har ju tydligen inte ens sålt slut på dom än så varför ska ni har mer? Vi kan och har själva fyllt våran arena så varför ska ni har våra biljetter?

Är ju som om vi skall kräva att få hela Södra läktaren på Råsunda för att vi kanske är med i en guldstrid och haft fullsatt på Ullevi.

Våran "dumhet" jämfört med din egen som inte inser vad försäljning-stopp på internet innebär
Citat:
Inga biljettsajter verkar ha plåtar till matchen...
Citera
2009-09-09, 15:14
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bytheline
Vadå så låter det i efterhand, har det inte varit så. Man kan ju fan inte jämföra vrf AIK inte fyller råsunda jämfört med nya gamla ullevi. Inte alla hästar hemma.

Jaja, Polisen har ju alltid sista ordet i sånt här. Kan dom inte garantera säkerheten så byter dom arena. Ska bli kul och se hur det här kommer urarta, det är ju inga trevliga killar som köpt till ifk:s klack
Vart nånstans har jag jämfört råsunda med gamla ullevi? Det verkar vara dina hästar som är ute på vift. För övrigt så har dom där skithäftiga killarna köpt biljett till sektionen under den riktiga klacken, kan man förmoda att det kommer regna lite smått och gott.

Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
99% av dina inlägg handlar om Gnaget. Avundsjuk?

Varför ska man inte tro att ens lag vinner guld? Jaja, 11 år utan titlar och ändå vinner vi publikligan år efter år. Men ni måste ju få skitbra publiksiffror nästa år. I superettan kanske ni kan ta några segrar mot lag som Qviding och Ängelholm och dra nytta av hybris-publik-tillströmningen.
Avundsjuk? Haha humor på hög nivå! Det är alltid lika kul med gnagare för det är inte många som har koll på läget, du är en av dom som har noll koll eftersom blåvitt redan säkrat kontraktet
Citera
2009-09-09, 15:14
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ni har fått era 10 % och ni har ju tydligen inte ens sålt slut på dom än så varför ska ni har mer? Vi kan och har själva fyllt våran arena så varför ska ni har våra biljetter?

Är ju som om vi skall kräva att få hela Södra läktaren på Råsunda för att vi kanske är med i en guldstrid och haft fullsatt på Ullevi.

Våran "dumhet" jämfört med din egen som inte inser vad försäljning-stopp på internet innebär

Vadå inte slutsålt? Frågan är ju om polisen ska släppa två sektioner till. Det är det som är oklart idag. Det som tidigare gick att sälja är sålt.

Att upplåta hela södra läktaren vore inte så underligt. Det är brukligt vid stora matcher.
Citera
2009-09-09, 15:23
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deco89
Okej då ska du förklara för mig, varför det blir mindre stök på en 12.30 match än en 20.00 match?
Du har svaret i din fråga....ta och tänk ett litet tag till så kanske det ploppar upp
Citera
2009-09-09, 15:28
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Du har svaret i din fråga....ta och tänk ett litet tag till så kanske det ploppar upp

Ta och läs hans fråga igen så kanske det ploppar för dig också.
Citera
2009-09-09, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Mer än ni har rätt till får ni aldrig. Ska det vara så svårt att förstå?

Människan förstod ju inte varför det inte fanns biljetter nu på förmiddagen på några biljettsidor på nätet.
Citera
2009-09-09, 15:37
Medlem
Tebos avatar
Får sköna vibbar från -06 när jag läser den här tråden. Inför derbyt på Söderstadion mellan Bajen och gnage' så var det ett jävla gnäll från deras sida eftersom de ansåg sig få för lite biljetter. Det snackades om kravaller stormningar och allmänt kaos om matchen inte flyttades till Råsunda, men när det väl var matchdags så lyckades de inte ens fylla ut sin sektion på ~1600 stolar.
Senast redigerad av Tebo 2009-09-09 kl. 15:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in