Citat:
Ursprungligen postat av The Master
Så länge inte folk får biljetter så kommer det att samlas ilskna supportar utanför arenan vid eventuell guldmatch. Är det svårt att fatta för skattefuskarna? Folk kan kalla oss vad dom vill, men sanningen är att vi måste tilldelas mer biljetter annars kommer det att bli ett helvete.
Och Jennekvist du kan ju dra ditt skitsnack om att ni skattefuskare vill se på fotboll och inte ha AIK:are i stan. Ni om några älskar ju att rusa mot barnfamiljer osv..
Skattefuskare? AIK är väl inte så mycket bättre va? Laget består av kvinnomisshandlare och rattfyllerister
Självklart vill vi bara se på fotboll, heja fram vårt lag till SM-guld, vi vill inte ha bråk och stök, pga er så är det tillfälligt stopp på försäljningen till AIK matchen, hade ni varit normala människor skulle inte de här problemen dyka upp.
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Ahh, älskar hetsen.
Även om det vore riktigt "episkt" (för att använda ett jävligt överanvänt ord)
med den avgörande guldmatchen ser jag hellre att vi redan är klara som vinnare innan sista matchen och att ni gnagare som åker ner får se oss fira guldet i 90 minuter.
/feldgrau
Förstår din tanke, men samtidigt så skulle jag vilja se alla gnagare leva på hoppet och vid slutsignalen inse att guldet inte kommer till Stockholm, resan hem på fyrtio mil kommer kännas som åttio mil

.
Kom ihåg att hoppet är det sista som överger människan.
Men tills dess så har jag även biljett till Gais och Hammarby, ska blir kul med lite derby, och matchen mot Hammarby blir lite av ett förspel tills AIK kommer ner på besök.
Göteborg är sveriges framsida, och guldet hör hemma i Göteborg.