2009-07-20, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Simon20e
Tycker jävligt synd om Özkan, sån jävla potential men går ju inte om man inte kan anstränga in muskler utan att skada sig.

Det är tufft att möta GAIS.
Citera
2009-07-20, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pirayafisk
Nya brassen Romarinho är ju fan bättre än Wanderson. Kommer inte svida mycket om han säljs.

Ja, fy helvete vad duktig han är! Lika med Calum. Herregud, GAIS kan värva! Härligt!
Citera
2009-07-20, 21:35
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Så säger man inte om en Uefacup hjälte. Ta på dig dumstruten och in i skämshörnan med dig.

Okej, lust att utveckla? Eller har du lust i att förklara bytet? Rolle vet att Labbe skulle kommas att mötas med burop, ändå byter han in denne då det återstår en minut av matchen. Jag ser absolut ingen logik i bytet, varför jag bara kan anta att Rolle var ute efter att förnedra honom. Hade jag varit en spelare i Malmö så hade jag tappat all min kvarvarande respekt för Rolle i det ögonblicket. Vilket svin, som sagt.
Citera
2009-07-20, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Tycker det var schysst av Rolle idag att byta in Labbe med en minut kvar. Antar att Rolle bara var ute efter att förnedra Labbe, någon annan anledning till bytet ser jag inte. Vilket svin han är, Rolle alltså.
Eller också var de bara för att publiken skulle få säga hej då till honom innan han lämnar klubben.
Citera
2009-07-20, 21:44
Bannlyst
Citat:
Det är tufft att möta GAIS.

Dagens skämt. GAIS är veka så in i helvete, som vanligt. Kan aldrig behålla en ledning.
Citera
2009-07-20, 21:45
Medlem
funerals avatar
Citat:
Okej, lust att utveckla? Eller har du lust i att förklara bytet? Rolle vet att Labbe skulle kommas att mötas med burop, ändå byter han in denne då det återstår en minut av matchen. Jag ser absolut ingen logik i bytet, varför jag bara kan anta att Rolle var ute efter att förnedra honom. Hade jag varit en spelare i Malmö så hade jag tappat all min kvarvarande respekt för Rolle i det ögonblicket. Vilket svin, som sagt.
Varför tycker du han förnedrar honom? Labbe borde väl vara vilken spelare som helst, eller ska man särbehandla honom? Att ingen spelare är större än truppen kanske inte gäller i malmö
Citera
2009-07-20, 21:46
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Eller också var de bara för att publiken skulle få säga hej då till honom innan han lämnar klubben.

Det tror jag faktiskt inte ett dugg på. Labbe lämnade planen direkt efter slutsignalen och Rolle känner så klart till den uppiskade stämningen mot Labbe. Nej, det kändes verkligen som om bytet var menat som en förnedring.
Citera
2009-07-20, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Varför tycker du han förnedrar honom? Labbe borde väl vara vilken spelare som helst, eller ska man särbehandla honom? Att ingen spelare är större än truppen kanske inte gäller i malmö

Håller med dig här. Dessutom är väl det en människa som Labbe som kan förändra en matchbild i sista minuten, eller? Att Rolle skulle byta in honom för att se honom bli förnedrad är jävligt naivt.
Citera
2009-07-20, 21:50
Medlem
Citat:
Det tror jag faktiskt inte ett dugg på. Labbe lämnade planen direkt efter slutsignalen och Rolle känner så klart till den uppiskade stämningen mot Labbe. Nej, det kändes verkligen som om bytet var menat som en förnedring.
Okej, i såna fall håller jag med. Rolle verkar vara en riktigt skit. När kommer avgångskraven komma?
Citera
2009-07-20, 21:53
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral

Jaha. Vad ser du för logik i att byta ut en av Malmös bättre spelare, mot en som har siktet inställt på annat och som dessutom är hatad utav Malmöpubliken? Detta med någon kort minut kvar och då man jagar ett ledningsmål. Finns ingen logik, hörru. Måste dessutom kännas härligt för de spelare som för stå åt sidan för en som redan gett upp och som är på väg till ett annat lag. T.o.m. Labbe menar att det vore bra att spela in andra spelare nu när han försvinner.
Citera
2009-07-20, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Okej, i såna fall håller jag med. Rolle verkar vara en riktigt skit. När kommer avgångskraven komma?

Frågan är när Alexander Axén avgår? Vi har tappat HUR JÄVLA MÅNGA ledningar som helst. Och att vi sedan vid 2-2 har en stolpträff i 92:a horminuten gör ju inte saken bättre. Äh, glad att vi inte förlorade i alla fall.

För övrigt så värmer det väl hans AIK-hjärta nu. Åk hem till "ingen vill bo" för helvete.
Citera
2009-07-20, 21:56
Medlem
funerals avatar
Citat:
Jaha. Vad ser du för logik i att byta ut en av Malmös bättre spelare, mot en som har siktet inställt på annat och som dessutom är hatad utav Malmöpubliken? Detta med någon kort minut kvar och då man jagar ett ledningsmål. Finns ingen logik, hörru. Måste dessutom kännas härligt för de spelare som för stå åt sidan för en som redan gett upp och som är på väg till ett annat lag. T.o.m. Labbe menar att det vore bra att spela in andra spelare nu när han försvinner.
Logiken måste väl ändå vara att tränaren sätter in dom spelare som är bäst för dagen och som passar för just det bytet. Tror nog Rolle är proffsig nog att se det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in