2009-05-28, 23:06
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Gillespie
Reprisbilderna visar klart att Paulse är offside.

Återigen uddamålsvinst och ett spel som inte riktigt imponerar. AIK är dock klart bättre än Bajen matchen igenom och visar stundtals upp ett spel som förhoppningsvis kan få oss att lyfta ytterligare efter uppehållet.

Man of the Match: Jorge Ortiz. Igen.
Håller helt och hållet med. Frågan är om det var pga hans knäskada eller om han hade svårt att aklimatisera sig som gjorde att han gjorde en sån skitsäsong förra året. För det är fan inte samma spelare idag. Som han läser spelet både med och utan boll i både anfall och försvar är helt otroligt. Han är helt klart i klass med Ivan om du frågar mig.
Citera
2009-05-28, 23:44
Medlem
rocchis avatar
Det här kan vara det absolut största jag har upplevt i hela mitt liv. Då räknas allt från fotbollen, AIK, annan sport, livet i överhuvudtaget.

Martin Mutumba... VEM FAN ÄR TOTTI? Mutumba står vid trumman på Norra och hoppar, sjunger och röjer hela matchen. Det finns inte ord för hur stor han är, för hur stort AIK är.

Efter matchen när "Gnaget, Gnaget ge oss en sång" går igång så kommer Bojan(vem annars?) fram och greppar micken och drar igår "Vi är överallt". Hela laget står med armarna runt varandra och hoppar och sjunger med.

Tack AIK. Tack Mutumba, tack Bojan, tack CH(vilket jävla mål...), tack... Ja, tack AIK.
Citera
2009-05-28, 23:45
Medlem
playmates avatar
Jaha, blev väl som jag hade trott. AIK var definitivt bättre än oss i andra så det var ren tur att det inte blev ett till mål. Annars är jag nöjd med Hammarbys insats och är glad att Simon får spela mer nu när så många är skadade/avstängda. Det är bra för honom.
Citera
2009-05-28, 23:48
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=WJoFo0jCLSk

gnagets tifo idag, inte lika snyggt som mot djurgårn, men fortfarande bra kvalité
Citera
2009-05-28, 23:49
Medlem
Eko_s avatar
Rocchi: Vad trevligt av bojan att vilja sjunga en bajen ramsa då...fantasi
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocchi
Martin Mutumba... VEM FAN ÄR TOTTI? Mutumba står vid trumman på Norra och hoppar, sjunger och röjer hela matchen.

Vad är det som är så speciellt med en neger som spelar bongotrummor och apar sig?
Citera
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersonicc
Vad är det som är så speciellt med en neger som spelar bongotrummor och apar sig?

Åhh, du är min idol
Citera
2009-05-28, 23:51
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersonicc
Inte "en neger"

VÅRAN neger!
Citera
2009-05-28, 23:54
Medlem
Någon som var där som kan berätta lite mer om vad som hände i halvtidspausen? Bengalincidenten alltså.
Citera
2009-05-28, 23:55
Medlem
rocchis avatar
Hahaha, ja, det kan inte vara lätt att vara bitter. Tror ni på allvar att ni har något att säga till om en kväll som denna?

AIK har ett lag som just nu bygger på legender, och framtida legender. bajen har just nu ett lag som bygger på...

Ja, vad fan då egentligen?
Citera
2009-05-28, 23:55
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonaut
Inte "en neger"

VÅRAN neger!
Kvalitetssvar.
Citera
2009-05-28, 23:56
Medlem
jonte123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ryssfyran
Någon som var där som kan berätta lite mer om vad som hände i halvtidspausen? Bengalincidenten alltså.
bara att läsa i supportertråden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in